Voor sommige micro-economische indicatoren (verkoopprijs, winstgevendheid, rendement van investeringen
en productiekosten) werden de resultaten voor de in de steekproef opgenomen ondernemingen gewogen naar het aandeel van het segment waarin zij waren ingedeeld in de totale productie in de Unie (op basis van het sp
ecifieke gewicht in termen van productievolume van een segment in de totale sector van keramisch tafelgerei: 42 % voor k
...[+++]mo’s en 58 % voor niet-kmo’s).Bei einigen mikroökonomischen Indikatoren (Verkaufspreise, Rentabilität, Kapitalrendite und
Produktionskosten) wurden die Ergebnisse der Stichprobenuntern
ehmen im jeweiligen Segment anhand des Anteils dieses Segments an der Gesamtp
roduktion der Union gewogen (dabei wurde das jeweilige Gewicht des Produktionsvolumens jedes Segments in der gesamten Branche der keramischen Tischartikel verwendet, also 42 % für KMU und 58 % für sonstig
...[+++]e Unternehmen).