Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advies geven over de ontwikkeling van leerprogramma’s
Adviseren over de ontwikkeling van leerprogramma’s
Leerplannen voor beroepsopleidingen samenstellen
Leerprogramma
Leerprogramma’s voor beroepsopleidingen samenstellen
MDG
Multidisciplinair
Multidisciplinair onderwijs
Multidisciplinaire Groep georganiseerde criminaliteit
Multidisciplinaire Groep georganiseerde misdaad
Raad geven over de ontwikkeling van leerprogramma’s
Wederzijds leerprogramma
Werkgroep Multidisciplinair

Traduction de «multidisciplinaire leerprogramma » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
adviseren over de ontwikkeling van leerprogramma’s | advies geven over de ontwikkeling van leerprogramma’s | raad geven over de ontwikkeling van leerprogramma’s

Beratung zur Lehrplanentwicklung leisten


Multidisciplinaire Groep georganiseerde criminaliteit | Multidisciplinaire Groep georganiseerde misdaad | MDG [Abbr.]

Multidisziplinäre Gruppe Organisierte Kriminalität | MDG [Abbr.]


werken in multidisciplinaire teams gerelateerd aan noodzorg | werken in multidisciplinaire teams gerelateerd aan spoedeisende zorg

in interdisziplinären Teams der Notfallversorgung arbeiten






leerplannen voor beroepsopleidingen samenstellen | leerprogramma’s voor beroepsopleidingen samenstellen

Lehrpläne für Berufsausbildungskurse erstellen


Werkgroep Multidisciplinair

Arbeitsgruppe Fachübergreifend


multidisciplinair onderwijs

fächerübergreifender Unterricht




multidisciplinaire begeleidingsequipe voor palliatieve verzorging

multidisziplinäres Begleitteam für Palliativpflege
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Zij zijn gericht op de bevordering van uitmuntendheid en innovatie en het creëren van multidisciplinaire leerprogramma’s om vaardigheden te ontwikkelen zoals ondernemerschap, real-time probleemoplossing en creatief denken.

Die Allianzen sollen Exzellenz und Innovation fördern und fächerübergreifende Lehrpläne erarbeiten, die die Entwicklung von Schlüsselqualifikationen anregen, beispielsweise Unternehmergeist, spontanes Problemlösungsvermögen und kreatives Denken.


w