Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Digitale marketingstrategieën plannen
Digitale onderwijsmaterialen ontwikkelen
Een campagne via sociale media opzetten
Goede werkrelaties met andere atleten ontwikkelen
Goede werkrelaties met andere sporters ontwikkelen
Instructiemateriaal ontwikkelen
Materiaal voor onderwijzend personeel ontwikkelen
Nabouwen
Onderwijsmaterialen ontwikkelen
Ontwikkelen
Reverse engineering
Sociale-mediastrategieën ontwikkelen
Terugwerkend ontwikkelen en construeren
Websites bouwen
Zich ontwikkelen

Vertaling van "marketingstrategieën te ontwikkelen " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE
een campagne via sociale media opzetten | websites bouwen | digitale marketingstrategieën plannen | sociale-mediastrategieën ontwikkelen

digitale Marketingstrategien ausarbeiten | digitale Marketingstrategien planen | Entwürfe für digitale Marketingstrategien erarbeiten


goede professionele relaties met andere atleten ontwikkelen | goede werkrelaties met andere atleten ontwikkelen | goede professionele relaties met andere sporters ontwikkelen | goede werkrelaties met andere sporters ontwikkelen

eine effektive Arbeitsbeziehung zu anderen Sportlern aufbauen


instructiemateriaal ontwikkelen | materiaal voor onderwijzend personeel ontwikkelen | digitale onderwijsmaterialen ontwikkelen | onderwijsmaterialen ontwikkelen

digitale Lehrmaterialien entwickeln | digitale Lehrmittel entwickeln | digitales Lehrmaterial entwickeln | digitales Lehrmaterial erarbeiten






nabouwen | reverse engineering | terugwerkend ontwikkelen en construeren

Dekompilierung | Reverse Engineering | Umkehrtechnik
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
7. is van mening dat er voor regionale merken, willen zij succes hebben, een kritische massa van professionele actoren en financiering nodig is, zodat zij onder meer in staat zijn marketingstrategieën te ontwikkelen waarmee zij hun aanwezigheid op de Europese markten en de markten van derde landen kunnen verbeteren; dringt aan op meer en beter aangepaste steun uit de Europees structuur- en investeringsfondsen; verzoekt de lidstaten en andere relevante instanties steun te verlenen aan deze benadering in de programmeringsdocumenten voor de volgende programmaperiode 2014-2020, met inbegrip van de grensoverschrijdende programma's; is van ...[+++]

7. ist der Auffassung, dass die regionalen Gütezeichen, um ein Erfolg zu werden, eine gewisse kritische Masse an Wirtschaftsakteuren und Finanzierung benötigen, um – unter anderem – Handelsstrategien zur Verbesserung ihrer Marktpräsenz in Europa und Drittländern entwickeln zu können; fordert mehr und angemessenere Unterstützung für regionale Gütezeichen im Rahmen des europäischen Struktur- und Investitionsfonds; ersucht die Mitgliedstaaten und die sonstigen zuständigen Gremien, entsprechende Fördermaßnahmen in ihren Programmdossiers ...[+++]


60. is van mening dat nationale of regionale programma's voor ondersteuning bij internationalisering van KMO's een nuttig instrument zijn en goede resultaten opleveren; vraagt door te gaan met de cofinanciering uit het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling en vraagt meer financiële middelen toe te kennen aan transnationale samenwerkingsprojecten, ontwikkeld door bedrijfstakorganisaties, met als doel de internationalisering en de exportcapaciteit van de KMO's te ondersteunen, samen nieuwe markten te openen en gemeenschappelijke marketingstrategieën in derde landen te ontwikkelen;

60. ist der Ansicht, dass die nationalen oder regionalen Förderprogramme für die Internationalisierung von KMU ein sehr nützliches Instrument sind und gute Ergebnisse erzielen; fordert, dass sie weiterhin aus dem Europäischen Fonds für regionale Entwicklung kofinanziert werden und dass mehr Finanzmittel für länderübergreifende Kooperationsvorhaben zwischen Branchenverbänden bereitgestellt werden, um die Exportfähigkeit und die Internationalisierung ihrer KMU zu fördern, gemeinsam neue Märkte zu erschließen und gemeinsame Absatzstrategien für Drittländer zu ...[+++]


60. is van mening dat nationale of regionale programma's voor ondersteuning bij internationalisering van KMO's een nuttig instrument zijn en goede resultaten opleveren; vraagt door te gaan met de cofinanciering uit het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling en vraagt meer financiële middelen toe te kennen aan transnationale samenwerkingsprojecten, ontwikkeld door bedrijfstakorganisaties, met als doel de internationalisering en de exportcapaciteit van de KMO's te ondersteunen, samen nieuwe markten te openen en gemeenschappelijke marketingstrategieën in derde landen te ontwikkelen;

60. ist der Ansicht, dass die nationalen oder regionalen Förderprogramme für die Internationalisierung von KMU ein sehr nützliches Instrument sind und gute Ergebnisse erzielen; fordert, dass sie weiterhin aus dem Europäischen Fonds für regionale Entwicklung kofinanziert werden und dass mehr Finanzmittel für länderübergreifende Kooperationsvorhaben zwischen Branchenverbänden bereitgestellt werden, um die Exportfähigkeit und die Internationalisierung ihrer KMU zu fördern, gemeinsam neue Märkte zu erschließen und gemeinsame Absatzstrategien für Drittländer zu ...[+++]


60. is van mening dat nationale of regionale programma’s voor ondersteuning bij internationalisering van KMO's een nuttig instrument zijn en goede resultaten opleveren; vraagt door te gaan met de cofinanciering ui het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling en vraagt meer financiële middelen toe te kennen aan transnationale samenwerkingsprojecten, ontwikkeld door bedrijfstakorganisaties, met als doel de internationalisering en de exportcapaciteit van de KMO's te ondersteunen, samen nieuwe markten te openen en gemeenschappelijke marketingstrategieën in derde landen te ontwikkelen;

60. ist der Ansicht, dass die nationalen oder regionalen Förderprogramme für die Internationalisierung von KMU ein sehr nützliches Instrument sind und gute Ergebnisse erzielen; fordert, dass sie weiterhin aus dem Europäischen Fonds für regionale Entwicklung kofinanziert werden und dass mehr Finanzmittel für länderübergreifende Kooperationsvorhaben zwischen Branchenverbänden bereitgestellt werden, um die Exportfähigkeit und die Internationalisierung ihrer KMU zu fördern, gemeinsam neue Märkte zu erschließen und gemeinsame Absatzstrategien für Drittländer zu ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Enerzijds moeten werknemers in hun eigen belang flexibeler worden zodat hun geschiktheid voor werk groter wordt. Anderzijds moeten bedrijven echter ook flexibeler worden door onder andere nieuwe marketingstrategieën en innovatieve producten te ontwikkelen en marktniches te veroveren.

Nicht nur Arbeitnehmer müssen im eigenen Interesse flexibler werden, um ihre Beschäftigungsfähigkeit zu verbessern. Auch Unternehmen müssen flexibler werden, von neuen Vermarktungsstrategien über die Entwicklung von innovativen Produkten bis hin zur Eroberung von Marktnischen.


Het zal bedrijven aanmoedigen vanaf de pre-productiefase internationale promotie- en marketingstrategieën voor hun projecten te ontwikkelen.

Es soll die Unternehmen dazu ermutigen, bereits im Vorfeld der Produktion internationale Werbe- und Marketingstrategien für ihre Projekte zu entwickeln.


Het zal bedrijven aanmoedigen vanaf de pre-productiefase internationale promotie- en marketingstrategieën voor hun projecten te ontwikkelen.

Es soll die Unternehmen dazu ermutigen, bereits im Vorfeld der Produktion internationale Werbe- und Marketingstrategien für ihre Projekte zu entwickeln.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'marketingstrategieën te ontwikkelen' ->

Date index: 2021-01-17
w