Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CSHOB
Centrum voor Studies van het Hoger Onderwijs Beleid
Centrum voor Studies van het Hoger Onderwijsbeleid
Mensen die beroepsmatig met geld omgaan
Omgaan met druk van productietermijnen
Omgaan met ethische problemen binnen sociale diensten
Omgaan met productiedeadlines
Omgaan met productietermijnen
Omgaan met veiligheidsproblemen met geneesmiddelen
Omgaan met veiligheidsproblemen met medicatie
Omgaan met veiligheidsproblemen met medicijnen
Onderwijsbeleid
Veiligheidsproblemen met geneesmiddelen beheersen

Vertaling van "hun onderwijsbeleid omgaan " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE
omgaan met productiedeadlines | omgaan met druk van productietermijnen | omgaan met productietermijnen

die Herstellung unter Termindruck bewältigen | mit Herstellungstermindruck umgehen


omgaan met veiligheidsproblemen met medicatie | omgaan met veiligheidsproblemen met medicijnen | omgaan met veiligheidsproblemen met geneesmiddelen | veiligheidsproblemen met geneesmiddelen beheersen

mit Sicherheitsfragen der Medikation umgehen


omgaan met ethische problemen binnen sociale diensten | omgaan met ethische dilemma's in de maatschappelijke dienstverlening | omgaan met ethische problemen binnen maatschappelijke diensten

mit ethischen Problemen in den sozialen Diensten umgehen




Centrum voor Studies van het Hoger Onderwijs Beleid | Centrum voor Studies van het Hoger Onderwijsbeleid | CSHOB [Abbr.]

Studienzentrum für den Tertiärunterricht


onderwijsbeleid

Bildungspolitik [ nationales Bildungswesen ]


mensen die beroepsmatig met geld omgaan

professioneller Bargeldverwender
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
4. stelt vast dat er op nationaal niveau verschillen bestaan in de manier waarop de lidstaten in hun onderwijsbeleid omgaan met levenslang leren en benadrukt dat de helft van de EU-lidstaten geen strategie of beleid op dit terrein hebben;

4. verweist darauf, dass die einzelnen Mitgliedstaaten unterschiedliche Ansätze im Hinblick auf lebenslanges Lernen in ihrer nationalen Bildungspolitik verfolgen, und unterstreicht, dass die Hälfte der EU-Mitgliedstaaten über keine nennenswerte Strategie oder Politik in diesem Bereich verfügt;


w