Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "êtes un joueur retournant " (Frans → Nederlands) :
En 2023, imaginez que vous êtes un joueur retournant vers la mêlée, votre prochain coup est affiché juste devant vos yeux sur votre visière en plastique que vous portez déjà actuellement.
Stel je 2023 voor: je ben speler en loopt terug naar je groep en je volgende spel wordt recht voor je gezicht getoond op het doorzichtige vizier dat je al draagt.
Jamais l'Inde n'aurait dit : Je veux qu'un joueur joue un match pour moi, et je paierai un jet pour qu'il retourne à Kingston en Jamaïque pour jouer un autre match. Et je me souviens avoir pensé, Waouh, on a une place dans le monde, non ?
Nooit zou India gezegd hebben: Ik wil een speler die 1 match voor me speelt, en ik zal een privé-jet gebruiken om hem terug naar Kingston, Jamaica te sturen om een match te spelen. En ik dacht bij mezelf: Wow, we hebben iets bereikt in de wereld.
Alors les joueurs ont contourné ce problème en inventant spontanément un système pour se motiver mutuellement, équitablement et de façon transparente. Ce qui s'est passé, ils se payaient mutuellement en argent virtuel qu'ils appelaient des points de tueurs de Dragon. Et chaque fois que c'était votre tour d'aller en mission, on vous payait en points de tueurs de Dragon. Ils les comptabilisaient sur un site Web indépendant. Donc ils comptabilisaient leur propre monnaie privée, et ensuite les joueurs pouvaient enchérir pour les articles sympas qu'ils voulaient -- le tout organisé par les joueurs eux-mêmes. Maintenant le système époustouflant n'est pas que ça a
...[+++]marché dans Everquest, mais qu'aujourd'hui, 10 ans plus tard, chaque jeu vidéo dans le monde qui a ce genre de tâches utilise une version de ce système -- des dizaines de millions de gens. Et le taux de réussite approche les 100 %. C'est une monnaie volontaire, qui s'impose développé par les joueurs, et c'est un comportement de joueurs incroyablement sophistiqué.
Dus spelers pakten dit probleem aan door spontaan met een systeem te komen om elkaar te motiveren, eerlijk en transparant. Wat gebeurde, was dat ze elkaar betaalden met andere virtuele valuta genaamd drakendoodpunten. En steeds wanneer je kwam opdagen om op missie te gaan, werd je betaald in drakendoodpunten. Ze hielden deze bij op een aparte website. Ze hielden dus hun eigen privé-valuta bij, en spelers konden dan na afloop bieden op te gekke voorwerpen die ze wilden -- helemaal georganiseerd door spelers zelf. Dit verbazingwekkende systeem werkte niet alleen voor EverQuest , maar vandaag de dag, een decennium later, gebruikt elke vergelijkbare videogame in
...[+++] de wereld een versie van dit systeem -- tientallen miljoenen mensen. En het slagingspercentage ligt vlakbij 100 procent. Dit is een door spelers ontwikkelde, zelfversterkende, vrijwillige soort valuta, en het is ontzettend hoog ontwikkeld spelersgedrag. Qui d'autre ? Public : Les meilleurs joueurs de flûte. MS : Les meilleurs joueurs de flûte. Public : Les pires joueurs de flûte. MS : Les pires joueurs de flûte.
Nog iemand? Publiek: De beste fluitspelers. MS: De beste fluitspelers. Publiek: De slechtste fluitspelers. MS: De slechtste fluitspelers.
Peu importe que vous soyez joueur de basket, joueur de tennis, gymnaste, ou joueur de bridge.
Maakt niet uit of je basketbalspeler, tennisspeler, turner of bridgespeler bent.
Il voulait capturer l'émotion du joueur. Pour cela, il a placé un appareil photo devant des joueurs pendant qu'ils jouaient. Ceci est une émotion classique pour un joueur.
Hij wou de emotie van het gamen opvangen. Dus zette hij een camera voor gamers terwijl ze speelden. En dit is een klassieke emotie bij het gamen.
Qu'est ce qu'il se passe quand vous arrivez à faire que tout un public se lève et qu'un contacte se créé entre chacun d'entre eux ? C'est le chaos, oui tout à fait. Tout du moins c'est ce qui arrive quand Jane McGonigal essaye d'apprendre à l'audience de TED à jouer à son jeu favori. Et après tout, quand le jeu s'appelle « bataille de pouces multi-joueurs géante », il fallait s'y attendre...
Wat gebeurt er als je het volledige publiek laat rechtstaan en in contact met elkaar brengt? Chaos, dus. Ten minste, dat is wat er gebeurde toen Jane McGonigal TED haar favoriete spelletje probeerde te leren. Maar ja, wat verwacht je dan, als het spelletje 'massively multiplayer duimpje drukken' heet?
Parallèlement, j'aimerais que vous vous demandiez comment cette expérience de joueur privilégié dans un jeu truqué influence la façon dont vous vous percevez et la façon dont vous percevez l'autre joueur ?
Vraag jezelf dan eens af hoe die ervaring een bevoorrechte speler te zijn in een vervalst spel de manier waarop je over jezelf denkt, gaat veranderen en hoe je de andere speler gaat bekijken.
Et on dit au joueur de se rappeler de l'expérience de cette force et d'utiliser son autre doigt pour appliquer la même force sur le doigt de l'autre joueur, avec un diffuseur de force — et ils le font.
De speler wordt gevraagd de kracht die hij ervaren heeft te onthouden en zijn andere vinger te gebruiken om dezelfde kracht uit te oefenen op de vinger van speler twee via de hefboom - en dat doen ze.
Mais maintenant, ce joueur fait des tirs qu'un joueur du NBA moyen réussirait 49% du temps, donc il est moins bon de 2 points.
Nu kan ik aantonen dat die speler schoten neemt die door de gemiddelde NBA-speler 49% van de tijd raak geschoten worden, en dat hij dus twee procent slechter is.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
êtes un joueur retournant ->
Date index: 2025-07-05