Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "évaluant " (Frans → Nederlands) :
Évaluer, ce n'est pas trier, et je dois vous dire qu'en général, quand certains parlent d'évaluer, que ce soit évaluer les étudiants, les enseignants, les écoles, les programmes, ils ne parlent en fait que de trier.
Dat is geen wegstrepen en meestal wanneer mensen het hebben over het evalueren van studenten, van docenten, of van scholen, het evalueren van programma's, dan spreken ze eigenlijk over wegstrepen.
On ne traite pas quelqu'un ou ne l'évalue pas en se basant sur son revenu mensuel ou son crédit, mais on a ce double standard quand on en vient à la façon d'évaluer nos entreprises, et vous savez quoi ?
We behandelen of waarderen iemand niet op zijn maandelijkse inkomsten of kredietwaardigheid, maar we hanteren een dubbele standaard als we een bedrijf waarderen, en weet je wat?
(Applaudissements) Et donc l'important, c'est que nous avons développé ce modèle qui nous aide, pas seulement avec l'évaluation, mais évaluer ce qui fonctionne.
(Applaus) De betekenis hiervan is dat we nu een model hebben ontwikkeld dat ons helpt, niet alleen om te evalueren en uit te zoeken wat werkt.
Dans notre dernière évaluation de 2009, nous avons évalué 74 systèmes d'écoles qui couvraient ensemble 87 % de l'économie.
In onze laatste evaluatie van 2009 hebben we 74 schoolsystemen gemeten. Samen beslaan ze 87% van de wereldeconomie.
Vous l’essayer. Évidemment, vous faites ce que le principe de précaution suggère, vous essayer d’anticiper. Mais après avoir anticipé, vous évaluer constamment. pas une seule fois, mais constamment. Et quand ça s'éloigne de ce que vous voulez, on classe les risques selon leur priorité, on n’évalue pas seulement ce qui est nouveau, mais ce qui est ancien. On répare, Mais, plus important encore, on délocalise.
Je probeert ze uit. Je doet wat het voorzorgsprincipe aanbeveelt, je probeert erop te anticiperen. Maar nadat je dat hebt gedaan blijf je haar constant op haar waarde testen, niet één keer, maar altijd weer. En als ze afwijkt van wat je wil, dan prioriteren we het risico en evalueren we niet alleen de nieuwe zaken, maar ook de oude zaken. We herstellen ze. Wat belangrijker is: we geven ze een nieuwe plaats.
Là où vous voulez vraiment utilisez cela c'est en situation d'évaluation comme les situations de menace sociales. Quand êtes-vous évalués
We denken dat je dit vooral gebruikt in sociaal bedreigende situaties.
Il s'avère que la série d'études de tout à l'heure montre, comme celle-ci par Saddler et Good, que l'évaluation par les pairs est une stratégie étonnamment efficace pour fournir des évaluations reproductibles.
Het blijkt uit eerdere studies, zoals deze van Saddler en Good, dat evaluatie door medestudenten verrassend goed werkt en herhaalbare scores oplevert.
Et en les évaluant et en évaluant les différentes personnes qui soumettent les informations nous obtenons des résultats affinés et des résultats pondérés.
Door de informatie te waarderen en ook de bronnen te waarderen, kunnen we verfijnde resultaten en gewogen resultaten bekomen.
Donnez-moi le contexte. Ça me donne le squelette de l'ensemble de ce que vous allez faire. Ça me permet de relier tout le reste à quelque chose que vous m'avez déjà dit. Donc nous y voilà, conduisez-moi, montrez-moi qui est dans votre équipe. Ça aide si vous avez déjà une expérience et si vous avez déjà fait ce genre de choses avant. Je veux connaître le marché, la taille du marché. Pourquoi est-il intéressant d'aller sur ce marché? Je veux connaître votre produit, et c'est très important. Attention, ce n'est pas un pitch produit, ni un pitch de vente. Je ne veux pas connaître tous les tenants et aboutissants, et tout le toutim, etc. Je veux simplement savoir: qu'est-ce que c'est? Si c'est un site web, montrez-moi une copie d'écran. Surtout
...[+++] ne faites pas de démo en direct. Non, jamais de démo en direct. Faites quelque chose qui me permette de savoir pourquoi les gens vont acheter ce que vous avez à vendre. Ensuite je veux savoir, maintenant que je sais ce que vous vendez, dites-moi comment vous allez gagner de l'argent. Pour chaque X que vous vendez, vous avez Y, vous assurez le service de Z. Je veux savoir quel est le modèle économique au niveau unitaire, ou pour le produit réel que vous vendez. Je veux savoir à qui vous vendez ça, en termes de clients. Je veux savoir si vous avez des contacts qui vont particulièrement vous aider. Est-ce que vous avez des contacts dans la distribution, est-ce que vous avez un contact pour la production. Ou, une fois de plus, la validation. Ça aide de dire que vous n'êtes pas tout seul. Mais tout le monde a des concurrents. Une société sans concurrence, ça n'a jamais existé. Même si la concurrence est une manière un peu passée, je veux savoir exactement qui sont vos concurrents, et ça m'aidera à évaluer comment vous pouvez vous intégrer là-dedans. Mais je veux aussi savoir en quoi vous êtes unique. Si je sais ce que font vos concurrents, comment allez-vous éviter que vos concurrents mangent votre part du gâteau? Tout cela est lié au ...
Het vertelt me de context. Het geeft me de armatuur voor de rest van je verhaal. Zo kan ik alles relateren aan iets dat je me al verteld hebt. Dus dan stel je me je managementteam voor. Het helpt als je ervaring hebt. Dan de grootte van de markt. Waarom moet deze markt aangeboord worden? Ik wil je product kennen, dat is erg belangrijk. Nu is dit geen verkoop-pitch. Ik hoef niet alle kleine details te weten. Ik wil weten: wat is het? Als het een website is, laat je een screenshot zien. Doe geen live demonstratie. Nooit doen! Een opgenomen demonstratie, of iets dat me toont waarom mensen datgene gaan kopen. Dan wil ik weten -- nu ik weet wat je verkoopt -- hoe ga je er geld aan verdienen? Voor iedere verkochte X krijg je Y, lever je dienst Z.
...[+++] Ik wil weten wat het bedrijfsmodel is op stuks-basis, voor het werkelijke product dat jij verkoopt. Ik wil weten aan wie je dit verkoopt, welke klanten. Ook wil ik weten of je relaties hebt die jou gaan helpen. Of je een distributieovereenkomst hebt met iemand, of een productie-partner... Validatie. Dit toont aan dat je groter bent dan slechts dit kleine ding hier. Iedereen heeft echter concurrentie. Er is nooit een bedrijf geweest dat geen concurrentie had. Zelfs als het de oude manier van doen is. Ik wil exact weten wat jouw concurrentie is. Dan kan ik beoordelen hoe je in deze hele operatie past. Dan wil ik weten waarom jij speciaal bent. Als ik weet wat je concurrentie doet, hoe ga je voorkomen dat zij de kaas van je brood eten? Dit alles leidt naar het financiële overzicht. Je kunt niet pitchen aan een durfkapitalist zonder je financiën te tonen. Ik wil een jaar of twee terugkijken, of zolang je al actief bent. En ik wil drie of vier of vijf jaar vooruitkijken. Vijf is wat veel. Vier is waarschijnlijk redelijk. En hoe gaat het bedrijfsmodel dat je toonde op product-basis, vertaald worden in een bedrijfsmodel. Hoeveel widgets ga je verkopen? Je verdient bedrag X per widget. Ik wil weten wat de drijver is. We gaan dit jaar 100 ...Un autre problème sur lequel je me penche concerne les fantômes du numérique. Comment donner de l'importance à ces personnes qui sont, pour telles ou telles raisons, inactives sur le web, mais sont les personnes les plus dignes de confiance au monde ? Comment pouvons-nous évaluer leurs professionnalisme au travail, leurs comportements dans leurs environnements, avec leurs familles, et transformer ces évaluations en un capital réputation ?
Los van privacy is het andere interessante thema waarnaar ik kijk, hoe we digitale 'spoken' bekrachtigen. Mensen die niet actief zijn online maar die wel heel betrouwbare mensen zijn. Hoe vertalen we hun bijdragen aan hun werk, hun gemeenschappen en gezinnen in reputatie-kapitaal?
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
évaluant ->
Date index: 2021-08-22