Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "était habitué à laisser facebook et twitter " (Frans → Nederlands) :
Jusqu'à maintenant, on était habitué à laisser Facebook et Twitter capturer nos vies sociales sur le web – en construisant une couche sociale au dessus du monde réel. A TEDxBoston, Seth Priebatsch jette un coup d’œil sur la prochaine couche qui se construit : la couche de jeu, un réseau envahissant de dynamiques de jeu qui guident les comportements et qui vont remodeler l’éducation et le commerce.
Tegenwoordig zijn we eraan gewend dat Facebook en Twitter ons sociaal leven op het web opnemen — we bouwen een sociale laag bovenop de echte wereld. Op TEDxBoston bekijkt Seth Priebatsch de volgende laag in ontwikkeling: de spellaag , een doordringend netwerk van gedragbeïnvloedende spelregels die educatie en commercie zal hervormen.
Les filles cuisinaient, les garçons
non. Ou du moins, c'était le message d'Hasbro. Et ça m'a fait réfléchir, « Ah, si seulement je pouvais changer ça, si Hasbro pouvait m'entendre, je leur demanderais et leur dirais qu'ils étaient dans l'erreur et qu'il fallait changer ça. » Ça m'a fait penser à un site dont j'avais entendu parler appelé Change.org. Change.org est une plateforme en ligne de partag
e de pétition où on peut créer une pétition et la partager sur tous l
es réseaux sociaux, Facebook ...[+++], Twitter, Youtube, Reddit, Tumblr, bref, tout ce qui vous vient à l'esprit. J'ai donc créé une pétition, à laquelle j'ai associé une vidéo Youtube, demandant simplement à Hasbro de changer le marketing de ce four, en mettant des garçons dans les pubs et sur les boîtes, et surtout d'en créer avec des couleurs plus neutres.
Mei
sjes koken, jongens niet. Tenminste, dat was de boodschap die Hasbro verkondigde. Dit bracht me aan het denken. Ik wenste dat er een manier was om dit te veranderen. Ik hoopte dat ik mijn stem kon laten horen aan Hasbro om hen te vertellen wat ze fout doen en hen vragen voor verandering. Ik dacht terug aan een website waar ik een paar maanden daarvoor van hoorde. Die website heette Change.org. Change.org is een online petitie-platform waar je een eigen petitie kan aanmaken en delen over alle soci
ale netwerken zoals Facebook, Twitter, ...[+++] Youtube, Reddit, Tumblr, en alle netwerken die je maar kan bedenken. Ik maakte dus mijn eigen petitie aan en voegde een YouTube video toe. Daarin vroeg ik Hasbro om hun marketingstrategie te veranderen. Ik vroeg om ook jongens te tonen op hun speelgoedverpakking en in reclames en om minder gender-specifieke kleuren te gebruiken. datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
était habitué à laisser facebook et twitter ->
Date index: 2023-09-30