Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "étaient en amérique " (Frans → Nederlands) :
En 2003, il y avait 300 000 salariés, ou 330 000 salariés, parmi lesquels 135 000 étaient en Amérique, et 9 000 étaient en Inde.
In 2003 had IBM zo'n 300.000 werknemers: 135.000 in de VS en 9.000 in India. In 2003 had IBM zo'n 300.000 werknemers: 135.000 in de VS en 9.000 in India. In 2003 had IBM zo'n 300.000 werknemers: 135.000 in de VS en 9.000 in India.
Plusieurs de ces sociétés étaient en Amérique ou au Royaume-Uni, ses territoires outre-mer et dépendances, donc ce n'est plus simplement un problème éloigné, c'est également un problème intérieur.
Veel van deze bedrijven waren in Amerika of in het Verenigd Koninkrijk, in haar overzeese gebieden en haar Kroonbezit, dus het is niet alleen een offshoreprobleem, het is ook een on-shoreprobleem.
J'ai réalisé que leurs histoires étaient une parabole urgente de l'Amérique.
Ik besefte dat hun levensverhalen symbool stonden voor Amerika.
Voici un exemple tiré d'une tribune du Boston Globe le jour de Thanksgiving il y a quelques années. L'auteur écrit : La vie des Indiens d'Amérique était difficile, mais il n'y avait pas de problèmes de chômage, la communauté vivait en harmonie, il n'y avait pas d'abus de drogues, pas de crimes, et les seules guerres étaient entre tribus, et étaient surtout rituelles, ne se transformant que rarement en massacre. Vous connaissez ce genre de niaiseries.
waarvan we tot onze schrik zijn verwijderd. Hier is een voorbeeld van een opiniestuk op Thanksgiving in de Boston Globe een paar jaar geleden waarin de schrijver schreef: Het Indianenleven was moeilijk maar er waren geen werkeloosheidsproblemen, de samenleving harmonieus, middelenmisbruik onbekend, misdaad bestond nauwelijks, de enige oorlogen waren tussen stammen waren vooral ritueel en resulteerden zelden in een willekeurige of algehele slachting . Afijn, jullie kennen deze mooipraterij.
Ces quatre hommes blancs en colère croyaient que, eux, les hommes blancs d'Amérique, étaient victimes de discrimination inversée dans le travail.
Dit waren vier boze blanke mannen die vonden dat zij, blanke mannen in Amerika, slachtoffer waren van omgekeerde discriminatie op de werkvloer.
l'Amérique était alors devenue folle de soucoupes, y compris les scientifiques célèbres qui étaient en train de déjeuner.
Desondanks was Amerika UFO-gek geworden, zelfs beroemde wetenschappers die aan de lunch zaten.
À l'école, on passait beaucoup de temps à étudier l'histoire de Kim Il-Sung, mais nous n'avons jamais vraiment rien appris sur le monde extérieur, à part que l'Amérique, la Corée du Sud et le Japon étaient les ennemis.
Op school brachten we veel tijd door met het bestuderen van de geschiedenis van Kim Il-Sung maar we leerden nooit over de buitenwereld behalve dat Amerika, Zuid-Korea en Japan de vijanden waren.
(Rires) L'autre chose qui s'est produite -- et même à ce moment-là, j'ai dit : « Bon, c'est peut-être
un bon ajout. C'est bien pour les étudiants motivés. C'est peut-être aussi bien pour ceux qui sont scolarisés chez eux. » Mais je ne pensais pas que ça deviendrait quelque chose qui s'infiltrerait en quelque sorte dans la salle de classe. Mais j'ai ensuite commencé à recevoir des lettres d'enseignants. Et les enseignants m'écrivaient : « Nous utilisons vos vidéos pour faire bouger la classe. Vous donnez les cours, donc maintenant nous... » et cela pourrait arriver dans t
outes les classes d'Amérique ...[+++] aujourd'hui, « ... maintenant je donne vos cours comme devoirs à la maison. Et ce qu'étaient les devoirs à la maison, les étudiants les font maintenant dans la salle de classe. » Je veux m'arrêter là-dessus -- (Applaudissements) Je veux m'arrêter là-dessus un instant, parce qu'il y a deux ou trois choses intéressantes. Premièrement, quand ces enseignants font cela, il y a l'avantage évident -- l'avantage que maintenant leurs étudiants peuvent apprécier les vidéos de la même façon que mes cousins. Ils peuvent mettre en pause, reprendre à leur propre rythme, à leur convenance. Mais la chose la plus intéressante est -- et ça ne va pas de soi quand on parle de technologie dans les salles de classe -- en enlevant les cours à modèle unique de la classe et en laissant les élèves auto-réguler leurs cours à la maison, quand vous entrez alors dans la classe, en les laissant faire le travail, avec l'enseignant à proximité, en donnant aux enfants des moyens réels d'interagir entre eux, ces enseignants ont utilisé la technologie Ils ont pris une expérience fondamentalement déshumanisante -- pour humaniser la classe. 30 enfants avec leur index sur les lèvres, n'ayant pas le droit d'interagir entre eux. Un enseignant, peut importe sa qualité, doit donner ces cours à modèle unique à 30 élèves -- des visages vides, légèrement antagonistes -- c'est désormais une expérience humaine. Mainten ...
(Gelach) Er gebeurde nog iets. Op dit punt zei ik: Oké, misschien is het een goede aanvulling. Het is goed voor gemotiveerde leerlingen. Het is misschien goed voor het thuisonderwijs. Maar ik had niet gedacht dat het op een of andere manier zou doordringen t
ot in de klas. Maar toen begon ik brieven te krijgen van leerkrachten. De leerkrachten schreven: Wij gebruiken je video's om de klas 180 graden te draaien. Jij hebt de les gegeven, dus wat we nu doen is ... en dit zou morgen in elk klaslokaal in Amerika kunnen gebeuren - ... we geven je les als huiswerk op. Wat vroeger huiswerk was, laat ik de leerlingen nu in de klas doen. Ik wil hie
...[+++]r even pauzeren. (Applaus) Ik wil hier even pauzeren, omdat ik een paar interessante dingen zie. Een, wanneer deze leraren dat doen, is er het onmiskenbare voordeel - het voordeel dat hun leerlingen nu de video's kunnen gebruiken zoals mijn neefjes dat deden. Ze kunnen pauzeren, herhalen op hun eigen tempo, binnen hun eigen tijd. Wat nog interessanter is -- en dit gaat tegen de intuïtie in, als het over technologie in de klas gaat -- je stapt af van de eenheidsworst -les voor de klas en laat leerlingen op hun eigen tempo thuis les volgen. Dan ga je naar de klas, laat ze werken, laat de leerkracht rondlopen, laat de kinderen er met elkaar over praten. Zo hebben deze leerkrachten technologie gebruikt Ze namen een fundamenteel ontmenselijkende ervaring - om de klas menselijker te maken. 30 kinderen met hun vingers op de lippen, die niet met elkaar mochten praten. Een leerkracht, hoe goed hij ook is, moet een eenheidsworst -les geven aan 30 leerlingen -- uitdrukkingsloos gezicht, ietwat vijandig. Nu is het een menselijke ervaring. Nu is er echt onderlinge interactie. Zodra de Khan Academy -- Ik gaf mijn job op en we werden een echte organisatie. We zijn een organisatie zonder winstbejag. De vraag is, hoe brengen we dit naar een hoger niveau?Dans l'Amérique du nord enneigée, nos rituels étaient ceux des pays du sud.
In het besneeuwde Noord-Amerika hadden wij rituelen uit het Zuiden.
De nos jours nous l'oublions, mais à l'époque les Moudjahidines étaient acclamés ici, en Amérique.
We vergeten dit tegenwoordig, maar in die tijd werden de moedjahedien gevierd in Amerika.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
étaient en amérique ->
Date index: 2021-08-21