Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "voici le même enfant " (Frans → Nederlands) :
Et voici le même enfant trois semaines après l'opération, avec l'œil droit ouvert.
Hier is hetzelfde kind drie weken na de ingreep met het rechteroog open.
Donc quand vous parlez d'apprentissage à rythme individuel, tout le monde comprend -- en termes d'éducation, d'apprentissage différencié -- mais c'est plutôt impressionnant de voir ça survenir dans une salle de classe. Parce qu'à chaque fois qu'on a fait cela, dans chaque classe, encore et encore, si vous y passez cinq jours,
il y a un groupe d'enfants qui prend vite la tête et il y a un groupe d'enfants un peu plus lent. Et dans un modèle traditionnel, si vous faites une évaluation à un instant don
né, vous diriez : « Voici les enfants doués, ...[+++]voici les enfants lents. Peut-être devraient-ils être suivis différemment. Peut-être devrions-nous les mettre dans des classes séparées. » Mais quand vous laissez chaque élève travailler à son propre rythme -- et nous l'avons vu maintes et maintes fois -- vous voyez que les étudiants qui ont mis un peu plus de temps sur un concept ou un autre, une fois ce concept acquis, font directement la course en tête. Donc les mêmes enfants que vous pensiez êtres lents six semaines plus tôt, vous penseriez qu'ils sont désormais doués. Et nous le voyons sans arrêt, encore et encore. Cela vous fait vraiment songer que toutes les distinctions dont peut-être beaucoup d'entre nous ont profité n'étaient en fait que dues à une coïncidence temporelle.
Als je praat over leren op je eigen tempo, dan is dat zinvol voor iedereen -- in onderwijsjargon: gedifferentieerd leren -- maar het is nogal gek als je het in een klas ziet. Elke keer als we dit deden, in elke klas waarin we het deden, telkens opnieuw, zie je dat na vijf dagen een groep kinderen pijlsnel vooruitgaan en een groep kinderen een beetje trager zijn. Als je in een traditioneel model een momentopname zou maken, zou je z
eggen: Dat zijn de getalenteerde kinderen. Dat zijn de trage kinderen. Misschien moeten we ze anders opvolgen. Misschien moeten we ze in afzonderlijke klassen stoppen. Maar als je elke leerling op zijn eigen tem
...[+++]po laat werken -- we zien dat keer op keer -- dan zie je leerlingen die wat meer tijd besteedden aan het ene of het andere concept, maar als ze dat doorhebben, gaan ze pijlsnel vooruit. Dezelfde kinderen waarvan je 6 weken geleden dacht dat ze traag waren, zou je nu als begaafd beschouwen. We zien dat keer op keer. Het doet je echt bedenken hoezeer alle etiketten waarvan velen van ons hebben geprofiteerd, eigenlijk gewoon aan een toevallige momentopname te danken waren.Enfant : Non. Kang Lee : Et voici le second enfant.
Kind: Nee. Kang Lee: En hier kind nummer twee.
Donc par exemple, voici la même phrase écrite en Anglais et la même phrase écrite dans Hollandais utilisant les mêmes lettres de l'alphabet.
Hier staat bijvoorbeeld een zin die in het Engels is geschreven en dezelfde zin die in het Nederlands is geschreven met dezelfde letters van het alfabet.
Elle s'intitule Emerging Angel [ L'ange qui émerge ], La voici le premier jour. Cela donne juste l'impression que l'une devient l'autre. Voici la même sculpture quelques jours plus tard.
Het heet Emerging Angel . Dit is de eerste dag. Het geeft de indruk dat de een de ander wordt. Hier hetzelfde werk na een aantal dagen.
Voici le même personnage avec le même comportement, mais là je vais le pousser dans différentes directions.
Hier hetzelfde personage met hetzelfde gedrag, maar nu ga ik het vanuit verschillende richtingen duwen.
Voici le même appel enregistré avec un hydrophone à 500 miles.
Hier hoor je dezelfde roep opgenomen door een hydrofoon op 800 kilometer afstand.
Voici les mêmes données sur une carte.
Dit zijn dezelfde gegevens op een kaart.
Voici les mêmes étagères, vues de son côté.
Dit is hetzelfde rek vanuit zijn gezichtspunt.
Voici le même processus de nymphose, et, en fait, on peut voir les acariens se balader dans les alvéoles.
Hier is datzelfde verpoppingsproces, waar je echt de mijten in de cellen rond ziet rennen.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
voici le même enfant ->
Date index: 2022-10-18