Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "vidéos mettant en " (Frans → Nederlands) :
Ce qui se cache parfois derrière ces drôles de vidéos mettant en scène des animaux, nous renvoie curieusement à des problématiques humaines. Laurel Braitman étudie les animaux atteints de maladie mentale - de l'ours compulsif, en passant par le rat qui s'auto-mutile ou par les singes qui nouent d'improbables amitiés. Braitmam se demande ce que nous, humains, pouvons apprendre de l'observation de ces animaux qui luttent contre la dépression, la tristesse et de tout autre problème si « humains ».
Achter de grappige videoclips over dieren schuilen soms menselijke problemen. Laurel Braitman bestudeert dieren met psychische problemen - van beren met een dwangstoornis en ratten die zichzelf schade toebrengen tot apen met onwaarschijnlijke vrienden. Braitman stelt zich de vraag wat wij mensen kunnen leren van de manier waarop dieren omgaan met depressiviteit, verdriet en andere bijna menselijke problemen.
Il faut que prenne le temps de voyager et de passer du temps avec ma famille et développer mes propres idées de création. Et le premier de ces projets s'est trouvé être ce que j'ai appelé Une Seconde Chaque Jour. En fait, j'enregistre une seconde de chaque jour de ma vie pour le res
te de ma vie, et en mettant bout à bout et par ordre chronologique chacune de ces petites tranches d'une seconde de
ma vie, je crée une vidéo continue jusqu'à ce que, eh bien, je n'arrive plus à ...[+++] les enregistrer.
Ik wilde tijd nemen voor mijn familie, om te reizen en met mijn eigen creatieve ideeën beginnen. Het eerste project werd uiteindelijk iets wat ik Elke Dag Eén Seconde noem. Elke dag neem ik één seconde van mijn leven op voor de rest van mijn leven. Ik verzamel in chronologische volgorde deze minuscule stukjes van mijn leven in één enkele, onafgebroken video totdat ik ze niet meer kan opnemen.
Vidéo: (Musique) DM: On va commencer en mettant une voix principale dans deux Siftables de séquence, on les met à la suite, on allonge la suite avec un peu plus de voix principale.
Video: (Muziek) DM: We beginnen met een lead geplaatst in twee Siftables, tot een eerste patroon, verlengd door een extra lead.
Les filles cuisinaient, les garçons non. Ou du moins, c'était le message d'Hasbro. Et ça m'a fait réfléchir, « Ah, si seulement je pouvais changer ça, si Hasbro pouvait m'entendre, je leur demanderais et leur dirais qu'ils étaient dans l'erreur et qu'il fallait changer ça. » Ça m'a fait penser à un site dont j'avais entendu parler appelé Change.org. Change.org est une plateforme en ligne de partage de pétition où on peut créer une pétition et la partager sur tous les réseaux sociaux, Facebook, Twitter, Youtube, Reddit, Tumblr, bref, tout ce qui vous vient à l'esprit. J'ai donc créé une pétition, à laquel
le j'ai associé une vidéo Youtube, demandant ...[+++]simplement à Hasbro de changer le marketing de ce four, en mettant des garçons dans les pubs et sur les boîtes, et surtout d'en créer avec des couleurs plus neutres.
Meisjes koken, jongens niet. Tenminste, dat was de boodschap die Hasbro verkondigde. Dit bracht me aan het denken. Ik wenste dat er een manier was om dit te veranderen. Ik hoopte dat ik mijn stem kon laten horen aan Hasbro om hen te ve
rtellen wat ze fout doen en hen vragen voor verandering. Ik dacht terug aan een website waar ik een paar maanden daarvoor van hoorde. Die website heette Change.org. Change.org is een online petitie-platform waar je een eigen petitie kan aanmaken en delen over alle sociale netwerken zoals Facebook, Twitter, Youtube, Reddit, Tumblr, en alle netwerken die je maar kan bedenken. Ik maakte dus mijn eigen petitie aan en
voegde ee ...[+++]n YouTube video toe. Daarin vroeg ik Hasbro om hun marketingstrategie te veranderen. Ik vroeg om ook jongens te tonen op hun speelgoedverpakking en in reclames en om minder gender-specifieke kleuren te gebruiken. datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
vidéos mettant en ->
Date index: 2023-11-28