Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "utiliser les chiffres pour illustrer votre " (Frans → Nederlands) :
Troisième leçon : utiliser les chiffres pour illustrer votre argument.
Ten derde: gebruik informatie om je argumenten kracht bij te zetten.
Ça met en place des soins voulus pas les consommateurs. Voila d'où tout ceci démarre. Laissez-moi vous donner quelques chiffres pour illustrer en quoi il s'agit d'un vaste mouvement. 1,2 million d'Américains possèdent des Nike qui forment un réseau (Body Area Network) qui relie la semelle de la chaussure à leur iPhone ou iPod.
Dit stimuleert patiëntgestuurde zorg. Daar begint het allemaal mee. Een paar voorbeelden waarom dit zo'n grote beweging is, als je dat nog niet wist. 1,2 miljoen Amerikanen hebben een Nike schoen met een zendertje dat de zool van de schoen verbindt met een iPhone of een iPod.
Et nous avons l’intention d’utiliser ces chiffres pour créer un appel d’air dans la demande, et renverser le marché.
En we willen deze cijfers gebruiken om de vraag op gang te brengen en zo de markt om te keren.
Utilisant de simples, charmantes illustrations, le graphiste Stefan Sagmeister partage ses dernières pensées à propos du bonheur — à la fois conscient et inconscient. Ses sept règles de vie pour produire du bonheur (avec quelques personnalisations) s'appliquent à chacun recherchant plus de joie.
Aan de hand van heerlijke illustraties deelt ontwerper Stefan Sagmeister zijn jongste inzichten over geluk — van het bewuste en van het onbewuste soort. Zijn 7 regels voor levens- en ontwerpgeluk zijn, mits een paar aanpassingen, toepasselijk voor iedereen die op zoek is naar meer plezier.
Mias comme les gens morts du SIDA l'ont contracté quelques années plus tôt, on peut utiliser ces chiffres pour trouver le taux passé d'infection du VIH.
Omdat mensen die dit jaar aan aids stierven het een paar jaar geleden opliepen, kunnen we de stertecijfers gebruiken om de hiv-graad in het verleden vast te stellen.
Avec toute l'intensité et l'intelligence au travers desquelles il est connu, Alan Kay imagine des techniques plus efficaces pour enseigner aux enfants, en utilisant des ordinateurs pouvant illustrer une expérience - mathématiquement et scientifiquement - que seuls les ordinateurs peuvent réaliser.
Met alle intensiteit en schittering waarom hij bekend staat stelt Alan Kay zich betere technieken voor kinderen te onderwijzen met behulp van computers om ervaringen te illustreren - wiskundig en wetenschappelijk - zoals alleen computers dat kunnen.
Il ne souffre pas de dysmorphophobie, mais j'utilise sa photo pour illustrer le fait qu'il ressemble tout à fait à un dysmorphophobe.
Hij heeft geen dismorfofobie, maar hiermee kan ik het feit illustreren dat hij precies lijkt op een lijder aan dismorfofobie .
21 est le plus proche. Le nombre de symétries dans le Rubik's Cube
est un nombre à 25 chiffres. Je doit baptisé cet objet. Quel est
votre nom ? Votre nom de famille ? Epelez-le moi. G-H-E-Z
Non, SO2 a déjà été utilisé, en fait, dans les mathématiques mais vous pouvez avoir celui-là. Alors Ghez, nous y voila. Voici votre nouvel objet symétrique. Vous voilà immortelle. (Applaudissements) Si vous voulez votre propre objet symétrique, j'ai un projet
de fonds d ...[+++]e charité pour le Guatemala et je resterai éveillé toute la nuit à créer un objet pour vous et pour un don pour aider ces enfants à recevoir une éducation au Guatemala.
21 is het dichtstbij. Eigenlijk is het aantal symmetrieën van de Rubikkub
us een getal met 25 cijfers. Nu moet ik dit object een naam geven. Hoe heet je? Ik moet je achternaam he
bben. Spel hem even voor mij. G-H-E-Z Nee, SO2 is al in gebruik in de wiskundige taal. Die gaat dus niet meer. Zo Ghez, daar gaan we. Dat is je nieuwe symmetrische object. Je bent nu onsterfelijk. (Applaus) Als jullie je eigen symmetrische object willen, ik heb een project dat geld inzamelt
voor een goed doel in Guatema
...[+++]la. Ik blijf weer eens de hele nacht wakker en ontwikkel een object voor je, in ruil voor een donatie aan dit goede doel om kinderen aan onderwijs te helpen in Guatemala.Donc, le but est d'avoir tous vos coéquipiers assis sur
les pneus et alors votre équipe gagne, Et l'impact du paysage d'apprentissage a été assez surprenant et étonnant. Certaines des classes et enseignants ont rapporté des résultats supérieurs, un niveau supérieur de confort avec le matériel, spécialement avec les garçons qu'en sortant et en jouant, ils n'ont pas peur de résoudre un problème de mu
ltiplication à deux chiffres -- et également que les enseigna
nts sont capables d'utiliser ...[+++] cela comme des outils d'évaluation pour mieux mesurer comment les élèves comprennent un nouveau matériel. Donc, avec le design pour l'éducation, je pense que la chose la plus importante est d'avoir une propriété partagée des solutions avec les enseignants, afin qu'ils aient la motivation et le désir de les utiliser.
Dus het doel is om met al je teamgenoten op de band te gaan zitten en dan wint je groep. En de impact van het lerend landschap is vrij verrassend en verbazingwekkend. Sommige klassen en leraren hebben betere resultaten gemeld meer gemak
met het materiaal, vooral met de jongens. Bij het naar buiten gaan en spelen, zijn ze niet bang om een twee cijferig getal te vermenigvuldigen -- en de leerkrachten zijn ook in staat om deze te gebruiken als evaluatie-instrumenten om beter in te schatten hoe hun leerlingen inzicht krijgen in het nieuw materiaal. Dus met het ontwerp
voor onderwijs, denk ik dat het
...[+++]allerbelangrijkste is om samen met de leraren eigenaar van de oplossingen te zijn, zodat ze de stimulans en de zin hebben om ze te gebruiken.I
l a utilisé une technique simila
ire pour mémoriser l'ordre précis de 4140 chiffres binaires au hasard en une demi-heure. Ouais. Et s'il y a un tas de façons de mémoriser des trucs dans ces compétitions, toutes les techniques qui sont utilisées, se résument à un seul concept que les psychologues appellent encodage élabor
é. Et cela est bien illustré par le superbe parado
...[+++]xe connu sous le nom du paradoxe Boulanger/boulanger qui se résume à ceci : Si je dis à deux personnes de se souvenir du même mot, si je vous dis, « Souvenez-vous il y a un monsieur appelé Boulanger. » C'est son nom. Et si je vous dis « Souvenez-vous il y a un monsieur qui est boulanger. »
Hij gebruikte een vergelijkbare tech
niek om de precieze volgorde van 4140 w
illekeurige binaire cijfers te onthouden binnen een half uur. Yeah. En ondanks dat er veel verschillende manieren zijn om dingen te onthouden in zo'n wedstrijd, komt alles, alle technieken die ze gebruiken, uiteindelijk neer op het concept dat bij psychologen bekend staat als uitweidend coderen. Dat kan goed uitgebeeld worden met een vernuftige paradox die bekend staat als de Bakker/bakker paradox. Die gaat zo: Stel dat ik twee mensen vraag om hetzelfde woord te onth
ouden. Ik zeg tegen ...[+++]jou: Onthoud dat er een kerel is die Bakker heet. Dat is zijn naam. En tegen jou zeg ik: Onthoud dat er een kerel is die bakker is. datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
utiliser les chiffres pour illustrer votre ->
Date index: 2022-11-07