Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.

U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!

Vertaling van "une personne une compagnie ou une marque pouvait contrôler " (Frans → Nederlands) :

L'époque (si tant est qu'elle ait existé) ou une personne, une compagnie ou une marque pouvait contrôler rigoureusement sa réputation, est finie — avec les réseaux sociaux sur internet, si vous êtes en vogue, il y a une conversation libre et permanente sur vous que vous ne pouvez contrôler. Tim Leberecht prop ...[+++]

De dagen zijn voorbij (als ze ooit bestaan hebben) dat een persoon, bedrijf of merk stevige controle over zijn reputatie had. Als je relevant bent, is er een constante stroom, vrije-vorm-gesprekken over je waar je geen controle over hebt. Tim Leberecht biedt drie grote ideeën over het aanvaarden van dat verlies van controle en ervoor te ontwerpen en het te gebruiken als een stimulans voor commitment aan je waarden.
https://www.ted.com/talks/tim_ (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Tim Leberecht : 3 manières de perdre (utilement) le contrôle de votre marque - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/tim_ (...) [HTML] [2016-01-01]
Tim Leberecht: 3 manieren om (zinvol) controle te verliezen over je merk - TED Talks -
Tim Leberecht: 3 manieren om (zinvol) controle te verliezen over je merk - TED Talks -


Que fait-elle avec efficacité? Elle crée des économies d'échelle, des investissements de ressources importants et à long terme, l'expertise de nombreux types de personnes et d'esprits différents, et pour les particuliers, pour les consommateurs, elle apporte des standards, des règles et des recours que nous désirons vraiment en tant que consommateurs et c'est en quelque sorte lié à une promesse de la marque. Les compagnies offrent ça sur une plateforme ...[+++]

Wat zijn dat? Schaalvoordelen, belangrijke investeringen voor de lange termijn, de ervaring van vele verschillende types mensen en types geesten. Voor individuen, consumenten, levert het de normen, regels en verhaalmiddelen die we willen als consument. Dat zit allemaal in een merkbelofte. De bedrijven bieden dit aan op een participatieplatform.
https://www.ted.com/talks/robi (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Robin Chase : Pardon, puis-je louer votre voiture? - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/robi (...) [HTML] [2016-01-01]
Robin Chase: Excuseer, mag ik uw auto huren? - TED Talks -
Robin Chase: Excuseer, mag ik uw auto huren? - TED Talks -


Alors, Louis XVI a répondu en envoyant des troupes à Paris principalement pour faire taire les protestes sur la pénurie alimentaire, mais les révolutionnaires l'ont pris comme une provocation, et ils ont répondu par la prise de la Bastille, le 14 juillet, qui, par hasard, est aussi connu comme le jour de la Bastille. La Bastille a été envahie notamment pour libérer les prisonniers - même si il n'y en avait que sept au moment - mais principalement, pour se procurer des armes. Mais alors, l'action la plus radicale de l'Assemblée Nationa ...[+++]

Lodewijk de 16e stuurde troepen naar Parijs, eigenlijk om rellen over voedseltekorten te sussen maar de revolutionairen zagen dit als een uitdaging, en bestormden de Bastille gevangenis op 14 juli, wat, toevallig Bastille dag is. De Bastille werd kennelijk bestormd om gevangenen te bevrijden, ook al waren er toen maar 7 gevangenen, maar grotendeels om wapens te krijgen. Maar de ingrijpendste actie van de Nationale Vergadering kwam op 4 augustus, toen ze de meeste regels van het ancien regime afschaften. Feodale rechten, voordelen voor edelen, oneerlijke belasting, werden afgeschaft voor het opstellen van een nieuwe grondwet. Op 26 Augustus riep de Nationale Vergadering de Verklaring van de Rechten van de Mens uit. - die rechten voorlegden d ...[+++]
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
The French Revolution: Crash Course World History #29 - author:CrashCourse
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
The French Revolution: Crash Course World History #29 - author:CrashCourse
The French Revolution: Crash Course World History #29 - author:CrashCourse


Il y a 20 ans, le message plutôt bien contrôlé d'un directeur marketing pouvait très bien définir la marque.

Als we 20 jaar teruggaan, dan kon één boodschap, gecontroleerd door één marketingmanager, een merk vrij goed definiëren.
https://www.ted.com/talks/dan_ (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Dan Cobley : Ce que la physique m'a appris sur le marketing - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/dan_ (...) [HTML] [2016-01-01]
Dan Cobley: Wat natuurkunde me leerde over marketing - TED Talks -
Dan Cobley: Wat natuurkunde me leerde over marketing - TED Talks -




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

une personne une compagnie ou une marque pouvait contrôler ->

Date index: 2022-03-15
w