Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.

U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!

Vertaling van "stimuler leur " (Frans → Nederlands) :

Pas de violence. Pas de scènes musclées. Mais c'était très stimulant, parce que je voyais au loin les chaînes TV faire leur reportage avec leurs grosses camionnettes, leurs équipes et leurs caméras. Et en gros, je faisais la même chose qu'eux, mais tout ce que j'avais, c'était un sac à dos.

Er was geen sprake van geweld. Er waren geen actiescènes. Maar er gebeurde wel iets heel spannends, want ik kon van afstand zien hoe tv-zenders er verslag van deden. Ze hadden grote bestelwagens en hun teams met camera's. Eigenlijk deed ik precies hetzelfde hoewel ik alleen een rugzak bij me had.
https://www.ted.com/talks/brun (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Vous avez un smartphone ? Commencez à filmer ! - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/brun (...) [HTML] [2016-01-01]
Heb je een smartphone? Begin verslag te doen - TED Talks -
Heb je een smartphone? Begin verslag te doen - TED Talks -


Ils reconnaissent que ce sont les étudiants qui apprennent et que le système doit les motiver, stimuler leur curiosité, leur individualité et leur créativité.

Ze erkennen dat scholieren leren en het systeem moet hun nieuwsgierigheid, individualiteit en creativiteit stimuleren.
https://www.ted.com/talks/ken_ (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Ken Robinson : Comment échapper à la vallée de la mort de l’éducation . - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/ken_ (...) [HTML] [2016-01-01]
Ken Robinson: Hoe ontsnappen aan de Vallei des Doods van het onderwijs? - TED Talks -
Ken Robinson: Hoe ontsnappen aan de Vallei des Doods van het onderwijs? - TED Talks -


Et ceci se fait grâce à un systéme élaboré et élégant de vérifications et d'équilibrages, de stimulateurs et d'inhibiteurs de l'angiogenése, de telle sorte que, quand nous avons besoin d'un petit apport de vaisseaux sanguins, le corps peut les créer en secrétant des stimulants, des protéines appelées facteurs angiogéniques, qui agissent comme des fertilisants naturels et stimulent les nouveaux vaisseaux sanguins pour qu'ils se développent Et quand ces vaisseaux supplémentaires ne sont plus nécessaires, le corps les raméne à leur état d'origine en u ...[+++]

En het doet dat door een ingewikkeld en verfijnd systeem van controle en evenwicht, stimulatoren en inhibitoren van angiogenese, zodat, als we even wat extra bloedvaten nodig hebben, het lichaam dat kan doen door stimulatoren vrij te maken. Dat zijn proteïnen die we angiogene factoren noemen die werken als een soort natuurlijke meststof om nieuwe bloedvaten te laten groeien. Van het ogenblik dat die extra vaten niet meer nodig zijn, snoeit het lichaam ze terug tot de normale toestand, gebruik makend van natuurlijke inhibitoren van ang ...[+++]
https://www.ted.com/talks/will (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Manger pour faire mourir de faim le cancer - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/will (...) [HTML] [2016-01-01]
William Li: Kunnen we door te eten kanker uithongeren? - TED Talks -
William Li: Kunnen we door te eten kanker uithongeren? - TED Talks -


Il a été démontré que s'entraîner à lancer des objets stimule le lobe frontal et le lobe pariétal, qui concernent l'acuité visuelle, la compréhension de l’espace, et la résolution de problèmes structurels, ce qui est logique... Cela les aide à développer leur visualisation et leur capacité d’anticipation.

Het blijkt dat het oefenen van voorwerpen gooien de frontale en pariëtale kwabben stimuleert, die te maken hebben met een scherp visueel vermogen, het begrijpen van 3D, en het structureel probleemoplossen, dus het geeft een gevoel -- het helpt hen met het ontwikkelen van hun visueel vermogen en hun voorspellingsvermogen.
https://www.ted.com/talks/geve (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Cinq dangers pour les enfants, par Gever Tulley. - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/geve (...) [HTML] [2016-01-01]
Gever Tulley vertelt over 5 gevaarlijke dingen voor kinderen. - TED Talks -
Gever Tulley vertelt over 5 gevaarlijke dingen voor kinderen. - TED Talks -


Leur précision et leur temps de réaction s'améliorent à un rythme plus rapide que s'ils accomplissaient les exercices sans aucune stimulation cérébrale.

Hun nauwkeurigheid en reactiesnelheid verbeteren sneller dan ze doen zonder die hersenstimulatie.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
What if we could control the brain?: Dilini Sumanapala at TEDxYouth@Winchester - author:TEDx Talks
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
What if we could control the brain?: Dilini Sumanapala at TEDxYouth@Winchester - author:TEDx Talks
What if we could control the brain?: Dilini Sumanapala at TEDxYouth@Winchester - author:TEDx Talks


Des tubes et des fils les gardant en vie, stimulant leurs cerveaux, pour leur faire croire qu’ils vivaient dans le monde réel – le monde que nous pensons tous connaitre ?

Buizen en draden houden hen in leven ,die hun brein stimuleren, om hen te doen geloven dat ze de echte wereld ervaren - de wereld die ieder van ons denkt te kennen?
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Cartesian Skepticism - Neo, Meet Rene: Crash Course Philosophy #5 - author:CrashCourse
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
Cartesian Skepticism - Neo, Meet Rene: Crash Course Philosophy #5 - author:CrashCourse
Cartesian Skepticism - Neo, Meet Rene: Crash Course Philosophy #5 - author:CrashCourse


être stimulés par leur intelligence, suivre la trajectoire qu'ils veulent vraiment.

Gaat men studeren wat men liefheeft, liefhebben wat men studeert, zijn eigen passie volgen, gedreven worden door zijn intelligentie, en onderzoeken verrichten die men echt graag wil doen.
https://www.ted.com/talks/saja (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Comment les prêts universitaires exploitent les étudiants - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/saja (...) [HTML] [2016-01-01]
Hoe studieleningen studenten uitbuiten om winst te maken - TED Talks -
Hoe studieleningen studenten uitbuiten om winst te maken - TED Talks -


Comment l'identifier, et identifier les gens passionnés, et ensuite, comment faire pour que des gens qui se sont battus, qui ont trimé pendant 20 ans, soient re-stimulés par leur lieu de vie ?

Hoe vind je de hartslag op die plek -- de mensen met passie -- en hoe krijg je dan mensen die al twintig jaar vechten, ploeteren, weer vol energie over hun woonplek?
https://www.ted.com/talks/thea (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Comment redonner vie à un quartier : avec imagination, esthétisme et art - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/thea (...) [HTML] [2016-01-01]
Hoe blaas je een buurt nieuw leven in: met verbeelding, schoonheid en kunst - TED Talks -
Hoe blaas je een buurt nieuw leven in: met verbeelding, schoonheid en kunst - TED Talks -


L'une des particularités des extravertis est leur besoin d'être stimulés.

Een van de dingen die extroverten kenmerkt, is dat ze stimulatie nodig hebben.
https://www.ted.com/talks/bria (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Qui êtes-vous vraiment ? Le puzzle de la personnalité - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/bria (...) [HTML] [2016-01-01]
Wie ben je nu eigenlijk echt? De persoonlijkheidspuzzel - TED Talks -
Wie ben je nu eigenlijk echt? De persoonlijkheidspuzzel - TED Talks -


Sans les diriger, sans même les aider, mais simplement, en stimulant leur initiative.

Niet de weg wijzen -- zelfs niet in staat stellen -- nee, gewoon hun initiatief steunen.
https://www.ted.com/talks/mia_ (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Ce qu'on raconte sur la pauvreté n'est pas vrai - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/mia_ (...) [HTML] [2016-01-01]
Ons verhaal over armoede is niet waar - TED Talks -
Ons verhaal over armoede is niet waar - TED Talks -




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

stimuler leur ->

Date index: 2024-05-25
w