Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "retour au studio les sessions " (Frans → Nederlands) :
Et pendant ce temps, il ont tout fait, des recherches ethnographiques à l'élaboration du cahier des charges, le retour au studio les sessions de brainstorming et la visualisation du design pour trouver des concepts qui puissent fonctionner, et ensuite passer à l'atelier et les tester réellement, les construire, les prototyper, déterminer s'ils fonctionnent et les perfectionner.
En gedurende die tijd doen ze alles, van naar buiten gaan voor etnografisch onderzoek, terug te komen in de studio, te brainstormen en om het ontwerp te visualiseren, om geslaagde concepten uit te dokteren en naar de werkplaats te gaan om het uit te testen, om prototypes te bouwen, en uit te zoeken of het gaat werken en te verfijnen.
D'ailleurs, vous pourriez montrer l'extrait s'il vous plaît? C'est l'un de mes extraits préférés avec Rosie. (Vidéo) Isaac Mizrahi: Nous sommes de retour en studio. Salut Rosie O'Donnell : Salut Ben. IM : regardez comme elle est mignonne rien qu'avec ça. Ben : Sa mère se dit : Bombasse! IM : Bombasse! Bon d'accords. Bon, alors, où est ce que je me pose?
Kan je het filmpje afspelen? Dit is mijn favoriete filmpje van Rosie. (Video) Isaac Mizrahi: We zijn terug op de set. Hallo. Rosie O'Donell: Hallo, Ben. IM: Kijk hoe dit haar staat, een gladde rug. Man: Haar oma zegt 'Heerlijk!' IM: Wow, heerlijk. Waar moet ik nu gaan staan?
De retour au studio, je travaille grâce à mes souvenirs et aux photographies pour créer de très grandes compositions, atteignant parfois 3 mètres de large.
Terug in de studio werk ik zowel vanuit mijn geheugen als van de genomen foto's om grote composities te maken, die soms wel meer dan 3 meter breed zijn.
Votre école ou votre lieu de travail sont-ils divisés entre les gens créatifs et les gens pragmatiques ? Et pourtant c'est sûr, suggère David Kelley, la créativité n'est pas le domaine d'un petit nombre d'élus. En racontant des histoires de sa carrière légendaire dans le design et de sa propre vie, il offre des manières de construire la confiance pour créer... (De la session The Design Studio à TED2012, curation par Chee Pearlman et David Rockwell.)
Wordt op jouw school of werk onderscheid gemaakt tussen 'creatieve' en praktische mensen? Toch, beweert David Kelley, is creativiteit zeker niet het domein van slechts een paar uitverkorenen. Met verhalen uit zijn legendarische designcarrière en zijn eigen leven, baant hij de weg voor het ontwikkelen van het vertrouwen om te creëren...(Uit de Design Studio-sessie op TED2012, met gastvoorzitters Chee Pearlman en David Rockwell).
John Hodgman, comique et expert maison, explique le design de trois objets contemporains incontournables. (Extrait de The Design Studio session, TED2012, organisée par Chee Pearlman et David Rockwell.)
John Hodgman, komiek en huisexpert, verduidelijkt het design van drie iconische moderne objecten. (Uit 'The Design Studio'-sessie op TED2012, met gast-curatoren Chee Pearlman en David Rockwell.)
Le journaliste John Hockenberry raconte une histoire personnelle inspirée par une paire de roues clignotantes dans un catalogue de pièces détachées pour fauteuils roulants, et en quoi elles lui ont montré la valeur de la conception d'une vie d'intention. (Filmé à la session Design Studio à TED2012, sélectionné par Chee Pearlman et David Rockwell.)
Journalist John Hockenberry vertelt een persoonlijk verhaal geïnspireerd door een paar flitsende wielen in een rolstoel-onderdelencatalogus. Die toonden hem hoe waardevol het is om een leven met bedoeling te ontwerpen. (Uit de 'Design Studio'-sessie op TED2012, gast-curator Chee Pearlman en David Rockwell.)
En tant que directeur de Metropolitan Museum of Art à New York, Thomas P. Campbell réfléchit profondément à la curation — pas seulement au choix des objets d'art, mais à leur place dans un cadre où le public puisse découvrir leur histoire. A l'aide d'images magnifiques, il montre comment sa philosophie de la curation fonctionne pour une présentation de tapisseries médiévales — et pour l'extravagant artiste de mode Alexander McQueen. (De la session Design Studio à TED2012, sélectionné par Chee Pearlman et David Rockwell.)
Als directeur van het Metropolitan Museum of Art in New York, denkt Thomas P. Campbell diep na over het curatorschap - niet alleen het selecteren van kunstvoorwerpen, maar ook de plaatsing binnen een setting waarin het publiek hun verhalen te weten kan komen. Met glorieuze beelden laat hij zien hoe zijn visie op het curaratorschap werkt bij het tentoonstellen van middeleeuwse wandtapijten - en bij de buitenissige mode/kunst van Alexander McQu
een. (Uit de Design Studio- sessie op TED2012, met gastcurators Chee Pearlman en David Rockwel
...[+++]l.) Quand nous sommes allés voir des studios de cinéma et jeux vidéos pour leur montrer cette technologie, on a eu un très bon retour.
Van filmstudio's en spelontwikkelaars kregen we een zeer goede respons.
Vous ne connaissez pas Moreese Bickham. Il a dit ces mots lorsqu'il a été libéré. Il avait 78 ans et il avait passé 37 ans dans une prison de la Louisiane pour un crime qu'il n'avait pas commis. Il a finalement été innocenté à l'âge de 78 ans suivant un test d’ADN. Et qu'avait-il à dire de son expérience? «Je n'ai aucun regret. C'était une expérience glorieuse. » Glorieuse! Cet homme ne dit pas, «Il y avait des gens sympas et une salle d'entraînement. » C'est « glorieux », un terme que nous conférons généralement aux expériences religieuses. Harry S. Langerman a proféré ces mots et son nom pourrait vous être familier mais il ne l’est pas, parce qu'en 1949 il lit un article dans un journal au sujet d'un kiosque d'hamburgers appartenant à deu
...[+++]x frères dénommés McDonald. Et il se dit « C'est vraiment une idée géniale! » Il les rencontre. Ils lui disent « Nous pouvons vous céder une franchise pour 3000 dollars. » De retour à New York, Harry demande à son frère, un banquier en investissement, de lui prêter les 3 000 dollars et son frère de lui répondre «Personne ne mange d’hamburgers.» Il ne lui prêtera pas l'argent et six mois plus tard Ray Croc eut la même idée. Oui, les gens mangent des hamburgers, et Ray Croc est devenu pour un temps l'homme le plus riche en Amérique. Et puis finalement--le meilleur des mondes possibles— certains d'entre vous reconnaitrez cette photo d’un jeune Pete Best, qui fut le premier batteur des Beatles, jusqu'à ce qu'ils l’évincent et engagent Ringo pendant une tournée. Lors d'une entrevue en 1994, Pete Best --oui, il est encore batteur et musicien de studio— dit: «Je suis plus heureux que je ne l'aurais été avec les Beatles. »
Moreese Bickham is iemand van wie je nog nooit hebt gehoord. Moreese Bickham sprak deze woorden bij zijn vrijlating. Hij was 78 jaar oud. Hij zat 37 jaar in een Staatsgevangenis van Louisiana voor een misdrijf dat hij niet had gepleegd. Hij werd uiteindelijk vrijgesproken op 78-jarige leeftijd, door het gebruik van DNA-bewijs. En wat had hij te zeggen over zijn ervaring? Ik heb geen seconde spijt. Het was een glorieuze ervaring. Glorieus! Deze man zegt niet, Nou, weet je, een paar kerels waren best aardig. Ze hadden een fitnessruimte. Het is glorieus , een woord dat we normaliter voorbehouden aan religieuze ervaringen en dergelijke. Harry S. Langerman heeft dit gezegd, en hij is iemand die je gekend had kunnen hebben, maar je kent hem niet,
...[+++] want in 1949 las hij in een klein krantenartikel over een hamburgertent in het bezit van twee broers genaamd McDonalds. Hij dacht: Dat is echt een heel goed idee! Dus hij zocht ze op. Ze zeiden: We kunnen je het idee in franchise geven voor 3000 dollar. Harry ging terug naar New York, vroeg zijn broer, een zakenbankier, om hem de 3000 dollar te lenen, en zijn broers onsterfelijke woorden waren: Idioot, niemand eet hamburgers. Hij wilde hem het geld niet lenen, en zes maanden later had Ray Croc natuurlijk precies hetzelfde idee. Het bleek dat mensen wel hamburgers eten, en Ray Croc werd, voor een tijdje, de rijkste man van Amerika. En dan tenslotte -- je weet, het beste van alle mogelijke werelden -- herkennen sommigen van jullie deze foto van een jonge Pete Best. Hij was de oorspronkelijke drummer van de Beatles, totdat ze hem om een boodschap stuurden en wegslopen en Ringo oppikten tijdens een tournee. In 1994 toen Pete Best werd geïnterviewd -- ja, hij is nog steeds drummer; ja, hij is studiomuzikant -- had hij dit te zeggen: Ik ben gelukkiger dan ik zou zijn geweest met de Beatles. datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
retour au studio les sessions ->
Date index: 2023-05-14