Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "rendu compte qu’elle " (Frans → Nederlands) :
Elle ne s'est pas rendue compte qu'elle touchait un nerf sensible et a suscité un questionnement national, presque une tourmente, contre la crédibilité de la Croix-Rouge.
Ze realiseerde zich niet dat ze daarmee een gevoelig thema raakte en landelijk vragen opriep, bijna een tumult, over de geloofwaardigheid van het Rode Kruis.
D'abord impuissante face à la situation, elle s'est rendue compte qu'elle était capable de soutenir sa fille avec le soutien de ceux qui vivent les mêmes difficultés.
Terwijl ze zich eerst machteloos voelde, kwam ze er nu achter dat ze prima in staat was haar dochter te helpen met de steun van anderen die hetzelfde probleem hadden.
Et pendant que l’eau chaude du Golfe baignait ma tête je me suis rendu compte qu’elle contenait le meilleur et le pire qui est en nous.
En terwijl de warme Golf over mijn naakte hoofd spoelde, realiseerde ik me dat dit het beste en het slechtste van ons bevatte.
Quand elle était étudiante en licence, Cynthia Breazeal se demandait pourquoi nous utilisions des robots sur Mars, mais pas dans nos salons. Elle s'est rendu compte que la clé était d'entraîner les robots à interagir avec les gens. Maintenant elle rêve et elle construit des robots qui enseignent, apprennent - et jouent.Regardez une démonstration étonnante d'un nouveau jeu interactif pour enfants.
Toen Cynthia Breazeal Mastersstudent was, vroeg ze zich af waarom we robots gebruiken op Mars, maar niet in onze huiskamers. De conclusie, besefte ze, is om robots te trainen om met mensen te kunnen omgaan. Nu bedenkt ze en bouwt ze robots die leren en spelen. Bekijk de video om geweldige demo beelden te zien van een nieuw interactief spel voor kinderen.
Le premier jour de Linda Cliatt-Wayman en tant que principal dans un lycée en échec du no
rd de Philadelphie, elle était déterminée à respecter la loi. M
ais elle s'est vite rendue compte que ce travail était plus compliqué qu'elle ne le pensait. Avec une passion palpable, elle partage les trois principes qui l'ont aidée à effectuer un revirement dans trois écoles étiquetées comme peu performantes et dangereuses. Sa détermination sans peur à diriger — et
à aimer les élèves, quoi ...[+++] qu'il arrive — est un modèle pour les dirigeants de tous les domaines.
Op Linda Cliatt-Waymans eerste dag als schoolhoofd op een falende school in Noord-Philadelphia was ze vastbesloten om orde op zaken te stellen. Maar ze besefte al snel dat het ingewikkelder was dan ze dacht. Met voelbare passie deelt ze drie van haar principes met ons, die haar hielpen om schoon schip te maken op drie scholen die op de lijst 'slecht-presterend en levensgevaarlijk' stonden. Haar onverschrokken vastberadenheid om te leiden — en om onvoorwaardelijk van haar leerlingen te houden — is een voorbeeld voor leiders op alle gebieden.
Qu'est ce que vous avez remarque par rapport a ce que vous avez fait? Et alors, Lauren, 6 ans, a remarqué que pour le premier il en fallait un, et que pour le deuxième il en fallait trois de plus, et que le total était de quatre sur celui la. Le troisième en a pris 5 de plus, et le total était de 9 sur celui la, et ainsi de suite. Donc, elle s'est tout de suite rendu compte que les carreaux ajoutés autour des bords grandissaient toujours par deux. Donc, elle se sentait a l'aise lorsqu'elle mettait ces nombres la.
Wat heb je gezien toen je dit deed? De 6-jarige Lauren bemerkte dat de eerste er slechts 1 nodig had, de tweede had er 3 meer nodig, zodat het er in totaal 4 waren. De derde had er 5 meer nodig, dus een totaal van 9 stuks. En zo verder naar de volgende. Ze zag meteen dat het aantal vlakken dat ze moest toevoegen rondom, altijd met twee zou toenemen. Ze was zeer zeker van hoe ze aan die nummers kwam.
Abandonnant un poste élevé dans le conseil, Angela Lee Duckworth est allée enseigner les maths à des élèves de cinquième dans une école publique de New York. Elle s'est vite rendue compte que le Q.I. n'était pas la seule chose qui sépare les élèves qui réussissent de ceux qui ont des difficultés. Ici, elle explique sa théorie de la ténacité comme indicateur de succès.
Angela Lee Duckworth verliet een prestigieuze consultancybaan om zevendeklassers in New York wiskunde te gaan geven. Al snel realiseerde ze zich dat IQ niet het enige was dat het verschil bepaalde tussen haar succesvolle en minder succesvolle leerlingen. Hier doet ze haar theorie over vastberadenheid als succesfactor uit de doeken.
Ces femmes n'allaient s'adresser à personne d'autre parce qu'elles m'aimaient bien et je m'en étais rendu compte.
Deze vrouwen gingen toch niet naar iemand anders omdat ze me aardig vonden, zoals ik ontdekt had.
Et elle s'est rendue compte que, avec cette grande chance vient une grande responsabilité.
Ze besefte dat met dat grote geluk een grote verantwoordelijkheid gepaard gaat.
Cela m'a appris des tas de choses sur l'amour, et la relation entretenue avec mes parents et mes médecins m'a
été très chère, et elle le sera toujours. » Et Maggie Robbins a dit : « Autrefois j'ai été bénévole dans une clinique du SIDA, et je ne cessais pas de parler, et les gens avec qui j'avais affaire n'étaient guère réceptifs, et je me suis dit : « Ce n'est pas très sympa ou aimable de leur part. »
Et puis je me suis rendu compte, qu'ils n'allaient jamais faire plus que quelques petites minutes de bavardage. C
...[+++]ela marquait tout simplement une occasion où je n'avais pas de SIDA et je ne mourais pas, mais j'arrivais à tolérer qu'eux, ils l'avaient et ils allaient mourir. Nos besoins sont nos plus grands avantages.
Het leerde me zoveel over liefde, mijn relatie met mijn ouders en mijn artsen was zo kostbaar voor mij, en zal dat altijd zijn. En Maggie Robbins zei: Ik deed vrijwilligerswerk in een aidskliniek. Ik praatte en praatte, en vond die mensen niet erg responsief, en ik dacht: Dat is niet erg vriendelijk of behulpzaam van ze. Tot ik me realiseerde dat ze niet meer dan een paar minuten gebabbel wilden. Het was gewoon dat ik geen aids had en niet ging sterven, maar er toch kon mee omgaan dat dat voor hen wel zo was. Onze noden zijn onze belangrijkste troeven.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
rendu compte qu’elle ->
Date index: 2024-10-22