Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "qui vont venir " (Frans → Nederlands) :
Damon, qui gère le Cercle local, la rappelle : « Comment puis-je aider ? » Belinda répond : « Oh, tout va bien, Jocelyn est en train de faire les courses, Tony le jardinage, Melissa et Joe vont venir pour cuisiner et discuter. » Donc cinq membres du Cercle se sont organisés pour s'occuper de Belinda.
Damon, die die Circle leidde, vraagt haar: Wat kan ik voor je doen? Belinda zegt: Oh niks hoor -- Jocelyn doet de boodschappen, Tony zorgt voor de tuin, Melissa en Joe komen voor een praatje en om te koken. Dus vijf Circle-leden hadden zelf geregeld dat ze voor Belinda zouden zorgen.
Les meilleures personnes sur notre blog vont venir et vous parler et essayer et -- je veux en savoir plus sur ce que nous pourrions partager avec ce discours. AS: Magnifique.
De beste mensen op ons blog zullen met je komen praten en proberen -- ik wil hier meer over weten zodat we het kunnen delen met de talk. A.S. Geweldig.
D'où vont venir tous ces gens?
Waar moeten al die mensen vandaan komen?
On doit attirer des entreprises, qui vont venir engager les premiers habitants.
Je moet bedrijven aantrekken die de mensen zullen aantrekken die er als eerste komen wonen.
Si votre travail consiste à vous asseoir en face d’un écran, taper sur un clavier et cliquer -- ce que vous êtes peut-être en train de faire maintenant -- les robots vont venir pour vous aussi, l'ami.
Als het jouw werk is om voor een scherm te zitten, te typen en te klikken -- zoals je misschien nu geacht wordt te doen -- de bots komen er ook voor jouw aan, vriend.
Donnez-moi le contexte. Ça me donne le squelette de l'ensemble de ce que vous allez faire. Ça me permet de relier tout le reste à quelque chose que vous m'avez déjà dit. Donc nous y voilà, conduisez-moi, montrez-moi qui est dans votre équipe. Ça aide si vous avez déjà une expérience et si vous avez déjà fait ce genre de choses avant. Je veux connaître le marché, la ta
ille du marché. Pourquoi est-il intéressant d'aller sur ce marché? Je veux connaître votre produit, et c'est très important. Attention, ce n'est pas un pitch produit, ni un pitch de vente. Je ne veux pas connaître tous les tenants et aboutissants, et tout le toutim, etc. Je
...[+++]veux simplement savoir: qu'est-ce que c'est? Si c'est un site web, montrez-moi une copie d'écran. Surtout ne faites pas de démo en direct. Non, jamais de démo en direct. Faites quelque chose qui me permette de savoir pourquoi les gens vont acheter ce que vous avez à vendre. Ensuite je veux savoir, maintenant que je sais ce que vous vendez, dites-moi comment vous allez gagner de l'argent. Pour chaque X que vous vendez, vous avez Y, vous assurez le service de Z. Je veux savoir quel est le modèle économique au niveau unitaire, ou pour le produit réel que vous vendez. Je veux savoir à qui vous vendez ça, en termes de clients. Je veux savoir si vous avez des contacts qui vont particulièrement vous aider. Est-ce que vous avez des contacts dans la distribution, est-ce que vous avez un contact pour la production. Ou, une fois de plus, la validation. Ça aide de dire que vous n'êtes pas tout seul. Mais tout le monde a des concurrents. Une société sans concurrence, ça n'a jamais existé. Même si la concurrence est une manière un peu passée, je veux savoir exactement qui sont vos concurrents, et ça m'aidera à évaluer comment vous pouvez vous intégrer là-dedans. Mais je veux aussi savoir en quoi vous êtes unique. Si je sais ce que font vos concurrents, comment allez-vous éviter que vos concurrents mangent votre part du gâteau? Tout cela est lié au ...
Het vertelt me de context. Het geeft me de armatuur voor de rest van je verhaal. Zo kan ik alles relateren aan iets dat je me al verteld hebt. Dus dan stel je me je managementteam voor. Het helpt als je ervaring hebt. Dan de grootte van de markt. Waarom moet deze markt aangeboord worden? Ik wil je product kennen, dat is erg belangrijk. Nu is dit geen verkoop-pitch. Ik hoef niet alle kleine details te weten. Ik wil weten: wat is het? Als het een website is, laat je een screenshot zien. Doe geen live demonstratie. Nooit doen! Een opgenomen demonstra
tie, of iets dat me toont waarom mensen datgene gaan kopen. Dan wil ik weten -- nu ik weet w
...[+++]at je verkoopt -- hoe ga je er geld aan verdienen? Voor iedere verkochte X krijg je Y, lever je dienst Z. Ik wil weten wat het bedrijfsmodel is op stuks-basis, voor het werkelijke product dat jij verkoopt. Ik wil weten aan wie je dit verkoopt, welke klanten. Ook wil ik weten of je relaties hebt die jou gaan helpen. Of je een distributieovereenkomst hebt met iemand, of een productie-partner... Validatie. Dit toont aan dat je groter bent dan slechts dit kleine ding hier. Iedereen heeft echter concurrentie. Er is nooit een bedrijf geweest dat geen concurrentie had. Zelfs als het de oude manier van doen is. Ik wil exact weten wat jouw concurrentie is. Dan kan ik beoordelen hoe je in deze hele operatie past. Dan wil ik weten waarom jij speciaal bent. Als ik weet wat je concurrentie doet, hoe ga je voorkomen dat zij de kaas van je brood eten? Dit alles leidt naar het financiële overzicht. Je kunt niet pitchen aan een durfkapitalist zonder je financiën te tonen. Ik wil een jaar of twee terugkijken, of zolang je al actief bent. En ik wil drie of vier of vijf jaar vooruitkijken. Vijf is wat veel. Vier is waarschijnlijk redelijk. En hoe gaat het bedrijfsmodel dat je toonde op product-basis, vertaald worden in een bedrijfsmodel. Hoeveel widgets ga je verkopen? Je verdient bedrag X per widget. Ik wil weten wat de drijver is. We gaan dit jaar 100 ...Mais comme dans toute entreprise historique, les nouvelles découvertes vont modifier l'histoire dans les années à venir, alors attendez vous à ce que les grandes histoires des dix ou vingt prochaines années à venir soient très différentes de celle d'aujourd'hui.
Maar zoals in elk historisch streven, zullen nieuwe ontdekkingen het verhaal in de komende jaren veranderen, dus verwacht dat de grote geschiedenissen van 10 of 20 jaar van nu er heel anders uit gaan zien dan die van vandaag.
(Rires) On arrête d'écouter. Des histoires et idées vont vous venir. Vous devez les laisser venir, puis repartir.
(Gelach) Dan stoppen we met luisteren. Verhalen en ideeën komen in je op. Je moet ze laten komen en weer loslaten.
Je pense que les sciences qui étudient une nature humaine -- génétique comportementale, psychologie évolutionniste, neurosciences, sciences cognitives -- vont de plus en plus, dans les années à venir, renverser de nombreux dogmes, des carrières et des systèmes de croyances politiques profondément ancrés.
Ik denk dat de wetenschappen van de menselijke natuur -- gedragsgenetica, evolutionaire psychologie, neurowetenschappen, cognitieve wetenschappen -- in de komende jaren steeds vaker verscheidene dogma's, carrières en diepgewortelde politieke overtuigingen zullen ontwortelen.
Les robots ne vont pas nous voler tous nos emplois dans les deux ans à venir, donc la théorie économique classique suffira à : encourager l'entrepreneuriat, doubler la mise sur les infrastructures et s'assurer que notre système éducatif produise des individus avec les compétences appropriées.
De robots gaan in de komende paar jaar niet al onze banen inpalmen, dus is het klassieke Econ 101 voorschrift net wat we nodig hebben: moedig ondernemerschap aan, investeer in infrastructuur en zorg ervoor dat ons onderwijssysteem mensen met de nodige vaardigheden voortbrengt.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
qui vont venir ->
Date index: 2023-10-25