Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.

U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!

Vertaling van "quand on multiplie " (Frans → Nederlands) :

Par exemple, en ne travaillant qu'avec des mots, pourquoi quand on multiplie deux chiffres négatifs on obtient un résultat positif est souvent un mystère pour les élèves.

Als er alleen woorden gebruikt worden, blijft het voor studenten vaak een mysterie dat het product van twee negatieve getallen een positief getal is.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Teaching without words | Matthew Peterson | TEDxOrangeCoast - author:TEDx Talks
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
Teaching without words | Matthew Peterson | TEDxOrangeCoast - author:TEDx Talks
Teaching without words | Matthew Peterson | TEDxOrangeCoast - author:TEDx Talks


Et quand je multiplie ces nombres, tout que j'ai a faire est additioner ce nombre-ci a ce nombre-la, et il devient 10 puissance 3,3391.

Om te vermenigvuldigen hoef ik alleen maar die twee op te tellen om 10 tot de macht 3,3391 te krijgen.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Log Tables - Numberphile - author:Numberphile
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
Log Tables - Numberphile - author:Numberphile
Log Tables - Numberphile - author:Numberphile


Tout ce que vous devez savoir, de toutes les mathématiques que vous n'ayez jamais apprises, désapprises, entassées, oubliées, jamais comprises en premier lieu, tout ce que vous devez savoir, c'est ceci : Quand je dis « 2 puissance 5 », Je parle de cinq petits nombres 2, côte à côte, tous multipliés ensemble, 2 x 2 x 2 x 2 x 2 .

Het enige dat je moet weten van alle wiskunde, die je ooit aanleerde, afleerde, instampte , vergat of nooit begreep, die je ooit aanleerde, afleerde, instampte , vergat of nooit begreep, het enige wat je moet weten, is dit: als ik zeg twee tot de vijfde macht, dan heb ik het over vijf tweetjes op een rij, met elkaar vermenigvuldigd, 2 x 2 x 2 x 2 x 2.
https://www.ted.com/talks/adam (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Pourquoi je suis tombé amoureux des nombres premiers géants - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/adam (...) [HTML] [2016-01-01]
Waarom ik verliefd ben op enorme priemgetallen - TED Talks -
Waarom ik verliefd ben op enorme priemgetallen - TED Talks -


Quand on passe d'une barre grise à l'autre, on multiplie les données par 10.

Van de ene grijze balk naar de volgende grijze balk ga je omhoog met een factor 10.
https://www.ted.com/talks/davi (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
David MacKay : Une vérification des données sur les énergies renouvelables - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/davi (...) [HTML] [2016-01-01]
David MacKay: Hernieuwbare energie tegen het licht gehouden - TED Talks -
David MacKay: Hernieuwbare energie tegen het licht gehouden - TED Talks -


Quand l'extraverti interagit, il veut multiplier les liens sociaux marqués par la proximité.

Extroverten willen, als ze communiceren, veel sociale interactie hebben die gemarkeerd wordt door nabijheid.
https://www.ted.com/talks/bria (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Qui êtes-vous vraiment ? Le puzzle de la personnalité - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/bria (...) [HTML] [2016-01-01]
Wie ben je nu eigenlijk echt? De persoonlijkheidspuzzel - TED Talks -
Wie ben je nu eigenlijk echt? De persoonlijkheidspuzzel - TED Talks -


Il peut facilement multiplier de tête des nombres à trois chiffres entre eux pourtant quand il s'agit de tenir une conversation, il rencontre de grandes difficultés.

Hij vermenigvuldigt zonder moeite getallen van 3 cijfers uit het hoofd met elkaar, maar een gesprek voeren, gaat zeer moeilijk.
https://www.ted.com/talks/wend (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
L'autisme : ce que nous savons (et ce que nous ne savons pas encore) - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/wend (...) [HTML] [2016-01-01]
Autisme — wat we weten (en nog niet weten) - TED Talks -
Autisme — wat we weten (en nog niet weten) - TED Talks -


Et quand ce phénomène est multiplié par des milliards de personnes dans le monde presque instantanément, il faut être beaucoup plus vigilant.

Als deze vertekening verspreid wordt door miljarden mensen over de hele wereld, bijna onmiddellijk, is er nog meer voorzichtigheid nodig.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
How false news can spread - Noah Tavlin - author:TED-Ed
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
How false news can spread - Noah Tavlin - author:TED-Ed
How false news can spread - Noah Tavlin - author:TED-Ed


Aah, le son d'intestins d'animaux tremblants.. Je veux dire, cordes. Qui sont traditionnellement faites à partir d'intestins de chats. Indépendamment de ça, quand une corde vibre, elle le fait avec ses extrémités attachées à un instrument. Cela veut dire qu'elle peut seulement vibrer en vagues. Comme une corde à sauter avec une courbe, ou deux courbes ou trois, ou quatre ou même une combinaison de ces courbes. Plus il y a de courbes, Plus haute est la hauteur et plus vite la corde doit vibrer. En fait, la fréquence de la vibration d'u ...[+++]

Aah, het geluid van schuddende dierlijke darmen .. Ik bedoel snaren, die traditioneel gemaakt zijn van de darmen van een kat. Maar ongeacht waarvan het gemaakt is wanneer een snaar trilt doet hij dit met de uiteinden vastgemaakt aan het muziekinstrument. Dit betekent dat het alleen kan trillen met een bepaald aantal golven, sinusachtige golven. Zoals bij touwtje springen met een of twee hobbels of drie of vier of een combinatie van deze hobbels. Des te meer hobbels des te hoger de toon en des te sneller de snaar moet trillen. Feitelijk is de frequentie van een trillende snaar exact gelijk aan het aantal hobbels maal de fundamentele frequ ...[+++]
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Why It's Impossible to Tune a Piano - author:minutephysics
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
Why It's Impossible to Tune a Piano - author:minutephysics
Why It's Impossible to Tune a Piano - author:minutephysics


Notre océan grouille de microbes; en fait, quand Craig Venter est allé séquencer les microbes dans l'océan, en trois mois, il a multiplié par 3 le nombre d'espèces connues sur la planète en découvrant les microbes présents dans les dix premiers mètres de profondeur.

Onze oceanen zitten vol met micro-organismen; meer nog, toen Craig Venter de sequenties van micro-organismen bepaalde in de oceaan, verdrievoudigde onze kennis van bestaande soorten op aarde door de ontdekking van nieuwe micro-organismen in de bovenste zes meter water van de oceaan.
https://www.ted.com/talks/barr (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Barry Schuler: Genomics 101 - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/barr (...) [HTML] [2016-01-01]
Barry Schuler: Genomics 101 - TED Talks -
Barry Schuler: Genomics 101 - TED Talks -




Anderen hebben gezocht naar : pourquoi quand on multiplie     quand     quand je multiplie     c'est ceci quand     tous multipliés     multiplie     veut multiplier     eux pourtant quand     peut facilement multiplier     phénomène est multiplié     cordes qui     courbes multiplié     multiplié     quand on multiplie     


datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

quand on multiplie ->

Date index: 2024-01-17
w