Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.

U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!

Vertaling van "publicité pour essayer " (Frans → Nederlands) :

J'ai quitté mon travail dans la publicité pour essayer de faire quelque chose contre ça, car j'ai réalisé que les défis pour empêcher la violence armée sont les mêmes que ceux qui m'ont fait aimer la publicité : essayer de découvrir comment atteindre les gens.

Ik zegde mijn baan in de reclame op om iets te proberen te doen aan deze schandelijke nationale epidemie, want ik kwam tot het besef dat de uitdagingen inzake hoe wapengeweld te voorkomen eigenlijk dezelfde zijn als die ervoor zorgden dat ik van reclame maken ging houden, namelijk proberen te achterhalen hoe mensen ergens voor te engageren.
https://www.ted.com/talks/dan_ (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Pourquoi la violence armée ne peut pas être la nouvelle norme - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/dan_ (...) [HTML] [2016-01-01]
Waarom wapengeweld niet onze nieuwe norm mag zijn - TED Talks -
Waarom wapengeweld niet onze nieuwe norm mag zijn - TED Talks -


Il y a des spambots, essayant de transformer chaque article en une publicité pour une montre Rolex.

Spambots crawlen het af en proberen ieder artikel te veranderen in een Rolex-reclame.
https://www.ted.com/talks/jona (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Jonathan Zittrain: La Toile comme bonnes actions aléatoires - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/jona (...) [HTML] [2016-01-01]
Jonathan Zittrain: Het Web als willekeurige vriendelijkheid - TED Talks -
Jonathan Zittrain: Het Web als willekeurige vriendelijkheid - TED Talks -


Elles savent que c'est le public de masse de l'avenir. Ils ont besoin de le comprendre. Mais ça leur donne du mal, parce qu'elles essayent encore d'utiliser la démographie pour les comprendre, parce que c'est ainsi que les taux de publicité sont encore déterminés.

Ze weten dat dit het massapubliek van de toekomst is. Ze moeten er zicht op krijgen. Maar dat valt ze zwaar, omdat ze er nog steeds de oude demografie voor gebruiken. Want daarop zijn de ratings nog steeds gebaseerd.
https://www.ted.com/talks/joha (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Johanna Blakley: les médias sociaux et la fin des sexes - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/joha (...) [HTML] [2016-01-01]
Johanna Blakley: Sociale media en het einde van gender - TED Talks -
Johanna Blakley: Sociale media en het einde van gender - TED Talks -




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

publicité pour essayer ->

Date index: 2024-01-22
w