Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "prochaine vidéo " (Frans → Nederlands) :
La prochaine vidéo est l'une de mes préférées.
Deze video is een van mijn favorieten.
Je pense que c'est en fait une caractéristique des relations émotionnelles intimes comme celles avec des amis, ce qui explique ma prochaine vidéo, qui est une vidéo YouTube de jeunes hommes dans l'ancienne Allemagne de l'est sur comment promouvoir leur groupe de heavy métal en vidéo, c'est extrêmement macho, l'ambiance est très sérieuse, et je veux que vous remarquiez ce qu'il se passe quant au rire quand les choses se passent mal, à quelle vitesse cela se produit et comment cela change l'ambiance.
Ik denk dat het karakteristiek is voor hechte emotionele relaties, zoals je met vrienden hebt. Vandaar mijn volgende filmpje. Het is een YouTube-video van enkele jonge mannen in Oost-Duitsland die een filmpje maken om hun heavy metal band te promoten. Het is ontzettend macho, en ze zijn heel serieus. Let op wat er gebeurt met lachen, als het mis gaat. Hoe snel dat gebeurt en hoe het de stemming verandert.
Donc, si vous nous dites que la prochaine vidéo devrait absolument présenter un arachnologue, un créateur de pochette de CD, un physicien, et un ingénieur, tous livrant les secrets de leur métier pour vous, nous ferons de notre mieux pour que ça se fasse.
Dus als jullie zeggen dat er in het volgende filmpje absoluut een arachnoloog moet zitten, Dus als jullie zeggen dat er in het volgende filmpje absoluut een arachnoloog moet zitten, of een illustrator, of een deeltjesfysicus en een ingenieur die jullie allemaal de knepen van hun vak verklappen, dan zullen we daar ons best voor doen.
Regardons la prochaine vidéo s'il vous plaît.
Laten we naar de volgende video kijken.
Il y a des tonnes de choses à dire à propos de l'histoire et de l'évolution de l'économie nous y reviendrons dans une prochaine vidéo.
Er is veel achtergrond over de geschiedenis en evolutie van economisch gedachtegoed, maar daar hebben we het over in een toekomstig video.
Kevin Allocca est le directeur des tendances de YouTube, et il a des pensées profondes quant aux vidéos idiotes du web. Dans cette allocution à TEDYouth, il partage 4 raisons pour lesquelles une vidéo devient virale. (Ceci est la première allocution postée d'un évènement TEDYouth époustouflant. De nombreuses autres seront mises en ligne le mois prochain dans le cadre du lancement de TED-Ed. Nous sommes impatients...)
Kevin Allocca is trendsmanager bij YouTube en hij heeft diepe gedachten over melige webvideo. In dit gesprek bij TEDYouth geeft hij 3 redenen waarom een video viraal wordt. (Dit is de eerste talk van een geweldig TEDYouth evenement. Vele anderen zullen volgende maand online komen als onderdeel van onze TED-Ed lancering. We kunnen niet wachten...)
Mais l'idée ici est que nous allons générer autant de questions que besoin jusqu'à ce que vous ayez compris le concept, jusqu'à ce que vous répondiez à 10 questi
ons sans faute. Les vidéos de la Khan Academy sont ici. Vous avez des indices, les étapes réelles du problème, si vous ne savez pas le résoudre. L'idée ici est plutôt très simple : 10 bonnes réponses d'affilée, et vous passez à la suite. Mais c'est fondamentalement différent de ce qui se passe dans les classes maintenant. Dans une salle de classe traditionnelle, vous avez des devoirs à la maison, des devoirs, des cours, des devoirs, des cours, puis vous avez un contrôle à un inst
...[+++]ant donné. Et ce contrôle, que vous le réussissiez à 70, 80, 90, ou 95%, la classe passe au chapitre suivant. Et même pour ceux qui le réussissent à 95%, quels étaient les 5% qu'ils ne connaissaient pas ? Peut-être qu'ils ne savaient pas ce qui arrive quand on élève un nombre à la puissance nulle. Ensuite vous construisez sur ces connaissances dans le prochain chapitre. C'est comme si vous appreniez mentalement à faire du vélo, et peut-être que je vous donnerais des cours à l'avance, et que je vous donnerais ce vélo pendant deux semaines. Puis je reviens après deux semaines, et je dis : « Eh bien, voyons voir. Vous avez des problèmes avec le virage à gauche. Vous ne pouvez pas tout à fait vous arrêter. Vous êtes cycliste à 80%. » Donc je tamponne votre front d'un grand C, et ensuite je dis : « Voilà un monocycliste. » Mais aussi ridicule que cela puisse paraître, c'est exactement ce qui arrive dans nos classes en ce moment. L'idée est que vous avanciez rapidement et les bons élèves commencent à échouer soudainement en algèbre et commencent à échouer soudainement en calcul, bien qu'ils soient intelligents, bien qu'ils aient de bons professeurs. C'est généralement parce qu'ils ont des lacunes grosses comme des trous de gruyère qui continuent de s'élargir le long de leurs fondations. Notre modèle consiste à apprendre les maths comme vou ...
Het paradigma is dat we zoveel vragen genereren als jij nodig hebt tot je het concept snapt, tot je er 10 na elkaar goed
hebt. Daar zijn de video's van de Khan Academy. Je krijgt tips, de stappen om het vraagstuk op te lossen als je niet weet hoe je het moet doen. Het paradigma is erg eenvoudig: 10 na elkaar goed, op naar de volgende. Het verschilt fundamenteel van wat tegenwoordig in de klas gebeurt. In een traditionele klas krijg je afwisselend huiswerk, lessen, huiswerk, lessen en dan een examen - een momentopname. Of je op dat examen 70 ha
alt of 80, 90 of 95 procent, de klas ...[+++]gaat door naar het volgende onderwerp. Zelfs voor de leerling die 95 procent haalde, geldt: wat was de 5 procent die hij niet kende? Misschien wist hij niet wat er gebeurt als je iets tot de nulde macht verheft. En dan bouw je daarop verder bij het volgende onderwerp. Dat is alsof je leert fietsen en ik je vooraf les geef, en je dan twee weken lang een fiets geef, en ik dan na twee weken terugkom en zeg: Even kijken. Jij hebt moeite met links afslaan. Je kan niet echt stoppen. Je bent een 80-procent-fietser. Dus zet ik een grote C-stempel op je voorhoofd en zeg ik: Hier is een eenwieler. Hoe belachelijk dat ook klinkt, dat is precies wat er gebeurt in onze klaslokalen tegenwoordig. Het idee is: als je verder doorspoelt en goede leerlingen plots problemen krijgen met algebra, en met analyse, ondanks het feit dat ze slim zijn en goede leerkrachten hebben, dan is het meestal omdat hun basis een Zwitserse kaas met gaten is. Ons model is dus: leer wiskunde zoals je alles leert, zoals je leert fietsen. Blijf op je fiets rijden. Val van die fiets.Alors la prochaine fois que votre maman vous dit que vous jouez trop aux jeux vidéos, vous lui dites hey, maman, j'augmente ma matière grise. Un hôpital en Floride a mené des études sur leur chirurgiens qui jouaient à des jeux vidéo avant d'opérer et ont constaté que les chirurgiens qui jouaient aux jeux vidéo plus de trois heures par semaine faisaient 37% moins d'erreurs.
Dus de volgende keer dat je moeder zegt dat je te veel gamet, zeg je hé mam, ik zit grijze massa te maken. Een ziekenhuis in Florida bestudeerde chirurgen die games speelden vóór de operatie en bevonden dat chirurgen die meer dan drie uur per week games speelden, 37% minder fouten maakten.
Le game designer David Perry dit que les jeux vidéo de demain seront plus que simplement fun pour la prochaine génération de joueurs. Ils seront riches, complexes et fourniront des expériences émotives — impliquant et ayant plus de sens que la vraie vie pour certains.
Spelontwerper David Perry zegt dat de videogames van morgen meer dan alleen maar plezier zullen zijn voor de volgende generatie 'gamers'. Het zullen weelderige, complexe, emotionele ervaringen zijn — voor sommigen meeslepender en betekenisvoller dan het echte leven.
Je vais lancer la prochaine petite vidéo.
Ik ga verder met het volgende fragment.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
prochaine vidéo ->
Date index: 2023-08-12