Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "prendre le sandwich " (Frans → Nederlands) :
En premier, il prévoit que Ivan va prendre le sandwich qui est vraiment le sien. Et en second, quand il voit Ivan prendre le sandwich qui est là où il avait laissé le sien, où nous aurions dit qu'il le prend parce qu'il pense que c'est le sien. L'enfant de 3 ans a une autre explication. Il ne prend pas son propre sandwich parce qu'il n'en veut pas, parce qu'il est sale, par terre. C'est pour ça qu'il prend l'autre sanwich. Bien sûr, le développement ne s'arrête pas à 5 ans.
Ten eerste voorspelt hij dat Ivan de boterham zal pakken die werkelijk van hem is. En ten tweede, als hij Ivan de boterham ziet pakken waar hij de zijne achterliet, waar wij zouden zeggen dat hij die pakt omdat hij denkt dat die van hem is, komt de driejarige met een andere verklaring. Hij pakt zijn eigen boterham niet omdat hij die niet wil, omdat die nu vies is, op de grond. Dus daarom pakt hij de andere boterham. Natuurlijk, ontwikkeling stopt niet op je vijfde.
Les cerveaux sont omniprésents dans le marketing contemporain : les titres affirment que les sandwichs au fromage aident à prendre des décisions, alors qu'une boisson neuro affirme réduire le stress. Il y a juste un problème, dit la neuroscientifique Molly Crockett : les bénéfices de ces neuro-améliorations ne sont pas prouvés scientifiquement. Dans ce talk qui va droit au but, Crockett explique les limites de l'interprétation des données neuroscientifiques, et pourquoi nous devrions tous en être conscients.
Hersenen zijn alomtegenwoordig in moderne marketing. Krantenkoppen verkondigen dat kaasboterhammen helpen bij besluitvorming, terwijl een 'neuro-drankje' beweert stress te verminderen. Er is slechts één probleem, zegt neurowetenschapper Molly Crockett: de voordelen van deze neuro-verbeteringen zijn niet wetenschappelijk bewezen. In deze spitse talk legt Crockett uit wat de beperkingen zijn van het interpreteren van neurowetenschappelijke gegevens en waarom we moeten opletten.
(Rires) Là, j'ai essayé de m'imaginer ce que pourrait être un film d'animation publicitaire avec Tom Arnold, qui vous pousserait à prendre votre voiture, conduire à travers la ville et acheter un sandwich roast beef.
(Gelach) Ik probeerde me voor te stellen wat in een tv-reclame zou zitten met Tom Arnold, dat je in je auto zou doen stappen, naar de andere kant van de stad laat rijden voor een rosbief-sandwich.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
prendre le sandwich ->
Date index: 2021-09-18