Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "plus grands jeux " (Frans → Nederlands) :
Les plus grands jeux dans le monde aujourd'hui mesurent plus d'un million de points de données pour leurs joueurs, pour tout ce que tout le monde fait -- bien plus détaillé que ne pourrait le faire n'importe quel site web.
De grootste spellen in de wereld van vandaag meten meer dan 1 miljard datapunten over hun spelers, over wat iedereen doet -- veel meer details dan je ooit met een website zal krijgen.
Les règles du jeu ! C'est drôle, parce qu'on parle
de jeux ! Un public plus large et un ensemble de créateurs plus grand signifie une plus grande variété d
e jeux produits. Alors, bien sûr, on aura un enième Call of Duty et les jeux à license NFL annuels qui coûtent des millions à faire et qui se vendent des millions mais plus de gamers et moins de coûts de production et de distribution donnent des jeux originaux comme Braid ou Super Meat Boy ou Shovel
...[+++]Knight. Des jeux qui peuvent avoir un public relativement faible peut être profitable, et parfois, ces jeux indépendants originaux peuvent être si profitables et populaires qu'ils finissent par élargir leur public autant qu'un jeu triple-A. Et quand je dis élargir, je veux dire.. ÉLARGIR !
Een game-changer
! Omdat we het over games hebben. Een groter publiek en meer gamemakers betekent dat meer gevarieerde games op de markt komen. Tuurlijk krijg je nog steeds Call of Duty en de jaarlijkse gelicenseerde FIFA-games die miljoenen kostten om te maken en en waarvan er miljoenen verkocht worden, maar meer games en lagere productie- en distributiekosten betekent dat er grappige games verschijnen als Braid of Super Meat Boy of Shovel Knight. Games die wellicht een klein publiek hebben, maar toch winstgevend zijn. Soms zijn die opvallende onafhankelijk gemaakte games zó winstgevend en populair dat ze toch net zo'n breed publiek vind
...[+++]en als een Triple A-titel. En als ik breed publiek zeg, bedoel ik ook echt BREED publiek.On l’utilise
également dans les jeux conventionnels. Je veux dire, ceci est un paladin niveau 10, et celui est un paladin niveau 20, et si vous deviez combattre, par exemple, des orques sur les terres de Mordor contre le Raz al Ghul, vous voudrez p
robablement être le plus grand, pas vrai. Moi oui. Donc les gens travaillent durement pour monter en niveau. World of Warcraft est un des jeux les plus réussis de tous les temps. Le joueur moyen passe à peu près six à six heures et demi par jour dess
...[+++]us. Pour les joueurs les plus dévoués, c'est un travail plein-temps. C'est dingue. Et ils ont ces systèmes où vous pouvez monter en niveau.
Dit wordt ook in conventionele spellen gebruikt. Je ziet dat dit een paladijn level 10 is, en dat is een paladijn level 20, en als je gaat vechten tegen orks op het slagveld van Mordor, tegen de RazAl Ghul, dan wil je waarschijnlijk de grootste van de twee zijn, toch? Ik wel. Zo doen mensen heel hard hun best om een level hoger te komen. World of Warcraft is één van de meest succesvolle spellen ooit. De gemiddelde speler besteedt er zo'n zes, zeseneenhalf uur per dag aan. Voor hun meest toegewijde spelers is het als een fulltime baan. Het is gestoord. Ze hebben systemen waar je een level hoger kunt komen.
J'espère juste qu'elle aimera les jeux vidéos. (Rires) Ma conclusion est donc que les jeux ne sont pas des loisirs basiques car si on regarde de plus près les nouveaux concepts de jeux ouvriront de nouvelles frontières aux esprits créatifs qui savent voir grand.
Ik hoop alleen dat ze van videogames houdt. . Mijn afsluitende gedachte. Oppervlakkig bezien lijken games simpel vermaak, maar voor degenen die wat verder kijken kan het nieuwe paradigma van videogames volstrekt nieuwe deuren openen voor creatieve geesten die bereid zijn groots te denken.
Wright soutient que la technologie a augmenté le nombre de jeux à somme positive entre les hommes, en permettant l'échange de biens, de services et d'idées sur des plus grandes distances et avec de plus grands groupes de personnes.
Wright betoogt dat technologie het aantal verhoogd heeft van positive-sum games waar mensen in verwikkeld raken door het toestaan van handel in goederen, diensten en ideeën over grotere afstanden en onder grotere groepen mensen.
Et donc, c
es villes sœurs ont grandi sous l’influence de leurs protecteurs impérialistes. Hong Kong fonctionnait sous le code de loi anglais et existait en temps que Colonie de la Couronne, tandis que Macao vivait sous la loi du Portugal. Et l’influence de leurs anciens propriétaires est encore visible aujourd’hui: visitez Hong Kong, et elle est clairement la fille du Royaume-Uni avec son goût pour les affaires et les finances internationales (et les lasers!), son langage aux fortes teintes britanniques et un système de transport quasi-identique. L’hist
oire de Macao a été plus ...[+++] troublée, puisque sa grande sœur avait un talent commercial plus grand, elle a perdu de ses attraits. Mais Macao s’est reconvertie dans les jeux de hasard, pour en devenir le point central. Elle
Dus deze zustersteden groeien op met de invloed van hun kolonistische ouders. Hongkong had Engelse wetten en leefde in de lange lijst van Brittannië's koloniën. en Macau hield Portugese wetten aan. En de opvoeding is nog steeds zichtbaar: bezoek Hongkong en ze is duidelijk Britannië's dochter met haar liefde voor zakendoen en internationale financiën (en lasershows!) en Engelse accent en bijna identieke metrosysteem. Macau had een moeilijkere jeugd, haar grote zus kreeg alle aandacht met haar handel. Maar Macau groeide uiteindelijk uit tot de gokhoofdstad van de wereld.
Pour cela, j'ai un plan qui implique de convaincre plus de gens, y compris vous, à passer plus de temps à jouer à des jeux plus grands et meilleurs.
Nu, ik heb hiervoor een plan, en dat plan is om meer mensen, jullie allemaal inbegrepen, te overtuigen om meer tijd te besteden aan het spelen van grotere en betere games.
Et la deuxième école où j'allais avait de grands arbres aussi. Elle avait un fantastique tulipier, je pense que c'était le plus grand du pays, et il y avait aussi beaucoup de superbes buissons et de la végétation tout autour, autour des terrains de jeux. Et un jour des camarades de classe m'ont attrapé, et jeté dans les buissons, j'ai été dépouillé, j'ai été attaqué, j'ai été insulté, et c’est venu de nulle part.
De tweede school waarop ik zat had ook grote bomen, en een hele mooie tulpenboom, misschien wel de grootste van het land, en er waren ook veel bosjes en andere begroeiing om de speelvelden heen. Op een dag werd ik vastgegrepen door een paar van mijn klasgenoten, en werd ik de bosjes in getrokken -- ik werd uitgekleed; aangevallen; ik werd misbruikt. Het gebeurde allemaal heel plots.
À propos des Jeux olympiques, je suis allé voir Seb Coe. Je lui ai dit : « Londres 2012, c'est observer la trève. Au final, c'est ce dont il s'agit. » Pourquoi ne faisons-nous pas tous équipe ? Pourquoi ne pas donner vie à cette trève ? Pourquoi ne soutenez-vous pas la plus grande trève mondiale jamais observée ?
Om aan te sluiten bij de Olympische Spelen - ik ontmoette Seb Coe. Ik zei: Londen 2012 gaat over wapenstilstand, daar gaat het uiteindelijk om. Waarom gaan we er niet allemaal samen tegenaan? Waarom zouden we deze wapenstilstand niet realiseren? Waarom zou je het proces van de grootste wereldwijde wapenstilstand ooit niet ondersteunen?
Quand la conservatrice senior du département Architecture et Design du Musée d'Art Moderne (MoMa) a annoncé
l'acquisition de 14 jeux vidéos en 2012, une pagaille monstre se déchaîna . Dans
cette conférence de grande envergure, aussi amusante que perspicace, Paola Antonelli explique pourquoi elle est enchantée de contester les idées préconçues à propos de l'art et des galleries, et décrit son désir ardent d'aider à établi
r une compréhension plus large du ...[+++]design.
Nadat de senior curator architectuur en design van het Museum van Moderne Kunst in 2012 de aanschaf van 14 computerspellen had aangekondigd, brak de hel los. In deze veelzijdige, amusante en uitermate inzichtelijke lezing, legt Paola Antonelli uit waarom zij enthousiast de vooroordelen over kunst en galerijen wil aanvechten en beschrijft ze haar diepste wens om mee te helpen aan de ontwikkeling van een bredere kennis over design.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
plus grands jeux ->
Date index: 2024-04-24