Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "peut être des hommes aussi " (Frans → Nederlands) :
Au passage, ça peut être des hommes aussi.
Trouwens, dit kunnen ook mannen zijn.
Mais bien sûr, la raison pour laquelle vous riez est mauvaise pour les hommes aussi.
Maar natuurlijk, je weet wel, de reden waarom je lacht is ook slecht voor mensen.
Et les hommes aussi sont affectés par ces règles.
Mannen worden ook beïnvloed door deze regels.
Nous formons donc les hommes aussi. Je crois beaucoup dans le pouvoir de l'éducation.
Dus we verzorgen nog steeds cursussen voor mannen en ik geloof er echt in.
Le Kraken, une bête si terrifiante qu'on disait d'elle qu'elle dévorait les hommes aussi bien que les navires ou les baleines, et si énorme qu'on pouvait la confondre avec une île.
De verschrikkelijke grote kraak, een mensen, schepen en walvissen verzwelgende inktvis De verschrikkelijke grote kraak, een mensen, schepen en walvissen verzwelgende inktvis zo groot als een eiland.
Les droits de l’Homme aussi sont importants, mais ils n’ont qu’une croix.
Mensenrechten zijn ook belangrijk, maar krijgen slechts één kruisje.
En d'autres termes, si la démocratie peut être reconstruite, peut redevenir vigoureuse et vibrante, il est nécessaire non seulement que le public apprenne à avoir confiance en ses hommes politiques, mais aussi que les hommes politiques apprennent à avoir confiance en leurs citoyens.
Met andere woorden als je echte democratie wil, als ze opnieuw krachtig en levendig moet worden, dan moet niet alleen het publiek zijn politici leren vertrouwen, maar moeten de politici ook leren het publiek te vertrouwen.
On est parti d
e là. Sachant qu'on peut aujourd'hui voir l'intérieur des
êtres humains avec ces cathéters spéciaux, les IVUS, ou échographies en
dovasculaires. On a aussi fait l'hypothèse que les plaques de graisse chez la femme sont probablement différentes, et se déposent aut
rement que chez les hommes. Il est bien connu que les femmes grossissent différemment de
s hommes. ...[+++]Quand les gens deviennent obèses, où les hommes prennent-ils du gras ?
We speelden daarop in en zeiden: We hebben nu de mogelijkheid om in het menselijk lichaam te kijken met speciale 'IVUS'-katheters: intravasculair ultrageluid. Onze hypothese was dat de vetafzetting bij vrouwen er waarschijnlijk anders uitziet en anders afgezet wordt dan bij mannen. De reden is dat vrouwen en mannen anders dik worden. Als we mensen obees zien worden, waar slaan mannen vet op?
Peut-être est-ce un problème de culture
politique, et nous devons penser a la maniere de changer la culture politique. Voici donc quelques unes des questions que j'avais en tête il y a quelques années quand je me suis posé pour ecrire un livre. Je me suis dit, Bon je vais faire une recherche pour savoir comment l'Islam est devenu ce qu'il est aujourd'hui, quels chemins ont été pris et quels chemins auraient pu
être pris. Le titre du livre est L'Islam en faveur de la liberté religieuse Et comme le sous-titre le suggère, j'ai étudié la
...[+++]tradition Islamique et l'histoire de la pensée Islamique à travers l'optique de la liberté individuelle, et j'ai essayé d'en identifier les points forts concernant la liberté individuelle. Et il y a des points forts dans la tradition Islamique. L'Islam d'ailleurs, en tant que religion monotheiste, qui définit l'homme comme responsable de lui même, a donné naissance à l'idée de l'individualité au Moyen Orient et l'a sauvé du communautarisme, du collectivisme de la tribu. On peut en tirer beaucoup d'idées. A part ca, j'y ai vu aussi des problèmes au sein de la tradition Islamique.
Misschien is het wel een probleem van de politieke cultuur en moeten we nadenken over hoe we die politieke cultuur kunnen veranderen. Dit zijn nu een paar van de vragen die ik enkele jaren geleden in gedachten had toen ik ging zitten om een boek te schrijven. Ik zei: I
k zal een onderzoek doen naar hoe de islam zich ontwikkelde tot haar huidige vorm, welke wegen er werden genomen en welke wegen hadden kunnen genomen worden. De naam van het boek is De islam zonder extremen: een moslimpleidooi voor vrijheid. Zoals de ondertitel aangeeft, heb ik de islamitische traditie en de geschiedenis van het islamitische gedachtegoed bekeken vanuit het
...[+++]perspectief van de individuele vrijheid. Ik heb geprobeerd om te zoeken naar de sterke punten met betrekking tot de individuele vrijheid. Er zijn ook sterke punten in de islamitische traditie. De islam ontwikkelde als monotheïstische godsdienst, die de mens omschreef als iemand die verantwoordelijk kan handelen, creëerde het idee van het individu in het Midden-Oosten en behoedde het van het communitarisme, het collectivisme van de stammenmaatschappij. Je kan hier veel zaken van afleiden. Daarnaast zag ik ook problemen binnen de islamitische traditie.Les tigres n'ont pas fait m
ieux -- de 45 000 à peut-être 3000. BJ : Et les guépards se sont effondrés tombant à 12 000. Les léopards ont dégringolé de 700 000 à seulement 50 000. Durant la période extraordinaire où nous avons travaillé avec Legadema, ce qui représente plus de cinq ans -- 10 000 léopards ont été légalement abattus par les chasseurs de safari. Ce ne sont pas les seuls léopards qui ont été tués durant ce
tte période. Il y a aussi une grosse part de braconnage. Probablement du même ordre de grandeur. Ça ne peut pas continu
...[+++]er. Nous les admirons, et nous les craignons. Et pourtant, en tant qu'hommes, nous voulons voler leur puissance.
Tijgers is het niet beter vergaan -- 45.000 tot nu misschien 3.000. BJ: De jachtluipaarden zijn gedecimeerd tot amper 12.000. Luipaarden zijn massaal verdwenen van 700.000 tot een schamele 50.000. Tijdens de zeer bijzondere periode waarin we werkten met Legadema, -- een periode van vijf jaar -- zijn er 10.000 luipaarden legaal afgeschoten door safari-jagers. Dat zijn niet de enige luipaarden die werden gedood gedurende die periode. Er wordt ook enorm veel gestroopt. Dat zijn er waarschijnlijk evenveel. Dat is simpelweg niet duurzaam. We bewonderen ze, en we vrezen ze. Tegelijkertijd willen wij, als mensen, hun macht stelen.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
peut être des hommes aussi ->
Date index: 2024-10-31