Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "motivés pour avoir " (Frans → Nederlands) :
Donc, dans un sens, nous parlons souvent de la valeur de la protection de la propriété intellectuelle, vous le savez, nous érigeons des barricades, nous avons des labos recherche et développements très secrets, nous déposons des brevets pour tout, de sorte que ces idées garderont leur valeur, et les gens seront motivés pour avoir plus d'idées, et la culture sera plus innovante.
Dus, in zekere zin, hebben we het vaak over de waarde van het beschermen van intellectueel eigendom je weet wel, drempels opwerpen, verborgen onderzoeks- en ontwikkelingslabs hebben, alles wat we hebben patenteren opdat deze ideeën hun waarde blijven behouden, en mensen aangespoord zullen worden tot meer ideeën en de cultuur meer innovatief zal worden.
D
onc, le but est d'avoir tous vos coéquipiers assis sur les pneus et alors votre équipe gagne, Et l'impact du paysage d'apprentissage a été assez surprenant et étonnant. Certaines des classes et enseignants ont rapporté des résultats supérieurs, un niveau supérieur de confort avec le matériel, spécialement avec les garçons qu'en sortant et en jouant, ils n'ont pas peur de résoudre un problème de multiplication à deux chiffres -- et également que les enseignants sont capables d'utiliser cela comme des
outils d'évaluation pour mieux mesurer comme ...[+++]nt les élèves comprennent un nouveau matériel. Donc, avec le design pour l'éducation, je pense que la chose la plus importante est d'avoir une propriété partagée des solutions avec les enseignants, afin qu'ils aient la motivation et le désir de les utiliser.
Dus het doel is om met al je teamgenoten op de band te gaan zitten en dan wint je groep. En de impact van het lerend landschap is vrij verrassend en verbazingwekkend. Sommige klassen en leraren hebben betere resultaten gemeld meer gemak
met het materiaal, vooral met de jongens. Bij het naar buiten gaan en spelen, zijn ze niet bang om een twee cijferig getal te vermenigvuldigen -- en de leerkrachten zijn ook in staat om deze te gebruiken als evaluatie-instrumenten om beter in te schatten hoe hun leerlingen inzicht krijgen in het nieuw materiaal. Dus met het ontwerp
voor onderwijs, denk ik dat het
...[+++]allerbelangrijkste is om samen met de leraren eigenaar van de oplossingen te zijn, zodat ze de stimulans en de zin hebben om ze te gebruiken.C'est à la base de la plupart de nos modes d'éducation, de management, c'est la façon don
t on se donne de la motivation. Le problème, c'est que c'est scientifiquement i
nvalide et inversé, pour deux raisons. Premièrement, chaque fois que notre cerveau réussit quelque chose, on ne fait que repousser les limites de la réussite. Vous avez eu de bonnes notes, il vous en faut maintenant de meilleures, vous avez intégré une bo
nne école, et après avoir en intégr ...[+++]é une encore meilleure, vous avez obtenu un bon travail, mais vous devez en obtenir un meilleur, vous avez atteint vos objectifs de vente, on va vous les changer. Si le bonheur est de l'autre côté du succès, votre cerveau n'y arrive jamais. Nous avons repoussé le bonheur au-delà de l'horizon cognitif, dans notre société.
Daarop berusten onze opvoedmethoden, managementstijlen, de manier w
aarop we ons gedrag motiveren. Maar het is wetenschappelijk incorrect en achterstevoren om twee redenen. Ten eerste, elke keer als je brein een succes boekt, ver
ander je wat succes voor jou betekende. Je had goede cijfers, nu moet je betere cijfers halen, je ging naar een goede school nu wil je een betere, je kreeg een goede baan nu heb je een betere nodig, je haalde je verkoopdoel; nu gaan we je verkoopdoel veranderen. Als geluk zich aan de ander
...[+++]e kant van succes bevindt, komt je brein er nooit. Als maatschappij hebben we geluk achter de cognitieve horizon geduwd.Comment je dois faire pour qu'ils restent motivés sur la durée ? » Pour être honnête, je ne sais pas. (Rires) Ce que je sais, c'est qu'avoir du talent ne vous rend pas tenace.
Hoe hou ik ze voor langere tijd gemotiveerd? Het eerlijke antwoord: ik heb geen idee. (Gelach). Wat ik wel weet is dat talent je niet vastberaden maakt.
Et tout le monde au labo, surtout après avoir été en relation avec ces patients, se sent très motivé pour fournir une substance médicamenteuse basée sur cette molécule.
Iedereen in ons lab, in het bijzonder door de interactie met deze patiënten, voelt zich genoodzaakt om een op dit molecuul gebaseerd geneesmiddel te ontwikkelen.
Pour faire court, tu es collant parce que tu es motivé par la peur et le besoin de compagnon et elle trouve ça ennuyant parce que c'est assez de travail d'être responsable de soi-même sans avoir à être aussi responsable de toi.
Kort gezegd, jij ben aanhankelijk omdat je gedreven wordt door angst en nood aan gezelschap, en zij vindt dat vervelend omdat het moeilijk genoeg is voor zichzelf verantwoordelijk te zijn zonder ook verantwoordelijk te zijn voor jou.
N'importe quelle culture peut avoir une éthique du travail si les institutions sont là pour créer une motivation à travailler.
Elke cultuur kent arbeidsethos als de instellingen er zijn om de prikkel tot werken te creëren.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
motivés pour avoir ->
Date index: 2021-05-02