Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.

U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!

Vertaling van "monde du marketing " (Frans → Nederlands) :

Mais dans le nouveau projet sur lequel je travaille, sur mon nouveau film, nous examinons le monde du marketing, de la publicité.

In het nieuwe project, mijn nieuwe film, waar ik mee ben bezig, onderzoeken we de wereld van marketing, reclame.
https://www.ted.com/talks/morg (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Morgan Spurlock : La plus grande conférence TED jamais vendue - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/morg (...) [HTML] [2016-01-01]
Morgan Spurlock: De beste TED Talk ooit verkocht - TED Talks -
Morgan Spurlock: De beste TED Talk ooit verkocht - TED Talks -


Ajouter des options à la vie des gens augmente leurs attentes sur la qualité de chaque option. Ce qui produit moins de satisfaction avec les résultats, même quand ils sont bons. Personne dans le monde du marketing ne sait cela. Sinon, vous ne le sauriez pas vous-même.

Hoe meer mogelijkheden mensen hebben, des te meer verwachtingen zij koesteren over de verdiensten van die mogelijkheden. En dat betekent dat mensen minder tevreden zijn met resultaten, zelfs als het goede resultaten zijn. Marketingmensen weten dit niet. Want in dat geval wist u niet waar ik het nu over heb.
https://www.ted.com/talks/barr (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Le paradoxe du choix - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/barr (...) [HTML] [2016-01-01]
Barry Schwartz over de paradox van keuzes - TED Talks -
Barry Schwartz over de paradox van keuzes - TED Talks -


L'idée était Votez selon votre conscience, votez pour Mister Splashy Pants. Les gens affichèrent des pancartes dans le monde physique -- (Rires) -- à propos de cette baleine Et ce fut vote final. Quand tout fut approuvé... 78% des votes, et pour vous donner une idée de la victoire écrasante, ce fut le nom le plus choisi parmi les trois. OK ? Il y a une leçon évidente à tirer ici. Internet adore Mister Splashy Pants. C'est évident. C'est un nom génial. Tout le monde veut afficher Mister Splashy Pants. (Rires) Et je pense que c'est ce qui a été en partie moteur de cette mobilisation. Le meilleur a été les répercussions pour Greenpeace. Ils ...[+++]

Het idee was: Stem op je geweten, stem voor Mister Splashy Pants. Mensen zetten bordjes neer in de echte wereld -- -- over deze walvis. Dit was de uiteindelijke stemming. Toen alles klaar was ... 78 procent van de stemmen, en om een beeld te geven van de overweldigende meerderheid, de eerstvolgende naam in de lijst kreeg drie procent. Hier viel dus een duidelijke les uit te leren. En dat was dat het internet dol is op Mister Splashy Pants. Dat spreekt voor zichzelf. Het is een geweldige naam. Iedereen wil de nieuwslezer Mister Splashy Pants horen zeggen. (Gelach) Ik denk dat dat een stuwende factor is geweest. Wat geweldig was, was dat het gevolg voor Greenpeace was dat ze een complete reclamecampagne eromheen gingen opzetten. Ze verkopen M ...[+++]
https://www.ted.com/talks/alex (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Alexis Ohanian: Comment faire un carton dans les médias sociaux - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/alex (...) [HTML] [2016-01-01]
Alexis Ohanian: Hoe val je op in sociale media - TED Talks -
Alexis Ohanian: Hoe val je op in sociale media - TED Talks -


(rires) Ce modèle demande que vous agissiez en seigneur, vous êtes la personne qui fait face à la salle qui envoie des choses aux petites gens qui sont au fond. Que vous preniez le contrôle. Et que vous disiez aux gens ce qu'ils doivent faire. Dans ce petit schéma rapide, vous êtes en haut et vous vendez votre produit au monde. Cette méthode, le marketing de masse, demande des idées moyennes, parce que vous vous adressez aux masses, et de nombreuses publicités.

(Gelach) Dit model vereist dat je je als de koning gedraagt. Als de persoon die vooraan staat in de zaal en dingen gooit naar het plebs achteraan. Dat je de zaak in de hand hebt, en mensen zegt wat ze moeten doen. Schematisch voorgesteld: jij zit hier boven. En je duwt het door de strot van de wereld. Deze methode, massamarketing, vraagt om doorsnee ideeën, want je richt je tot de massa, en veel reclame.
https://www.ted.com/talks/seth (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Seth Godin parle des tribus que nous menons - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/seth (...) [HTML] [2016-01-01]
Seth Godin over de clans die we leiden - TED Talks -
Seth Godin over de clans die we leiden - TED Talks -


Dans un monde où il y a trop d'options et trop peu de temps, notre choix le plus évident est de simplement ignorer les choses banales. Le gourou du marketing Seth Godin précise la raison pour laquelle, lorsqu'il s'agit d'obtenir notre attention, les idées bizarres ou mauvaises ont plus de succès que celles qui sont ennuyeuses.

In een wereld met te veel keuzes en te weinig tijd, is onze evidente keuze om de alledaagse dingen te negeren. Marketinggoeroe Seth Godin legt uit waarom, als het om onze aandacht gaat, slecht of bizarre ideeën meer succesvol zijn dan saaie.
https://www.ted.com/talks/seth (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Seth Godin, sur le pain en tranches. - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/seth (...) [HTML] [2016-01-01]
Seth Godin over gesneden brood - TED Talks -
Seth Godin over gesneden brood - TED Talks -


Et à 13 ans, J'ai convaincu un des plus grands fabricants de jouet dans le monde, Hasbro, de changer son marketing pour un de ses produits les plus vendus.

Toen ik 13 was overtuigde ik Hasbro, één van de grootste speelgoedbedrijven ter wereld, om de marketingstrategie van één van hun populairste producten te veranderen.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Want to be an activist? Start with your toys - McKenna Pope - author:TED-Ed
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
Want to be an activist? Start with your toys - McKenna Pope - author:TED-Ed
Want to be an activist? Start with your toys - McKenna Pope - author:TED-Ed


Peu importe qu'il devienne directeur de marketing ou mécanicien ou militant associatif, ces idées sont utiles à tout le monde.

Of hij nu een marketingmanager, een monteur of een gemeenschapsorganisator wordt, deze ideeën zijn nuttig voor iedereen.
https://www.ted.com/talks/mitc (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Mitch Resnick : Apprenons aux enfants à programmer - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/mitc (...) [HTML] [2016-01-01]
Mitch Resnick: Leer kinderen programmeren - TED Talks -
Mitch Resnick: Leer kinderen programmeren - TED Talks -


je ne sais pas qui sont les acteurs, je ne connais pas le marché. Vous devez donc connaître le marché. Vous devez connaître votre domaine. Vous devez avoir les compétences requises pour faire tourner une entreprise. Ces compétences vont des aspects techniques si c'est une entreprise de technologie, au marketing, au management, et ainsi de suite. Mais tout le monde ne possède pas toutes ces compétences.

Ik weet niet wie de spelers zijn. Ik weet niet wat de markt is. Dus je moet je markt kennen. Je moet je gebied kennen. Dan moet je de vaardigheden hebben om het bedrijf op te starten. Die gaan van technische vaardigheden bij een technologiebedrijf, tot marketing en verkoop en management enzovoort. Maar niet iedereen heeft al die vaardigheden.
https://www.ted.com/talks/davi (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
David S. Rose sur le pitch pour capital-risqueurs - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/davi (...) [HTML] [2016-01-01]
David S. Rose over pitchen aan durfkapitalisten - TED Talks -
David S. Rose over pitchen aan durfkapitalisten - TED Talks -




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

monde du marketing ->

Date index: 2024-12-31
w