Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.

U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!

Vertaling van "maintenant de ces jeux vidéo pleins " (Frans → Nederlands) :

Même au sein des jeux vidéo, je vous parle maintenant de ces jeux vidéo pleins d'action.

Dit geldt ook binnen de videogames, zoals actiespelletjes.
https://www.ted.com/talks/daph (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Daphné Bavelier : Votre cerveau sous jeux vidéo - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/daph (...) [HTML] [2016-01-01]
Daphne Bavelier: Videogames en het brein - TED Talks -
Daphne Bavelier: Videogames en het brein - TED Talks -


Maintenant, pour autant que je sache, personne n'a jamais dit à ces travailleurs, j'aurai aimé jouer plus souvent aux jeux vidéo, mais quand j'entends ces 5 regrets des mourants, je ne peux pas m'empêcher d'entendre cinq besoins humains fondamentaux que les jeux aident à combler.

Voor zover ik weet, heeft niemand de rusthuismedewerkers ooit gezegd Had ik maar meer videospellen gespeeld. Maar als ik die top 5 van spijtbetuigingen van stervenden hoor, dan kan ik niet anders dan vijf diepmenselijke noden zien die games voor ons kunnen lenigen.
https://www.ted.com/talks/jane (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Le jeu qui peut vous donner 10 ans de vie supplémentaires - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/jane (...) [HTML] [2016-01-01]
Jane McGonigal: Het spel dat je leven met 10 jaar kan verlengen - TED Talks -
Jane McGonigal: Het spel dat je leven met 10 jaar kan verlengen - TED Talks -


Maintenant l'industrie des jeux vidéo est de loin celui des médias modernes qui connaît la plus grande croissance.

De videogamesindustrie is zonder twijfel de snelst groeiende van alle moderne media.
https://www.ted.com/talks/tom_ (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Tom Chatfield : 7 manières pour les jeux de récompenser le cerveau - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/tom_ (...) [HTML] [2016-01-01]
Tom Chatfield: 7 manieren waarop games het brein belonen - TED Talks -
Tom Chatfield: 7 manieren waarop games het brein belonen - TED Talks -


Cela et plusieurs autres changements ont également été observés, chez les accros aux jeux de hasard, les boulimiques, très récemment chez les accros aux jeux vidéo, et maintenant chez les accros à Internet.

Deze en verschillende andere veranderingen zijn ook aangetroffen bij gokverslaafden, verslaafden aan voedsel, video-spelletjes en nu dus ook internet.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
The great porn experiment | Gary Wilson | TEDxGlasgow - author:TEDx Talks
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
The great porn experiment | Gary Wilson | TEDxGlasgow - author:TEDx Talks
The great porn experiment | Gary Wilson | TEDxGlasgow - author:TEDx Talks


La plupart des enfants de 12 ans aiment jouer avec les jeux vidéo – Thomas Suarez a appris tout seul comment les créer. Apres avoir développé applications pour iPhone comme « Bustin Jieber », un jeu de la taupe, il utilise maintenant son talent pour aider d’autres enfants à devenir des développeurs. (Filmé à TEDxManhattanBeach).

De meeste 12-jarigen houden van videospellen spelen. Thomas Suarez leerde zichzelf hoe hij ze moest maken. Hij ontwikkelde iPhone-apps als Bustin Jeiber, een Whack-A-Mole-spel. Nu gebruikt hij zijn vaardigheden om andere kinderen te leren om ontwikkelaar te worden. (Gefilmd op TEDxManhattanBeach.)
https://www.ted.com/talks/thom (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Thomas Suarez: Un développeur d'applications de 12 ans - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/thom (...) [HTML] [2016-01-01]
Thomas Suarez: Een 12-jarige app-ontwikkelaar - TED Talks -
Thomas Suarez: Een 12-jarige app-ontwikkelaar - TED Talks -


Nous avons composé une monumentale collection. Maintenant je vous ai montré les 14 premiers jeux vidéos, mais n'oublions pas que plusieurs vont arriver. Et la raison pour laquelle nous ne les avons toujours pas acquis nous n'acquérons pas uniquement le jeu,

Het is nogal een behoorlijke collectie. We zijn met de eerste veertien gestart. Er zullen meer worden uitgebracht. We hebben ze nog niet aangeschaft, omdat niet alleen het spel wordt aangeschaft.
https://www.ted.com/talks/paol (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Pourquoi j'ai apporté Pac-Man à MoMa - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/paol (...) [HTML] [2016-01-01]
Waarom ik Pac-Man naar het MoMA haalde - TED Talks -
Waarom ik Pac-Man naar het MoMA haalde - TED Talks -


J'étais folle de commencer ça, mais j'en suis au milieu maintenant. C'est la même chose. J'espère enseigner l’histoire à travers ces jeux. Et voici celui sur lequel je travaille en ce moment, qui est... je suis en plein dedans et je sais pas pourquoi mais ça m'émeut beaucoup... c'est un jeu appelé les employés de cuisine mexicains. Au début, c'était plus ou moins un problème de maths.

Ik was gestoord toen ik ermee begon, maar ik ben nu halverwege. Het is hetzelfde idee. Ik hoop dat deze spellen cultuur bijbrengen. Het is hetzelfde idee. Ik hoop dat deze spellen cultuur bijbrengen. Ik werk nu aan een spel -- ik zit er middenin, ik word er helemaal gek van -- een spel dat Mexicaanse Keukenhulpjes heet. Het was eerst een soort wiskundevraagstuk.
https://www.ted.com/talks/bren (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Brenda Brathwaite : Des jeux pour comprendre - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/bren (...) [HTML] [2016-01-01]
Brenda Brathwaite: Spelen om te begrijpen - TED Talks -
Brenda Brathwaite: Spelen om te begrijpen - TED Talks -


Nous avons décidé de faire encore plus court et plus interactif. Nos vidéos sont généralement de 2 minutes, parfois plus courtes, elles ne font jamais plus de six minutes, puis nous nous interrompons pour une question quiz, un peu comme si c'était un cours particulier. Là, j'explique comment un ordinateur utilise la grammaire de l'Anglais pour analyser des phrases, et ici il y a une pause et l'étudiant doit réfléchir, comprendre ce qui se passe et cocher les bonnes cases avant de pouvoir co ...[+++]

We besloten zelfs nog korter te gaan en nog interactiever. Onze gemiddelde video is 2 minuten, soms korter, nooit meer dan zes, waarna we pauzeren voor een meerkeuzevraag, om het te doen voelen als 1-op-1 onderwijs. Hier leg ik uit hoe een computer de Engelse grammatica gebruikt om zinnen te ontleden. Hier is een pauze waarbij de student moet nadenken, begrijpen wat er gebeurt en de juiste vakjes aankruisen voordat hij verder kan. Studenten leren het beste wanneer ze actief oefenen. We wilden hun aandacht vasthouden, ze laten worstelen met tweeslachtigheid en ze begeleiden om de belangrijkste ideeën zelf te verwerken. We vermeden vragen ...[+++]
https://www.ted.com/talks/pete (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Peter Norvig: Une classe de 100 000 étudiants - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/pete (...) [HTML] [2016-01-01]
Peter Norvig: Een leslokaal met 100.000 studenten - TED Talks -
Peter Norvig: Een leslokaal met 100.000 studenten - TED Talks -




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

maintenant de ces jeux vidéo pleins ->

Date index: 2020-12-15
w