Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "joueur de football le plus " (Frans → Nederlands) :
Nous avons mis en avant beaucoup dé célébrités, comme Lionel Messi, le joueur de football le plus célèbre au monde.
We hebben veel bekende mensen in de beeld gebracht, zoals Lionel Messi, de beroemdste voetballer ter wereld.
C'étaient des joueurs de football rudes qui faisaient ce qu'ils aimaient et qui était d'écrabouiller des crânes et de disloquer des épaules sur le terrain de football.
Het waren zware footballspelers en ze hielden van hun job, wat schedels inbeuken inhield en het schouders splitsen op het footballveld.
Et quand le Qatar s'est vu attribuer la Coupe du Monde, beaucoup de gens dans le monde entier se sont demandés comment les joueurs de football pourraient-ils montrer du jeu spectaculaire, courir sous ce climat désertique ?
Toen Qatar het wereldkampioenschap kreeg toebedeeld, vroegen veel mensen over de hele wereld zich af, hoe het mogelijk zou zijn dat voetballers spectaculair voetbal laten zien en rondrennen in dit woestijnklimaat.
Imaginez un joueur de football, arrivant par l'aile gauche.
Stel je eens een voetballer voor die van links op mij, de keeper, afkomt
Une étude récente sur les penaltys au football a montré que les joueurs venant de pays avec un mauvais historique sur le sujet, comme l'Angleterre, par exemple, avaient tendance à tirer plus rapidement que les pays avec un meilleur historique, augmentant ainsi le risque de le manquer.
Een recente studie naar strafschoppen in het voetbal toont aan dat spelers van landen met een zeer slechte staat van strafschoppen, zoals bijvoorbeeld Engeland, de neiging hebben om sneller te zijn met trappen dan landen met een beter record, met als vermoedelijk gevolg meer kans om te missen.
Alors les joueurs ont contourné ce problème en inventant spontanément un système pour se motiver mutuellement, équitablement et de façon transparente. Ce qui s'est passé, ils se payaient mutuellement en argent virtuel qu'ils appelaient des points de tueurs de Dragon. Et chaque fois que c'était votre tour d'aller en mission, on vous payait en points de tueurs de Dragon. Ils les comptabilisaient sur un site Web indépendant. Donc ils comptabilisaient leur propre monnaie privée, et ensuite les joueurs pouvaient enchérir pour les articles sympas qu'ils voulaient -- le tout organisé par les joueurs eux-mêmes. Maintenant le système époustouflant n'est pas que ça a
...[+++]marché dans Everquest, mais qu'aujourd'hui, 10 ans plus tard, chaque jeu vidéo dans le monde qui a ce genre de tâches utilise une version de ce système -- des dizaines de millions de gens. Et le taux de réussite approche les 100 %. C'est une monnaie volontaire, qui s'impose développé par les joueurs, et c'est un comportement de joueurs incroyablement sophistiqué.
Dus spelers pakten dit probleem aan door spontaan met een systeem te komen om elkaar te motiveren, eerlijk en transparant. Wat gebeurde, was dat ze elkaar betaalden met andere virtuele valuta genaamd drakendoodpunten. En steeds wanneer je kwam opdagen om op missie te gaan, werd je betaald in drakendoodpunten. Ze hielden deze bij op een aparte website. Ze hielden dus hun eigen privé-valuta bij, en spelers konden dan na afloop bieden op te gekke voorwerpen die ze wilden -- helemaal georganiseerd door spelers zelf. Dit verbazingwekkende systeem werkte niet alleen voor EverQuest , maar vandaag de dag, een decennium later, gebruikt elke vergelijkbare videogame in
...[+++] de wereld een versie van dit systeem -- tientallen miljoenen mensen. En het slagingspercentage ligt vlakbij 100 procent. Dit is een door spelers ontwikkelde, zelfversterkende, vrijwillige soort valuta, en het is ontzettend hoog ontwikkeld spelersgedrag. On l’utilise également dans les jeux conventionnels. Je veux dire, ceci est un paladin niveau 10, et celui est un paladin niveau 20, et si vous deviez combattre, par exemple, des orques sur les terres de Mordor contre le Raz al Ghul, vous voudrez p
robablement être le plus grand, pas vrai. Moi oui. Donc les gens travaillent durement pour monter en niveau. World of Warcraft est un des jeux les plus réussis de
tous les temps. Le joueur moyen passe à peu près six à six heures et demi par jour dessus. Pour les joueurs les plus dévoués, c'e
...[+++]st un travail plein-temps. C'est dingue. Et ils ont ces systèmes où vous pouvez monter en niveau.
Dit wordt ook in conventionele spellen gebruikt. Je ziet dat dit een paladijn level 10 is, en dat is een paladijn level 20, en als je gaat vechten tegen orks op het slagveld van Mordor, tegen de RazAl Ghul, dan wil je waarschijnlijk de grootste van de twee zijn, toch? Ik wel. Zo doen mensen heel hard hun best om een level hoger te komen. World of Warcraft is één van de meest succesvolle spellen ooit. De gemiddelde speler besteedt er zo'n zes, zeseneenhalf uur per dag aan. Voor hun meest toegewijde spelers is het als een fulltime baan. Het is gestoord. Ze hebben systemen waar je een level hoger kunt komen.
Les joueurs lancent un défi aux fans, un défi amusant, accessible à tous et enraciné dans la culture populaire du football.
De spelers lanceren een uitdaging voor de fans, een ontspannende uitdaging, voor iedereen toegankelijk en gebaseerd op populaire voetbalcultuur.
Que ce soit le basket, le baseball, le foot ou le football américain, nous équipons nos stades et nos joueurs afin de suivre leurs mouvements à chaque fraction de seconde.
Dus of het nou basketbal, honkbal, voetbal of American football is, we rusten onze stadions en spelers uit met instrumenten om elke milliseconde van hun bewegingen te registreren.
Ils peuvent avoir des relations sociales plus fortes dans les jeux que dans le monde réel. Ils ont un meilleur retour et se sentent plus récompensés dans les jeux que dans la vie réelle. C'est pourquoi il estime que c'est actuellement logique que les joueurs passent plus de temps en ligne que dans le monde réel.
Ze kunnen sterkere sociale relaties hebben in games dan in het echte leven. Ze krijgen betere feedback en voelen zich meer beloond in games dan in het echt. Dus hij zegt dat het nu perfect logisch is dat gamers meer tijd spenderen in virtuele werelden dan in de echte wereld.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
joueur de football le plus ->
Date index: 2025-02-24