Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "fait la joie " (Frans → Nederlands) :
Ce parc fait la joie des petits comme des grands depuis 1843 et occupe une place privilégiée dans le cœur de Copenhague.
Al sinds 1843 genieten velen van dit park en het heeft een speciale plek in het hart van Kopenhagen.
Avec l'idéalisme juvénile de mes 26 ans, en 1987, j'ai lancé mon entreprise et je l'ai appelée Joie de Vivre , un nom pas très pratique, car je cherchai en fait à créer de la joie de vivre.
Met het jeugdige idealisme van een 26-jarige, in 1987, Startte ik mijn bedrijf en noemde het Joie de Vivre, een zeer onpraktische naam, omdat ik daadwerkelijk levensvreugde wilde creeeren.
La deuxième chose que je veux dire, la dernière, c'est que -- et c'est en fait un des thèmes de TEDMED -- c'est que la joie est si importante pour la santé, que je conserverais très peu de ces comportements si je n'y trouvais pas de joie et de plaisir.
Het tweede punt dat ik wil maken, het laatste, is dat - en dit is een TEDMED-thema geweest - vreugde zo belangrijk is voor je gezondheid dat maar weinig van deze gedragingen zullen blijven hangen tenzij er een zekere vorm van plezier en vreugde inzit.
En fait, elle précisait que si nous faisions ça, on aurait pas seulement la joie de recevoir de la gratitude des membres de la famille étendue, mais elle disait, Même Dieu va sourire, et quand Dieu souris, il y a de la paix, de la justice, et de la joie. Donc, à la table au 915, j'ai appris quelque chose sur la compassion.
Ze wees er eigenlijk op dat als we dat deden, we niet alleen blij zouden zijn door de dankbaarheid van die andere familieleden, maar zei ze dan: “Zelfs God zal lachen en wanneer God lacht, is er vrede, gerechtigheid en vreugde.” Aan die keukentafel van nummer 915 heb ik dus iets geleerd over compassie.
Celui-ci contient tout ce que l'on pourrait attendre d'un feuilleton. Il y
a de l'amour, de la joie, du bonheur de la tristesse, des larmes, des rires beaucoup de malhonnêteté et de l'intrigue. Et comme tous les b
ons feuilletons, il fait un bond de 20 ans quand l'intérêt du public change. Et c'est exactement ce que le cricket a fait. Il a fait un bond en avant de 20 ans pour adopter les matchs en 20 séries. Et c'est ce dont je vais parler, comment un petit changement, peut mener à un très grand bouleversement. Mais ceci n'a pas toujou
...[+++]rs été comme cela. Le cricket n'a pas toujours été ce jeu pour les générations attirées par la vitesse. A une époque, quand vous jouiez au cricket, vous jouiez des matchs amicaux sans fin, puisque vous deviez jouer jusqu'à ce que le match se termine.
Het heeft alles wat je verlangt van een normale soap. Het heeft liefde, vreugde, blijheid verdriet, een lach en een traan, veel sarcasme, intriges. En zoals alle goede soaps slaat het 20 jaar over als de interesse van het publiek verandert. En dat is exact wat cricket gedaan heeft. Het is 20 jaar vooruitgesprongen, naar de 20-over-match. Daar ga ik over praten, hoe een kleine verandering leidt tot een grote revolutie. Maar het was niet altijd zo. Cricket was niet altijd deze snelheidsgedreven generatiesport. Er was een tijd dat, wanneer je cricket speelde, je tijdloze testmatchen speelde en je doorspeelde tot de match gedaan was.
Étant l'aînée de huit enfants, j'étais la dernière à m'en servir, et c'était après que j'ai fait la vaisselle, nettoyé la maison, fait la cuisine avec ma mère et mis les couvertures sur le sol pour dormir. Après ça, je courais à l'ordinateur, le connectais à l'Internet et passais 10 à 15 minutes de pure joie et émerveillement.
Omdat ik de oudste was van acht kinderen mocht ik als laatste. Nadat ik klaar was met de afwas, het huis had opgeruimd, met m'n moeder had gekookt, en bedden had gemaakt van dekens op de vloer, rende ik naar de computer, ging het Internet op, voor 10 tot 15 minuten van puur plezier en verwondering.
Nous devons revenir à cette sensation de jeu et de joie et je dirais de nudité qui a fait que les Tarahumara une des cultures les plus saines et les plus sereines de notre temps.
We moeten de speelsheid en vrolijkheid terugvinden en de, zogezegd, naaktheid, die de Tarahumara tot de gezondste en meest serene culturen van onze tijd maakt.
Mais ils avaient compris quelque chose de plus fondamental : la pure joie de la découverte ; le plaisir et la fascination que le monde, et le fait d'être dans le monde, nous procure ; l'enrichissement que nous gagnons à voir, sentir et connaître les vies qui sont les nôtres.
Ze begrepen iets meer fundamenteels: de pure blijdschap van het ontdekken, de vreugde en betovering die we van de wereld ontvangen en daarbinnen onszelf te zijn. De rijkdom die we vergaren door te zien, voelen en te weten wie we zijn.
Mais il ne fait aucun doute que c'était sa grande joie et son plaisir de montrer aux gens qu'il pouvait penser plus simplement qu'eux.
Maar zonder twijfel was zijn grote vreugde en plezier mensen te laten zien dat hij eenvoudiger dan zij kon denken.
Et le simple fait de les regarder dormir me remplissait de joie.
Het deed me plezier om ze alleen maar zo te zien slapen.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
fait la joie ->
Date index: 2021-01-26