Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "devons aussi leur donner les outils nécessaires " (Frans → Nederlands) :
Nous devons aussi leur donner les outils nécessaires pour agir sur ce diagnostic.
We moeten ze ook de middelen geven die ze nodig hebben om te handelen naar de diagnose.
On ne s'occupe que des fermières, notre travail est de leur donner les outils nécessaires pour réussir.
Wij werken direct met de boer en wij moeten haar de middelen geven die ze nodig heeft voor succes.
Nous devons travailler avec les membres de ces communautés, et leur donner les ressources et les outils nécessaires pour résoudre leurs problèmes par eux-mêmes.
We moeten met de mensen werken in deze gemeenschappen, en hen de broodnodige middelen en tools geven om hun eigen problemen op te lossen.
Nous devons donner à Mère Nature les outils nécessaires afin qu'elle puisse, grâce à son intelligence, se guérir.
We moeten Moeder Natuur de tools geven die ze nodig heeft om haar intelligentie te gebruiken om zichzelf te genezen.
L'arrêt suivant dans mon voyage était Dallas au Texas, où j'ai appris que les barbiers n'étaient pas seulement désireux mais aussi pleinement capables de retrousser leurs manches et de participer pour donner les soins nécessaires pour améliorer la santé de leurs clients et de leur communauté.
Mijn volgende halte was Dallas, Texas, waar we leerden dat kappers niet alleen bereid maar ook in staat waren deel te nemen en hun handen uit de mouwen te steken om de nodige gezondheidszorg te geven en de gezondheid te verbeteren van hun klanten en hun buurt.
De même, nous utilisons la force pour indiquer pas seulement la fo
rce physique, comme dans Rose a forcé la porte p
our l'ouvrir , mais aussi comme force interpersonnelle, comme dans Rose a forcé S
adie à partir , pas nécessairement en la brusquant, mais en la menaçant, ou Rose s'est forcée à partir , comme s'il y avait deux entités en guerre dans la tête de Rose. La seconde conclusion est que l'abilité de concevoir un élément de deux
...[+++] façons différentes, comme causer quelque chose à aller à quelqu'un , et causer quelqu'un à obtenir quelque chose , je pense que c'est une caractéristique fondamentale de la pensée, et c'est le fondement de l'argumentation humaine, selon laquelle les gens ne diffèrent pas tant sur les faits que sur la façon dont ils devraient être conçus. Juste pour vous donner quelques exemples : mettre fin à une grossesse contre tuer un fœtus , une boule de cellules contre un enfant pas encore né , envahir l'Irak contre libérer l'Irak , redistribuer la richesse contre confisquer les gains . Et je pense de manière générale qu'il faut prendre au sérieux le fait que la majorité de nos verbiages sur des éléments abstraits est fondée sur des métaphores concrètes. On verrait alors l'intelligence humaine elle-même comme un répertoire de concepts - comme les objets, l'espace, le temps, la cause et l'intention -- qui sont utiles dans une espèce sociale et érudite, dont vous pouvez facilement imaginer l'évolution, et le procédé d'abstraction métaphorique qui nous permet de blanchir ces concepts de leur contenu conceptuel d'origine - l'espace, le temps et la force -- et de les appliquer à de nouveaux domaines abstraits, donc de permettre à une espèce qui a évolué depuis la manipulation des cailloux, des outils et des animaux à la conceptualisation des mathématiques, de la physique et de la loi et d'autres domaines abstraits.
Op dezelfde manier gebruiken we forceren niet alleen in verband met fysieke kracht -- zoal
s Rose forceerde de deur om open te gaan -- maar ook voor interpersoonlijke kracht, zoals Rose forceerde Sadie om te gaan -- niet noodzakelijk door haar beet te pakken, maar door te dreigen -- of Rose forceerde zichzelf om te gaan, alsof er twee entiteiten in het hoofd van Rose zaten, die een partijtje armworstelden. De tweede conclusie is dat we het vermogen hebben om een gebeurtenis op twee manieren voor te stellen -- zoals ervoor zorgen dat ie
...[+++]ts naar iemand gaat en ervoor zorgen dat iemand iets krijgt. Dat is volgens mij een fundamenteel kenmerk van het menselijke denken. Het is de basis voor veel menselijke argumentatie, waarbij mensen het niet zozeer oneens zijn over de feiten als over hun interpretatie. Ik geef je een paar voorbeelden: een zwangerschap beëindigen versus een foetus doden , een hoopje cellen versus een ongeboren kind , Irak binnenvallen versus Irak bevrijden , rijkdom herverdelen versus beslag leggen op inkomsten . Ik denk dat het ruimste plaatje van al ernstig rekening zou houden met het feit dat onze woordenrijkdom over abstracte gebeurtenissen zo vaak gebaseerd is op een concrete metafoor. Volgens mij is menselijke intelligentie zelf een repertoire van concepten -- zoals objecten, ruimte, tijd, oorzakelijkheid en intentie -- die nuttig zijn voor een sociale, kennisintensieve soort, waarvan je je de evolutie goed kan inbeelden. Daarnaast een proces van metaforische abstractie dat ons toelaat om deze concepten van hun oorspronkelijke inhoud te ontdoen -- ruimte, tijd en kracht -- en ze toe te passen op nieuwe abstracte domeinen. Dat maakte het mogelijk dat een soort die was geëvolueerd om met rotsen en gereedschap en dieren om te gaan, in staat was om wiskunde in begrippen te vatten, en fysica, en recht, en andere abstracte domeinen. reçoit un appui massif, probablement parce qu’il est si populaire. Mais les électeurs Gorilles sont partagés entre le plus jeune et le député v
étéran. Tigre Blanc devient le premier élu, mais qu’arrive t-il ensuite? Tandis que l’autre candidat Tigre est clairement le g
rand perdant, c’est aussi évident qu’il aurait eu plus de votes sans Tigre Blanc dans la course. Si un candidat a p
lus de votes que le nécessaire, comme Tigre Bla
nc, il faut d’abord ...[+++]donner le surplus des votes à leur deuxième choix. Cela donne au deuxième candidat Tigre 33%, il est donc le deuxième élu de la circonscription.
krijgt de witte tijger massa’s stemmen en bekomt dus de eerste vertegenwoordiger.Waarschijnlijk om dat hij zo “cool” is. ondertussen zijn de
gorilla’s verdeelt over de nieuwe en de witte gorilla. Witte tijger is onze eerste vertegenwoordiger maar wat gebeurd er nu? Terwijl tijger is de grootste verliezer en lijkt geëlimineerd zou moeten worden is het oo
k duidelijk dat hij meer stemmen gekregen zou hebben als witte tijger niet had meegedaan. Als een kandidaat meer stemmen heeft dan nodig zoals bij witte tijger. worden de rest van de stemmen
naar hun ...[+++]2de keuze geven. Dit geeft tijger de 33% en hij word de 2de vertegenwoordiger.Au lieu de cela, nous devons leur offrir un outil qui est au moins aussi puissant et efficace que la violence.
Nee, we moeten mensen gereedschap geven dat minstens even krachtig en effectief is als geweld.
Il existe des solutions, même temporaires, pour minimizer l'impact, mais c'est
un problème. C'est aussi un réel problème pour la direction à prendre. La technologie a un rôle à
jouer. Et bien nous avons besoin d'argent pour tenter l'expérience, pour
mettre en place ces outils. Il y a l'idée de rémunérer les professeurs en fonction de l'effic
acité, les mesurer, leur donner ...[+++] du feedback, filmer dans des salles de classe. Je pense que c'est quelque chose de très important. Et bien, vous devez allouer des dollars pour ce système et pour que cette initiative paye. Dans une situation où vous avez de la croissance, vous y introduisez de l'argent nouveau -- ou même si vous êtes fauché, vous pouvez déplacer de l'argent là-bas. Mais avec les réductions dont on parle, ça va être bien plus dur de mettre en place ces motivations pour l'excellence, ou d'arriver à utiliser la technologie d'une nouvelle manière.
Er zijn manieren, als het tijdelijk is, om de impact te minimaliseren. Maar het is een probleem. Het is ook een probleem voor de toekomst. De rol die technologie moet spelen. Er is geld voor nodig voor experimenten om middelen te ontwikkelen. Het idee om leraren te betalen voor hun effectiviteit, om ze te
meten, feedback te geven, video's op te nemen in de klas. Dat is, denk ik, heel erg belangrijk. Maar er is geld nodig voor dat systeem en voor die prestatiebeloning. In een situatie van groei gebruik je daar nieuw geld voor. Zelfs bij een gelijkblijvende economie kun je geld vrijmaken. Maar met de bezui
nigingen waar we nu ...[+++]over spreken, zal het heel, heel moeilijk worden om prestatiebeloning in te voeren of om op een nieuwe manier technologie te gaan gebruiken. datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
devons aussi leur donner les outils nécessaires ->
Date index: 2024-10-11