Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "description et abonnez-vous " (Frans → Nederlands) :
Vous aimez cette chanson ? Soyez sûr de le vérifier sur Itunes et bandcamp. Les liens sont dans la description Et abonnez-vous pour plus de vidéos hebdomadaires scientifiques géniales .
Vind je dit een leuk liedje? Vergeet niet om het op iTunes en bandcamp te checken. Alle linkjes zijn in de beschrijving En abonneer voor meer coole wekelijkste wetenschapsvideos.
Un lien sera mis en bas sur la description et abonnez-vous pour plus de vidéos scientifiques chaque semaine !
Wij zullen zet een link in de beschrijving - en een abonnement naar ons kanaal voor meer wekelijks wetenschap video's!
Merci d'avoir regardé Crash Course Economics, ça a été fait avec l'aide de toutes ces gentilles personnes. Vous l'avez demandé, ils vous l'ont offert. Maintenant, si vous voulez qu'ils continuent à vous l'offrir, abonnez vous à Patreon. C'est une plate-forme d'abonnement volontaire qui vous permet de payer ce que vous voulez chaque mois pour rendre Crash Course gratuit pour tout le monde pour toujours. Merci d'avoir regardé. DFTBA
Meneer Clifford: Dankjewel voor het kijken van Crash Course Economie, het werd gemaakt met de hulp van al deze lieve mensen. Jullie vroegen ernaar, zij boden het aan. Als je wilt dat zij het blijven aanbieden, ga dan alsjeblieft naar Patreon. Het is een vrijwillig abonnementplatform waarmee je maandelijks kunt betalen wat je wilt om te helpen Crash Course gratis te houden voor iedereen, voor altijd. Dankjewel voor het kijken. Vergeet niet geweldig te zijn.
Si vous avez aimé, s'il vous plait mettez un J'aime et abonnez-vous à ma chaîne. Vous savez où me suivre et où sont les liens et je vous retrouve Mardi prochain. 0:04:27.220, 0:04:31.220 Traduit par Warteks
Als u ervan heeft genoten, geef dan aub een LIKE en abonneer je op mijn Channel Je weet hoe je me kan volgen en waar de links staan. Ik zie je Dinsdag weer ! 0:04:27.220, 0:04:31.220 Vertaald door Mike Hermes [http ...]
Si vous avez aimé, s'il vous plait, mettez un J'aime et abonnez-vous à ma chaîne. Vous savez où me suivre et où sont les liens. Et je vous retrouve Mardi prochain.
Als jullie ervan hebben genoten, geef het een 'vindt-ik-leuk' en abonneer op mijn kanaal Jullie weten me te vinden en waar de links zijn En ik zie jullie dinsdag
Et si vous avez aimé, s'il vous plait, mettez un J'aime , partagez-la avec vos amis et abonnez-vous à cette chaîne et je vous retrouve Mardi prochain.
En als je het leuk vond geef het dan alsjeblieft een duimpje omhoog! deel dit met vrienden en abonneer op mijn kanaal Ik zie je op dinsdag
J'aimerais bien que vous me disiez ce que vous en pensez dans les commentaires et si vous avez aimé, SVP, mettez un J'aime , partagez-le avec vos amis et abonnez-vous à Fine Art-Tips.
Ik zou het leuk vinden als je me in de reacties verteld, wat je er van vindt... Vond je deze video leuk, geef het een LIKE, deel het met je vrienden, en abonneer je op Fine Art-tips.
Est-ce une chose que nous avons inventé récemment en occident ? En fait, la réponse est probablement non.
Il y a beaucoup de descriptions de l'adolescence dans l'Histoire, qui semblent très similaires à la description que nous en faisons aujourd'hui. Il y a une citation célèbre de Shakespeare, tirée du « Conte d'hiver », où il décrit l'adolescence ainsi : Je voudrais qu'il n'y eût point d'âge entre dix et vingt-trois ans, ou que la jeunesse dormît tout le reste du temps dans l'intervalle : car on ne fait autre chose dans l'intervalle que donner des enfants aux filles, insulter des vieillards, piller et se battre. (Rires) Il continue en d
...[+++]isant Cela dit, qui pourrait, sinon des cerveaux brûlés de dix-neuf et de vingt-deux ans, chasser par le temps qu'il fait ? (Rires) Ainsi, il y a près de 400 ans, Shakespeare représentait les adolescents sous un jour très similaire à celui d'aujourd'hui, mais aujourd'hui que nous essayons de comprendre leur comportement, en ce qui concerne les changements sous-jacents qui sont en cours dans leur cerveau. Ainsi, par exemple, prendre des risques. Nous savons que les adolescents ont tendance à prendre des risques. C'est certain. Ils prennent davantage de risques que les enfants et les adultes, et ils sont particulièrement enclins à prendre des risques quand ils sont avec leurs amis. Il y a une pulsion importante à devenir indépendant de ses parents, et à impressionner ses amis à l'adolescence. Mais maintenant, nous essayons de comprendre cela en termes de développement d'une partie de leur cerveau appelée le système limbique. Je vais vous montrer le système limbique en rouge sur la diapositive derrière moi, et aussi sur ce cerveau. Le système limbique est enfoui très profondément à l'intérieur du cerveau, et il est impliqué dans des choses comme traitement de l'émotion, et le traitement de la récompense. Il vous donne le sentiment gratifiant qu'on retire de faire des choses amusantes, y compris en prenant des risques.
I
s het iets dat we kort geleden in het Westen hebben uitgevonden? Het antwoord is: waarschijnlijk niet. Er zi
jn veel historische beschrijvingen van adolescentie die veel lijken op de beschrijvingen die we tegenwoordig gebruiken. Er is een beroemd citaat van Shakespeare uit 'Winter's Tale', waarin hij adolescentie als volgt beschrijft: Ik wilde dat er geen leeftijd was tussen tien en drie-en-twintig, of dat de jeugd die tijd zou gaan slapen; want ze doen in die periode niets anders dan meisjes zwanger maken, oudjes pesten, stelen en vechten. (Gelach) Hij
...[+++]vervolgt: Dat gezegd zijnde, wie anders dan deze verhitte standjes tussen negentien en twee-en-twintig zou met dit weer op jacht gaan ? (Gelach) Dus bijna 400 jaar geleden portretteerde Shakespeare adolescenten op een manier die veel lijkt op hoe we hen tegenwoordig beschrijven. Vandaag de dag proberen we echter hun gedrag te begrijpen in termen van onderliggende veranderingen die in hun hersenen plaatsvinden. Neem bijvoorbeeld het nemen van risico's. We weten dat adolescenten de neiging hebben risico's te nemen. Ze nemen meer risico's dan kinderen of volwassenen, en vooral in gezelschap van hun vrienden. Er is een belangrijke drijfveer om onafhankelijk te worden van je ouders en je vrienden te imponeren tijdens je adolescentie. Nu proberen we dit te begrijpen op niveau van de ontwikkeling van een deel van hun hersenen: het limbisch systeem. Ik laat jullie nu het limbisch systeem zien, rood gekleurd op de dia, en ook op deze hersenen. Het limbisch systeem bevindt zich diep in de hersenen en is betrokken bij zaken als het verwerken van emoties en beloning. Het geeft je een gevoel van voldoening wanneer je leuke dingen doet, inclusief risico's nemen.Si vous avez aimé, s'il vous plait, mettez un J'aime et abonnez-vous à ma chaîne.
Als je het leuk vond geef het dan een LIKE en abonneer mijn kanaal.
Si ça vous a plu, s'il vous plait mettez un J'aime et abonnez-vous à ma chaîne.
Als je het leuk vond, klik dan op de LEUK knop en abonneer op mijn kanaal.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
description et abonnez-vous ->
Date index: 2023-04-02