Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "crée des problèmes " (Frans → Nederlands) :
Et c'est vraiment une chose qui nous crée des problèmes complètement nouveaux.
Dat is iets dat compleet nieuwe problemen voor ons creëert.
La plupart du temps, ça reste bénin, mais il faut garder un oeil dessus, donc je suis content d'avoir l'occasion de le regarder aujourd'hui, m'assurer que ça ne grossit pas, que ça ne crée aucun problème.
Meestal veroorzaakt het geen klachten, maar het is raadzaam om er naar te kijken. Ik ben blij dat we vandaag kunnen kijken of het niet groter wordt en geen problemen gaat geven.
J'ai peur et je suis en colère. » Puis elle s'est tournée vers moi et dit : « Papa, ta génération a créé ce problème, tu ferais mieux de le régler. » Wow.
Ik ben bang en ik ben boos. Toen draaide ze zich naar mij: Pap, jouw generatie heeft dit veroorzaakt, los het dan ook op. Wauw.
Et puisque nous avons créé ces problèmes, nous pouvons aussi les résoudre.
En omdat we ze zelf gemaakt hebben, kunnen we ze ook zelf oplosen.
Nous avons créé le problème nous-mêmes.
We hebben het probleem zelf veroorzaakt.
A chaque fois que je me suis intéressé ou que j'ai pris conscience d'un problème de société, j'ai créé une organisation à but non lucratif.
Telkens als ik geïnteresseerd raakte en bewust werd van een maatschappelijk probleem, richtte ik een non-profitorganisatie op.
Alors nous avons commencer à considérer cela. Et ce faisant, nous nous sommes rendus co
mpte que c'était le problème fondamental -- que prendre une gorgée de café -- qu'il y avait des humains qui faisaient ce processus compliqué et que, ce qu'il fallait vraiment faire, c'était d'automatiser ce processus comme une chaîne de montage et construire des robots qui mesurerait la protéomique. Et donc c'est ce que nous avons fait. Et en travaillant avec David, nous avons finalement créé une petite compagnie appelée App
lied Proteomics qui crée cette chaine de mon ...[+++]tage robotique, qui d'une manière très consistante, mesure la protéine.
Dus begonnen we ermee. Al doende beseften we dat dit het fundamentele probleem was - dat er mensen met dit ingewikkeld proces bezig waren maar wat echt nodig was, was dit proces te automatiseren als een assemblagelijn en robots te bouwen die de proteomica zouden meten. En dat deden we. Samen met David richtten we een bedrijfje op dat uiteindelijk Applied Proteomics zou heten, waar deze gerobotiseerde assemblagelijn wordt gemaakt, die op een zeer consistente manier eiwitten meet.
Je suppose que ce que je veux dire à tout le monde ici, et je sais que vous en savez long sur ce problème, c'est que c'est un énorme problème dans les océans, mais c'est un problème que nous avons créé en tant que consommateurs et nous pouvons le résoudre.
Wat ik iedereen hier wil duidelijk maken -- en ik weet dat jullie veel over dit onderwerp weten -- is dat dit een groot probleem is in de oceanen, maar dit is een probleem dat wij als consument veroorzaakten en dat we ook kunnen oplossen.
Cela crée toutes sortes de problèmes environnementaux, et des problèmes qui affectent les habitants dans l'ensemble du pays.
Het leidt tot allerhande milieuproblemen en problemen die mensen over het hele land treffen.
Seulement alors, on présente cette structure mathématique. Les maths alimente la conversation. Pas l'inverse. Ici, je vous informe que 9 classes sur 10 sont prêtes à embrayer sur le problème de pente en entier. Mais si c'est nécessaire, vos étudiants peuvent alors développer ces étapes ensemble. Voyez-vous comment ceci, ici, comparé à cela -- lequel des deux crée le raisonnement mathématique, la résolution de problème?
En enkel dan, gooien we de wiskundige structuur erin. Wiskunde is ondergeschikt aan de dialoog. De dialoog dient de wiskunde niet. En op dat punt garandeer ik jullie dat negen op de tien klassen het hele concept van helling en steilheid beet hebben. En indien nodig, kunnen uw studenten deze stappen samen vinden. Zien jullie hoe dit hier, in vergelijking daarmee - welke maakt het geduldige probleemoplssen mogelijk, het wiskundig rederen?
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
crée des problèmes ->
Date index: 2020-12-18