Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.
U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!
Vertaling van "ceux qui voient " (Frans → Nederlands) :
Tous ceux qui voient ça s'enthousiasment et disent « Oh, je pourrais l'utiliser pour faire ça, ou ça, ou ça. » D'une façon générale, on pourrait l'appliquer à tout ce qui se veut anti-humidité,
Iedereen die dit ziet wordt enthousiast en zegt: Oh dit kan ik hiervoor gebruiken. De toepassingen in het algemeen kunnen alles omvatten dat waterbestendig moet zijn.
Vous savez que c'est en 1749 que Diderot a écrit sa lettre sur les aveugles à l'usage de ceux qui voient ?
Wisten jullie dat in 1749 Diderot zijn brief schreef over de blinden, voor de zienden ?
Je pense qu'il parle de l'économie comme de « l'étude de la praxéologie humaine dans des conditions de pénurie. » Mais von Mises, entre autres choses, utilise, je crois, une analogie qui est probablement la meilleure justification et explication pour la valeur de l'étude du marché, celle de la valeur perçue et le fait que l'on devrait en fait la traiter en tant qu'équivalent absolu de n'importe quelle autre valeur. Nous avons
tous tendance, même ceux d'enter nous qui travaillent dnas le marketing, à penser la valeur de deux façons. Il y a la valeur réelle, quand on fabrique quelque chose en usine et qu'on fou
rnit un se ...[+++]rvice, et puis il y a une sorte de valeur incertaine, que l'on crée en changeant la façon dont les gens voient les choses. Von Mises a complètement rejeté cette distinction.
Ik geloof dat hij economie aanduidt als de studie van menselijke praxeologie in tijden van schaarste . Maar Von Mises gebruikt onder andere een analogie die waarschijnlijk de beste rechtvaardiging en uitleg is van het belang van marketing, het belang van gepercipieerde waarde en het feit dat we het als volledig gelijkwaardig zouden moeten behandelen aan elke andere soort waarde. Wij allemaal -- zelfs degene die in marketing werken -- denken doorgaans op twee manieren aan waarde. Er is echte waarde, namelijk wanneer je iets maakt in
een fabriek en een dienst levert, en er is een soort dubieuze waarde die je creëert door te veranderen hoe
...[+++]mensen iets zien. Von Mises verwerpt dit onderscheid volledig.Les gens qui font un régime, par exemple, voient les pommes plus grandes que ceux qui ne comptent pas les calories.
Volgers van een dieet, bijvoorbeeld, zien appels groter dan mensen die niet op calorieën hoeven te letten.
Mais depuis la perspective de ceux à l'extérieur du rêve, qui voient leurs corps endormis, la réalité qu'ils poursuivent est simplement fausse.
Maar bezien vanuit degenen buiten de droom, die hun slapende lichamen zien, is de realiteit die ze najagen gewoonweg vals.
datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)
ceux qui voient ->
Date index: 2021-01-19