Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Opmerking: sommige video’s zijn vertaald door freelancers die niet altijd professionele vertalers zijn; vertaalfouten zijn bijgevolg niet uit te sluiten. Deze teksten kunnen echter van pas komen, bijvoorbeeld om spreektalige uitdrukkingen te vinden.

U kunt deze boeiende video's ook direct bekijken met de ondertiteling in een taal naar keuze!

Vertaling van "aient été capables " (Frans → Nederlands) :

D'une part, ils sont l'une des rares espèces d'oiseaux qui ne peuvent pas voler, bien qu'ils en aient été capables il y a environ 60 millions années.

Om te beginnen zijn ze een van de weinige vogelsoorten die niet kunnen vliegen, maar wel geëvolueerd zijn uit vogels die konden vliegen, zo'n 60 miljoen jaar geleden.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
The popularity, plight and poop of penguins - Dyan deNapoli - author:TED-Ed
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
The popularity, plight and poop of penguins - Dyan deNapoli - author:TED-Ed
The popularity, plight and poop of penguins - Dyan deNapoli - author:TED-Ed


Donc, le but est d'avoir tous vos coéquipiers assis sur les pneus et alors votre équipe gagne, Et l'impact du paysage d'apprentissage a été assez surprenant et étonnant. Certaines des classes et enseignants ont rapporté des résultats supérieurs, un niveau supérieur de confort avec le matériel, spécialement avec les garçons qu'en sortant et en jouant, ils n'ont pas peur de résoudre un problème de multiplication à deux chiffres -- et également que les enseignants sont capables d'utiliser cela comme des outils d'évaluation pour mieux mesurer comment les élèves comprennent un nouveau matériel. Donc, avec le design pour l'éducation, je pense ...[+++]

Dus het doel is om met al je teamgenoten op de band te gaan zitten en dan wint je groep. En de impact van het lerend landschap is vrij verrassend en verbazingwekkend. Sommige klassen en leraren hebben betere resultaten gemeld meer gemak met het materiaal, vooral met de jongens. Bij het naar buiten gaan en spelen, zijn ze niet bang om een twee cijferig getal te vermenigvuldigen -- en de leerkrachten zijn ook in staat om deze te gebruiken als evaluatie-instrumenten om beter in te schatten hoe hun leerlingen inzicht krijgen in het nieuw materiaal. Dus met het ontwerp voor onderwijs, denk ik dat het allerbelangrijkste is om samen met de lera ...[+++]
https://www.ted.com/talks/emil (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Emily Pilloton : Enseigner le design pour créer le changement - TED Talks -
https://www.ted.com/talks/emil (...) [HTML] [2016-01-01]
Emily Pilloton: Ontwerp voor verandering aanleren - TED Talks -
Emily Pilloton: Ontwerp voor verandering aanleren - TED Talks -


Cela suggère que la Terre a pu accumuler très tôt une quantité substantielle d'eau capable de rester sur Terre, malgré le manque d'atmosphère, bien que des astéroïdes aient pu en apporter plus au fil du temps.

Dat wijst erop dat de aarde in het begin een substantiële hoeveelheid water opgehoopt zou kunnen hebben, die niet verdwenen is, ondanks het gebrek aan een atmosfeer, hoewel asteroïden doorheen de tijd meer aangebracht zouden kunnen hebben.
https://www.youtube.com/watch? (...) (...) [HTML] [2016-01-01]
Where did Earth’s water come from? - Zachary Metz - author:TED-Ed
https://www.youtube.com/watch? (...) [HTML] [2016-01-01]
Where did Earth’s water come from? - Zachary Metz - author:TED-Ed
Where did Earth’s water come from? - Zachary Metz - author:TED-Ed




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

aient été capables ->

Date index: 2024-09-26
w