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IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Quand nous passons à la page 100, nous voyons trois sections distinctes. Une explication des besoins, dont il y a deux postes ici; le financement lié aux programmes de commandites, qui est une initiative horizontale du gouvernement; et le financement pour fournir un plus grand soutien aux agents de la Couronne partout au Canada.

When we turn to page 100, we will see three distinct sections: an explanation of requirements, of which there are two line items here; funding related to advertising programs, which is a horizontal initiative of the government; and funding to provide greater support for Crown agents across Canada.


Nous passons maintenant au groupe no 4, la motion no 7. [Français] M. Réal Ménard (Hochelaga-Maisonneuve, BQ) propose: Motion no 7 Qu'on modifie le projet de loi C-64, à l'article 15, par substitution aux lignes 10 à 22, page 10, de ce qui suit: «b) l'élaboration de son plan d'équité en matière d'emploi (2) Lorsque les salariés sont représentés par des agents négociateurs, ceux-ci sont tenus de participer aux consultations (3) Les consultations visées ne sont pas une forme de cogestion (4) L'employeur et les représentants des salariés doivent conjointemen ...[+++]

We will now turn to Group No. 4, Motion No. 7. [Translation] Mr. Réal Ménard (Hochelaga-Maisonneuve, BQ) moved: Motion No. 7 That Bill C-64, in Clause 15, be amended by replacing lines 14 to 27, on page 10, with the following: ``(b) the preparation of the employer's employment equity plan (2) Where the employees are represented by a bargaining agent, the bargaining agent shall participate in a consultation under subsection (1) (3) A consultation under subsection (1) is not a form of co-management (4) The employer and its employees' representatives must implement and revise the employment equity plan jointly'.


Le Président: Nous passons maintenant au groupe no 2, soit à la motion no 5. M. Jim Gouk (Kootenay-Ouest-Revelstoke, Réf) propose: Motion no 5 Qu'on modifie le projet de loi C-89 par adjonction après la ligne 12, page 7, de ce qui suit: «11.1 Depuis la date de prorogation, pendant la période initiale suivant cette date, il est interdit au ministre et au CN de vendre ou de céder les actions à des personnes qui ne sont pas canadiennes (2) Pour l'application du paragraphe (1): «période initiale» S'entend d'une période de quatre-vingt-dix ...[+++]

The Speaker: My colleagues, we will now proceed to Group No. 2 which is Motion No. 5. Mr. Jim Gouk (Kootenay West-Revelstoke, Ref.): Motion No. 5 That Bill C-89 be amended by adding after line 13, on page 7, the following: ``11.1 (1) On continuation day and during the initial period following continuation day, neither the Minister nor CN shall sell or otherwise dispose of shares to persons who are not Canadian persons (2) In subsection (1) ``initial period'' means ninety days or such longer period as is set by order of the Governor i ...[+++]


Le président : Nous passons sans plus tarder aux articles 315 à 325, section 9, aux pages 242 à 244, qui modifient la Loi sur l'Agence Parcs Canada.

The Chair: Moving right along, Division 9, clauses 315 to 325, pages 242 to 244, deals with amendments relating to the Parks Canada Agency Act.


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Nous passons aux articles 326 à 349 de la section 10, aux pages 244 à 255, qui portent sur les institutions financières.

I am now on Division 10, Financial Institutions, clauses 326 to 349 on pages 244 to 255.




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Date index: 2022-08-14
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