Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Directeur national du Parti libéral du Canada
Directrice nationale du Parti libéral du Canada
F.D.P.
FDP
Fédération libérale du Canada
Fédération libérale nationale du Canada
LD
LDP
Libéral
PLD
PLDR
PLS
Parti des démocrates libéraux
Parti démocrate libre
Parti libéral
Parti libéral croate
Parti libéral du Canada
Parti libéral démocrate
Parti libéral suisse
Parti libéral-démocrate
Parti libéral-démocrate de Russie
Parti vert'libéral
Parti vert'libéral suisse
Pvl
Pvl Suisse
Vert'libéraux

Vertaling van "parti libéral reconnaît " (Frans → Engels) :

TERMINOLOGIE
Parti libéral démocrate | Parti libéral-démocrate de Russie | PLDR [Abbr.]

Liberal Democratic Party | Liberal Democratic Party of Russia | LDP [Abbr.] | LDPR [Abbr.]


Directeur national du Parti libéral du Canada [ Directrice nationale du Parti libéral du Canada ]

National Director of the Liberal Party of Canada




Parti libéral du Canada [ Libéral | Fédération libérale nationale du Canada | Fédération libérale du Canada ]

Liberal Party of Canada [ Liberal | National Liberal Federation of Canada | Liberal Federation of Canada ]


Parti démocrate libre | Parti libéral démocrate | F.D.P. [Abbr.] | FDP [Abbr.]

Free Democrat Party | Free Democratic Party | F.D.P. [Abbr.] | FDP [Abbr.]


Parti des démocrates libéraux | Parti libéral-démocrate | LD [Abbr.] | LDP [Abbr.] | PLD [Abbr.]

Liberal Democrats | Social and Liberal Democrats | LD [Abbr.] | Lib Dems [Abbr.] | SLD [Abbr.]




Parti libéral suisse [ PLS ]

Liberal Party of Switzerland | Swiss Liberal Party | Liberal-democratic party [ LPS ]


Parti vert'libéral suisse | Parti vert'libéral | Vert'libéraux | pvl Suisse [ pvl ]

Swiss Green Liberal Party | Green Liberals | Green Liberal Party [ glp ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Quand le Parti libéral reconnaît lors de son congrès national qu'il y a un sérieux problème en ce qui concerne la politique en matière de construction navale, quand les travailleurs d'une côte à l'autre savent très bien que l'industrie reconnaît qu'il y a un sérieux problème, quand les propriétaires et les administrateurs des divers chantiers navals disent qu'il y a un problème, quand tous les spécialistes de la construction navale au Canada disent qu'il y a un problème, c'est probablement que nous en avons un.

When the Liberal Party of Canada votes at its national convention that we have a serious problem with our shipbuilding policy; when we have workers from coast to coast to coast, who know the industry, saying that we have a serious problem with our shipbuilding industry; when the owners and the administrators of the various shipyards are saying that we have a problem and when every expert in the country on shipbuilding is saying we have a problem, we probably have a problem.


Le Parti libéral reconnaît qu'il est nécessaire d'augmenter la limite de responsabilité absolue du secteur des hydrocarbures extracôtiers et du secteur nucléaire.

The Liberal Party recognizes the need to raise the absolute liability limit for the offshore oil and gas sector and the nuclear sector.


Le Parti libéral reconnaît que l'accord de 2008 et l'accord supplémentaire de l'année dernière sont le résultat de négociations de nation à nation qui doivent être respectées comme telles.

The Liberal Party recognizes that both the 2008 agreement and last year's supplementary agreement flow from a nation-to-nation process that must be respected.


2. se félicite du train de mesures de la Commission en faveur de l'investissement, dont fait partie la création de l'union des marchés de capitaux; souligne qu'un financement complémentaire des entreprises, non fondé sur les banques, est nécessaire et qu'un des principes essentiels de la mise en place d'une union des marchés de capitaux doit consister à mettre davantage l'accent sur les utilisateurs finaux de ces marchés, à savoir les entreprises et les investisseurs; insiste sur le fait qu'un cadre efficient et efficace pour les services financiers, garantissant la stabilité financière, est une condition indispensable pour accroître l ...[+++]

2. Welcomes the Commission’s Investment Package, including the CMU; underlines the need for complementary non-bank financing of companies and furthermore that a core principle for building a CMU must be to place greater focus on the end-users of capital markets, i.e. companies and investors; stresses that an efficient and effective financial services framework ensuring financial stability is a prerequisite for increasing (long-term) investment and fostering growth in a competitive European economy; underlines the link between economic and financial stability; stresses further that reliable economic policies, effective structural refo ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Le Parti libéral reconnaît aussi que la contribution des organismes de réglementation des provinces est adaptable et particulière aux besoins de leurs marchés régionaux.

The Liberal Party also recognizes that the contribution of provincial regulators is flexible and specific to the needs of their regional markets.


reconnaît les tentatives du Conseil et de la Commission pour organiser en mai 2008 un second cycle dans le dialogue UE-Ouzbékistan sur les Droits de l'homme et félicite la Commission de ses efforts visant à organiser, éventuellement à Tachkent, en marge de ce dialogue, un séminaire de la société civile sur l'expression des médias; fait une nouvelle fois remarquer que le fait d'accepter un dialogue sur les Droits de l'homme et des réunions d'experts sur le massacre d'Andijan en 2005 ne constitue pas en soi un progrès et ne peut être invoqué comme raison de lever des sanctions; constate que l'absence d'une enquête internationale indépendante sur le massacre d'Andijan et l'absenc ...[+++]

Recognises attempts by the Council and the Commission to organise a second round of the European Union-Uzbekistan dialogue on human rights in May 2008 and commends the Commission on its efforts to organise a civil society seminar on media expression in the margins of the dialogue, possibly in Tashkent; points out once again that the holding of a dialogue on human rights and experts' meetings on the 2005 Andijan massacre do not in themselves constitute progress and cannot be used as a reason for the lifting of sanctions; notes that the absence of an independent international inquiry into the Andijan massacre and the lack of any improvement in the human rights situation in Uzbekistan — these being the conditions laid down by the European Un ...[+++]


87. reconnaît les tentatives du Conseil et de la Commission pour organiser en mai 2008 un second cycle dans le dialogue UE-Ouzbékistan sur les droits de l'homme et félicite la Commission de ses efforts visant à organiser, éventuellement à Tachkent, en marge de ce dialogue, un séminaire de la société civile sur l'expression des médias ; fait une nouvelle fois remarquer que le fait d'accepter un dialogue sur les droits de l'homme et des réunions d'experts sur le massacre d'Andijan en 2005 ne constitue pas en soi un progrès et ne peut être invoqué comme raison de lever des sanctions; constate que l'absence d'une enquête internationale indépendante sur le mass ...[+++]

87. Recognises attempts by the Council and the Commission to organise a second round of the European Union-Uzbekistan dialogue on human rights in May 2008 and commends the Commission on its efforts to organise a civil society seminar on media expression in the margins of the dialogue, possibly in Tashkent; points out once again that the holding of a dialogue on human rights and experts" meetings on the 2005 Andijan massacre do not in themselves constitute progress and cannot be used as a reason for the lifting of sanctions; notes that the absence of an independent international inquiry into the Andijan massacre and the lack of any improvement in the human rights situation in Uzbekistan – these being the conditions laid down by the Europea ...[+++]


87. reconnaît les tentatives du Conseil et de la Commission pour organiser en mai 2008 un second cycle dans le dialogue UE-Ouzbékistan sur les droits de l'homme et félicite la Commission de ses efforts visant à organiser, éventuellement à Tachkent, en marge de ce dialogue, un séminaire de la société civile sur l'expression des médias ; fait une nouvelle fois remarquer que le fait d'accepter un dialogue sur les droits de l'homme et des réunions d'experts sur le massacre d'Andijan en 2005 ne constitue pas en soi un progrès et ne peut être invoqué comme raison de lever des sanctions; constate que l'absence d'une enquête internationale indépendante sur le mass ...[+++]

87. Recognises attempts by the Council and the Commission to organise a second round of the European Union-Uzbekistan dialogue on human rights in May 2008 and commends the Commission on its efforts to organise a civil society seminar on media expression in the margins of the dialogue, possibly in Tashkent; points out once again that the holding of a dialogue on human rights and experts" meetings on the 2005 Andijan massacre do not in themselves constitute progress and cannot be used as a reason for the lifting of sanctions; notes that the absence of an independent international inquiry into the Andijan massacre and the lack of any improvement in the human rights situation in Uzbekistan – these being the conditions laid down by the Europea ...[+++]


87. reconnaît les tentatives de la Commission et du Conseil pour organiser en mai 2008 un second cycle dans le dialogue UE-Ouzbékistan sur les droits de l'homme et félicite la Commission de ses efforts visant à organiser, éventuellement à Tachkent, un séminaire de la société civile sur l'expression des médias en marge de ce dialogue; fait une nouvelle fois remarquer que le fait d'accepter un dialogue sur les droits de l'homme et des réunions d'experts sur le massacre d'Andijan en 2005 ne constitue pas en soi un progrès et ne peut être invoqué comme raison de lever des sanctions; constate que le manque d'une enquête internationale indépendante sur le massac ...[+++]

87. Recognises attempts by the Commission and the Council to organise a second round of the European Union-Uzbekistan dialogue on human rights in May 2008 and commends the Commission on its efforts to organise a civil society seminar on media expression in the margins of the dialogue, possibly in Tashkent; points out once again that the holding of a dialogue on human rights and experts’ meetings on the 2005 Andijan massacre do not in themselves constitute progress and cannot be used as a reason for the lifting of sanctions; notes that the absence of an independent international inquiry into the Andijan massacre and the lack of any improvement in the human rights situation in Uzbekistan – these being the conditions laid down by the Europea ...[+++]


De fait, il cite Mitchell Sharp, qui aurait dit au sujet du comité: «Un vent de fraîcheur dans le domaine de la politique étrangère!» Donc, le tzar du Parti libéral reconnaît lui-même que le présent comité fait mieux que tout comité antérieur des affaires étrangères et qu'une grande partie de cette amélioration est attribuable à notre président.

Then he in fact quotes Mitchell Sharp as saying about this committee, “This is a wonderful development in foreign policy”. So we have the czar of the Liberal Party saying this committee works better than any committee has in the past in terms of foreign affairs, and a lot of that's due to our chairman.




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

parti libéral reconnaît ->

Date index: 2021-03-24
w