Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyser la migration clandestine
Analyser la migration irrégulière
CIM
CIME
Comité intergouvernemental pour les migrations
Immigration illégale
Migration
Migration ascendante
Migration clandestine
Migration de main-d'œuvre
Migration de travail
Migration illégale
Migration interne
Migration intérieure
Migration irrégulière
Migration per ascensum
Migration professionnelle
Migration vers le haut
Montée
Mouvement ascendant
Mouvement per ascensum
OIM
Organisation internationale pour les migrations
PICMME
Rythme de migration
Stratégie de migration vers le GED
Stratégie de migration vers le Gouvernement en direct
Taux de migration

Vertaling van "migration vers " (Frans → Engels) :

TERMINOLOGIE
stratégie de migration vers le GED [ stratégie de migration vers le Gouvernement en direct ]

GOL migration strategy [ Government On-Line migration strategy ]


migration per ascensum [ migration ascendante | mouvement per ascensum | mouvement ascendant | migration vers le haut | montée ]

upward migration [ upward movement ]


Foire aux questions : réaménagement -- migration vers un matériel radio faisant une utilisation efficace du spectre

Frequently Asked Questions: Redeployment Plan -- Migration to Spectrum Efficient Radio Equipment


migration intérieure [ migration interne ]

internal migration


migration [ rythme de migration | taux de migration ]

migration [ rate of migration | rhythm of migration ]


migration illégale [ immigration illégale | migration clandestine ]

illegal migration [ clandestine migration | illegal immigration ]


CIM | Comité intergouvernemental pour les migrations | Comité intergouvernemental pour les migrations européennes | Comité intergouvernemental provisoire pour les mouvements migratoires d'Europe | Organisation internationale pour les migrations | PICMME | CIME [Abbr.] | OIM [Abbr.]

Intergovernmental Committee for European Migration | Intergovernmental Committee for Migration | International Organisation for Migration | Provisional Intergovernmental Committee for the Movement of Migrants from Europe | ICEM [Abbr.] | ICM [Abbr.] | IOM [Abbr.] | PICMME [Abbr.]


migration clandestine | migration illégale | migration irrégulière

illegal migration | irregular migration


migration de main-d'œuvre | migration de travail | migration professionnelle

labour migration


analyser la migration clandestine | analyser la migration irrégulière

scrutinise irregular migration | test irregular migration | analyse irregular migration | test irregular population movements
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Le 13 mai 2015, en publiant sa communication intitulée l'agenda européen en matière de migration, la Commission européenne a proposé une stratégie de grande envergure pour répondre aux défis immédiats de la crise en cours, ainsi que pour doter l'UE des outils permettant de mieux gérer les migrations à moyen et à long terme dans les domaines de la migration irrégulière, des frontières, de l'asile et de la migration légale.

On 13 May 2015, the European Commission proposed a far-reaching strategy, through the European Agenda on Migration, to tackle the immediate challenges of the ongoing crisis, as well as to equip the EU with the tools to better manage migration in the medium and long term, in the areas of irregular migration, borders, asylum and legal migration.


a.Conformément à l’approche globale de la question des migrations et de la mobilité (AGMM) et au futur programme européen en matière de migration, accorder une plus grande importance à la protection des droits de l’homme dans l’ensemble des dialogues en matière de migration et de mobilité et des cadres de coopération avec les pays tiers, y compris les partenariats pour la mobilité et les programmes communs pour les migrations et la mobilité, ainsi que dans les accords et programmes en lien avec la migration, y compris par l’analyse de ...[+++]

a.In line with the Global Approach to Migration and Mobility (GAMM) and the upcoming European Agenda on Migration, enhance HR safeguards in all migration and mobility dialogues and cooperation frameworks with third countries, including Mobility Partnerships and Common Agendas on Migration and Mobility, as well as in migration-related agreements and programmes, including through the analysis of human rights impacts; ensure the introduction of human rights training elements in capacity-building projects with immigration and border agencies.


Le 13 mai 2015, en publiant sa communication intitulée Un agenda européen en matière de migration, la Commission européenne a proposé une stratégie de grande envergure pour répondre aux défis immédiats de la crise en cours, ainsi que pour doter l'Union d'instruments dans les domaines de la migration irrégulière, des frontières, de l'asile et de la migration légale, destinés à mieux gérer les migrations à moyen et long termes.

On 13 May 2015, the European Commission proposed a far-reaching strategy, through the European Agenda on Migration, to tackle the immediate challenges of the ongoing crisis, as well as to equip the EU with the tools to better manage migration in the medium and long term, in the areas of irregular migration, borders, asylum and legal migration.


Les «pactes pour les migrations» conclus avec des pays prioritaires ont pour objectif de réduire les flux de migration illégale en cassant le modèle économique des passeurs et en ouvrant des filières légales de migration, d'accroître les taux de retour et de s'attaquer aux causes profondes de la migration illégale.

The aim of the so-called "migration compacts" with priority countries is to reduce flows of illegal migration by disrupting the business model of smugglers and opening legal channels of migration, increase return rates, and address root causes of irregular migration.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
a.Conformément à l’approche globale de la question des migrations et de la mobilité (AGMM) et au futur programme européen en matière de migration, accorder une plus grande importance à la protection des droits de l’homme dans l’ensemble des dialogues en matière de migration et de mobilité et des cadres de coopération avec les pays tiers, y compris les partenariats pour la mobilité et les programmes communs pour les migrations et la mobilité, ainsi que dans les accords et programmes en lien avec la migration, y compris par l’analyse de ...[+++]

a.In line with the Global Approach to Migration and Mobility (GAMM) and the upcoming European Agenda on Migration, enhance HR safeguards in all migration and mobility dialogues and cooperation frameworks with third countries, including Mobility Partnerships and Common Agendas on Migration and Mobility, as well as in migration-related agreements and programmes, including through the analysis of human rights impacts; ensure the introduction of human rights training elements in capacity-building projects with immigration and border agencies.


[19] OCDE, L’impact fiscal de l’immigration, dans Perspectives des migrations internationales 2013 de l'OCDE, [http ...]

[19] OECD, Fiscal Impact of Migration, in OECD International Migration Outlook 2013, [http ...]


Afin d’aider les États membres à choisir la solution technique et financière la plus favorable, la Commission devrait lancer sans tarder la procédure d’adaptation du présent règlement en proposant un cadre juridique pour la migration du SIS 1+ vers le SIS II qui soit plus représentatif de l’approche de la migration technique décrite dans le plan de migration pour le projet SIS (ci-après dénommé le «plan de migration») adopté par la Commission après un vote positif du comité SIS-VIS, le 23 février 2011.

In order to support Member States in opting for the most favourable technical and financial solution, the Commission should initiate without delay the process of adapting this Regulation by proposing a legal framework for the migration from SIS 1+ to SIS II which better reflects the technical migration approach outlined in the Migration Plan for the SIS Project (the ‘Migration Plan’) adopted by the Commission after a positive vote by the SIS-VIS Committee on 23 February 2011.


Afin d’aider les États membres à choisir la solution technique et financière la plus favorable, la Commission devrait lancer sans tarder la procédure d’adaptation du présent règlement en proposant un cadre juridique pour la migration du SIS 1+ vers le SIS II qui soit plus représentatif de l’approche de la migration technique décrite dans le plan de migration pour le projet SIS (ci-après dénommé le «plan de migration») adopté par la Commission après un vote positif du comité SIS-VIS, le 23 février 2011.

In order to support Member States in opting for the most favourable technical and financial solution, the Commission should initiate without delay the process of adapting this Regulation by proposing a legal framework for the migration from SIS 1+ to SIS II which better reflects the technical migration approach outlined in the Migration Plan for the SIS Project (the ‘Migration Plan’) adopted by the Commission after a positive vote by the SIS-VIS Committee on 23 February 2011.


The specific objective is to develop and improve the capacities and the possibilities of the final beneficiaries to migrate to Italy legally and in safety. MESURE - Migrations en Securité aims at, in particular, to support the efforts made by the Tunisian authorities to improve the management of migration flows towards Italy through the identification and development of strategies in Tunisia which, on the one hand, discourage illegal migration and, on the other, encourage legal migration from the Maghreb region.

The specific objective is to develop and improve the capacities and the possibilities of the final beneficiaries to migrate to Italy legally and in safety.MESURE - Migrations en Securité aims at, in particular, to support the efforts made by the Tunisian authorities to improve the management of migration flows towards Italy through the identification and development of strategies in Tunisia which, on the one hand, discourage illegal migration and, on the other, encourage legal migration from the Maghreb region.


During the high level meeting in Bamako, "the Parties agreed to support the creation by le Mali of the Migration Information and Management Centre". The general objective is the definition and implementation by Mali of a migratory policy adapted to the regional and European policies and dynamics. The specific objective is the setting up of the Migration Information and Management Centre which will implement and coordinate the various elements of Mali's migration policy. The expected results are (i) definition and implementation of an information and communication strategy on the legal conditions for migration and the prevention of irregu ...[+++]

During the high level meeting in Bamako, "the Parties agreed to support the creation by le Mali of the Migration Information and Management Centre".The general objective is the definition and implementation by Mali of a migratory policy adapted to the regional and European policies and dynamics.The specific objective is the setting up of the Migration Information and Management Centre which will implement and coordinate the various elements of Mali's migration policy.The expected results are (i) definition and implementation of an information and communication strategy on the legal conditions for migration and the prevention of irregular ...[+++]


w