Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "marchandises dépend largement des énergies fossiles contribuant fortement " (Frans → Engels) :

Le transport routier de marchandises dépend largement des énergies fossiles contribuant fortement à la production de CO2.

Road freight transport is heavily dependent on fossil fuels, which are a major contributor to CO2 production.


Le transport routier de marchandises dépend largement des énergies fossiles contribuant fortement à la production de CO2.

Road freight transport is heavily dependent on fossil fuels, which are a major contributor to CO2 production.


Le transport routier de marchandises dépend largement des énergies fossiles contribuant fortement à la production de CO2.

Road freight transport is heavily dependent on fossil fuels, which are a major contributor to CO2 production.


La croissance rapide du transport de marchandises, imputable largement à des décisions économiques, contribue à la croissance et à l’emploi, mais provoque également des encombrements, des accidents, du bruit, de la pollution, une dépendance accrue envers les combustibles fossiles et un gaspillage d'énergie.

The fast growth of freight transport – driven to a large extent by economic decisions – contributes to growth and employment but also causes congestion, accidents, noise, pollution, increased reliance on imported fossil fuels, and energy loss.


57. met en avant le rôle crucial de la Pologne, qui accueillera la prochaine COP, et espère que celle-ci, qui dépend toujours largement des sources d'énergie fossiles, mais possède l'expérience des négociations sur la CCNUCC, sera capable de dynamiser le processus, de montrer l'exemple et de contribuer à créer de nouvelles alliances; se félicite de la déclaration du président désigné qui affirme que, en étant ...[+++]

57. Stresses the vital position of Poland as the ‘host nation’ and hopes that Poland, as a country which is still heavily dependent on fossil energy sources, but which is experienced in UNFCCC negotiations, will be able to invigorate the process, lead by example and help in building new alliances; welcomes the statement by the President-Designate that, by being creative, it is possible to reduce greenhouse gas emissions while creating jobs, promoting economic growth and ensuring better living standards; hopes th ...[+++]


56. met en avant le rôle crucial de la Pologne, qui accueillera la prochaine COP, et espère que celle-ci, qui dépend toujours largement des sources d'énergie fossiles, mais possède l'expérience des négociations sur la CCNUCC, sera capable de dynamiser le processus, de montrer l'exemple et de contribuer à créer de nouvelles alliances; se félicite de la déclaration du président désigné qui affirme que, en étant ...[+++]

56. Stresses the vital position of Poland as the ‘host nation’ and hopes that Poland, as a country which is still heavily dependent on fossil energy sources, but which is experienced in UNFCCC negotiations, will be able to invigorate the process, lead by example and help in building new alliances; welcomes the statement by the President‑Designate that, by being creative, it is possible to reduce greenhouse gas emissions while creating jobs, promoting economic growth and ensuring better living standards; hopes th ...[+++]


Le transport routier de marchandises est complètement dépendant des énergies fossiles contribuant fortement à la production de CO2.

Road freight transport is entirely dependent on fossil fuel and is thus a major CO2 contributor.


Le transport routier de marchandises est complètement dépendant des énergies fossiles contribuant fortement à la production de CO2.

Road freight transport is entirely dependent on fossil fuel and is thus a major CO2 contributor.


La croissance rapide du transport de marchandises, imputable largement à des décisions économiques, contribue à la croissance et à l’emploi, mais provoque également des encombrements, des accidents, du bruit, de la pollution, une dépendance accrue envers les combustibles fossiles et un gaspillage d'énergie.

The fast growth of freight transport – driven to a large extent by economic decisions – contributes to growth and employment but also causes congestion, accidents, noise, pollution, increased reliance on imported fossil fuels, and energy loss.


w