Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
!ko
Coréen
Cycle Ko
Cycle de destruction
Cycle de domination
Cycle ke
Cycle ko
KO
Ke
Kibioctet
Kilo-octet
Kio
Knock-outer
Ko
Kos
Loi de subordination
Mettre K.-O.
Mettre KO
Mettre hors de combat
Mettre knock-out
Mutation inactivatrice
O-Chi-Chak-Ko-Sipi First Nation
Première Nation d'O-Chi-Chak-Ko-Sipi
Relation aïeul-petit-fils

Vertaling van "mar-ko " (Frans → Engels) :

TERMINOLOGIE
O-Chi-Chak-Ko-Sipi First Nation [ Première Nation d'O-Chi-Chak-Ko-Sipi ]

O-Chi-Chak-Ko-Sipi First Nation


ke | cycle ke | cycle ko | cycle Ko | cycle de domination | loi de subordination | relation aïeul-petit-fils | cycle de destruction

destructive cycle


kilo-octet | ko | Ko | kibioctet | Kio

kilobyte | KB | Kbyte | K-byte | kibibyte | KiB








mutation inactivatrice | KO [Abbr.]

knockout | KO [Abbr.]


mettre knock-out | mettre KO | mettre K.-O. | mettre hors de combat | knock-outer

knock out


«Nous sommes chez nous sur la terre où nous vivons» Deuxième atelier communautaire sur le projet Gameti Ko

The Land We Live on is our Home The 'Gameti Ko' Project Second Community-led Workshop


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Pourvoi formé contre l’arrêt du Tribunal (première chambre), du 4 février 2013, Marszalkowski/OHMI — Mar-Ko Fleischwaren (WALICHNOWY MARKO) (T-159/11), par lequel le Tribunal a rejeté le recours formé contre la décision de la quatrième chambre de recours de l’OHMI, du 11 janvier 2011 (affaire R 760/2010-4), annulant la décision de la division d’opposition qui rejette l’opposition formée par le titulaire de la marque verbale communautaire «Mar-Ko», pour des produits relevant de la classe 29 de l’arrangement de Nice — Violation de l’art. 8, par. 1, sous b) du règlement (CE) no 207/2009 du Conseil, du 26 février 2009, sur la marque communau ...[+++]

Appeal brought against the judgment of the General Court (First Chamber) of 4 February 2013 in Case T-159/11 Marszalkowski v OHIM — Mar-Ko Fleischwaren (WALICHNOWY MARKO), by which the General Court dismissed the action brought against the decision of the Fourth Board of Appeal of OHIM of 11 January 2011 (Case R 760/2010-4) which annulled the decision of the Opposition Division dismissing the opposition brought by the proprietor of the Community word mark ‘Mar-Ko’ in respect of goods in Class 29 of the Nice Agreement — Infringement of Article 8(1)(b) of Council Regulation (EC) No 207/2009 of 26 February 2009 on the Community trade mark ( ...[+++]


Autres parties à la procédure: Office de l'harmonisation dans le marché intérieur (marques, dessins et modèles) (représentant: D. Walicka, agent), Mar-Ko Fleischwaren GmbH Co.

Other parties to the proceedings: Office for Harmonisation in the Internal Market (Trade Marks and Designs) (represented by: D. Walicka, acting as Agent), Mar-Ko Fleischwaren GmbH Co.


Parlement européen, Directive 2006/24/CE sur la conservation de données générées ou traitées dans le cadre de la fourniture de services de communications électroniques accessibles au public ou de réseaux publics de communications, et modifiant la directive 2002/58/CE (90 ko, 10 pages), 15 mars 2006.

See European Parliament, Directive 2006/24/EC on the retention of data generated or processed in connection with the provision of publicly available electronic communications services or of public communications networks and amending Directive 2002/58/EC (86 kB, 10 pages), 15 March 2006.


Une exception à cette règle générale est prévue par la Loi concernant la déclaration obligatoire de la pornographie juvénile sur Internet par les personnes qui fournissent des services Internet (151 ko, 7 pages), L.C. 2011, ch. 4 (en vigueur depuis le 28 mars 2011), qui impose aux FSI de prévenir d’eux-mêmes la police s’ils ont des raisons de croire que les services qu’ils fournissent servent à transmettre de la pornographie juvénile.

An exception is provided by An Act respecting the mandatory reporting of Internet child pornography by persons who provide an Internet service (151 kB, 7 pages), S.C. 2011, c. 4 (in force since 28 March 2011), which imposes a requirement that ISPs contact the police themselves if they have reasonable grounds to believe that the services they provide are being used to transmit child pornography.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Voir le Forum des politiques publiques, Cyber Security: Developing a Canadian Strategy (988 ko, 37 pages), Ottawa, 27 mars 2008; Association canadienne des chefs de police, Resolutions, août 2007; Holly Porteous, Cybersécurité et renseignement de sécurité : l’approche des États-Unis, publication n 2010-02-F, Ottawa, Service d’information et de recherche parlementaires, Bibliothèque du Parlement, 8 février 2010; voir aussi Steven Penney, « Updating Canada’s Communications Surveillance Laws: Privacy and Security in the Digital Age », Revue canadienne de droit pénal, vol. 12, 2008, p. 115; et le Dark Space Project, Final Report, Bell Ca ...[+++]

See Public Policy Forum, Cyber Security: Developing a Canadian Strategy (988 kB, 37 pages), Ottawa, 27 March 2008; Canadian Association of Chiefs of Police, Resolutions, August 2007; Holly Porteous, Cybersecurity and Intelligence: The U.S. Approach, Publication no. 2010-02E, Parliamentary Information and Research Service, Library of Parliament, Ottawa, 8 February 2010; and Steven Penney, “Updating Canada’s Communications Surveillance Laws: Privacy and Security in the Digital Age,” Canadian Criminal Law Review, Vol. 12, 2008, p. 115; and The Dark Space Project, Final Report, Bell Canada, 2011.


Voir, par exemple, Chiefs of Ontario, Federal Bill S-8 Fails to “Protect” Drinking Water for First Nations, communiqué, 1 mars 2012; et Nation Nishnawbe Aski, Water legislation fails to address critical lack of infrastructure in NAN First Nations (176 ko, 2 pages), communiqué, 1 mars 2012.

See, for example, Chiefs of Ontario, “Federal Bill S-8 Fails to ‘Protect’ Drinking Water for First Nations,” News release, 1 March 2012; and Nishnawbe Aski Nation, “Water legislation fails to address critical lack of infrastructure in NAN First Nations,” (176 kB, 2 pages) News release, 1 March 2012.


Commission d’examen des plaintes concernant la police militaire, Mémoire de la CPPM concernant le projet de loi C-41 (280 ko, 7 pages), 31 janvier 2011, p. 3. Avis contraire : NDNN, Témoignages, 3 session, 40 législature, 2 mars 2011 (vice-amiral Bruce Donaldson, vice-chef d’état-major de la Défense, et colonel Timothy Grubb, grand prévôt des Forces canadiennes, ministère de la Défense nationale).

Military Police Complaints Commission, “Brief of the MPCC Regarding Bill C-41,” (260 kB, 7 pages) 31 January 2011, p. 3. For opposing arguments, see NDDN, Evidence, 3 Session, 40 Parliament, 2 March 2011 (Vice Admiral Bruce Donaldson, Vice-Chief of the Defence Staff, Department of National Defence, and Colonel Timothy Grubb, Canadian Forces Provost Marshal, Department of National Defence).




Anderen hebben gezocht naar : o-chi-chak-ko-sipi first nation     première nation d'o-chi-chak-ko-sipi     coréen     cycle ko     cycle de destruction     cycle de domination     cycle ke     kibioctet     kilo-octet     knock-outer     loi de subordination     mettre k     mettre ko     mettre hors de combat     mettre knock-out     mutation inactivatrice     relation aïeul-petit-fils     mar-ko     


datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

mar-ko ->

Date index: 2022-09-21
w