Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accord collectif
Accord collectif de travail
Accord paritaire
Agence Parcs Canada
Environnement Canada Service des parcs
Parcs
Parcs Canada

Traduction de «l’accord paritaire historique » (Français → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
accord collectif | accord collectif de travail | accord paritaire

collective agreement


Comité paritaire de gestion CE-Canada/Russie (Accord sur des normes internationales de piégeage sans cruauté)

EC-Canada/Russia Joint Management Committee (Agreement on international humane trapping standards)


Membres du Parlement européen à l'Assemblée paritaire de l'accord conclu entre les Etats d'Afrique, des Caraïbes et du Pacifique et l'Union européenne (ACP-UE)

Members from the European Parliament to the Joint Assembly of the Agreement between the African, Caribbean and Pacific States and the European Union (ACP-EU)


Agence Parcs Canada [ Parcs Canada | ministère de l'Environnement Service canadien des parcs | Environnement Canada Service des parcs | Parcs | Parc nationaux, Parcs et lieux historiques nationaux, Accords sur la récréation et la conservation ]

Parks Canada Agency [ Parks Canada | Department of the Environment Canadian Parks Service | Environment Canada Parks Service | Parks | National Parks, National Historic Parks and Sites, Agreements for Recreation and Conservation ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
La présente directive fait suite, en s’en inspirant très largement, à l’accord paritaire historique conclu entre la Fédération européenne des travailleurs des transports (ETF) et la Communauté européenne du rail (CER) sur certains aspects des conditions d’utilisation des travailleurs mobiles effectuant des services d’interopérabilité transfrontalière

This Directive follows and is largely based on the historic joint Agreement concluded by the European Transport Workers’ Federation (ETF) and the Community of European Railways (CER) on certain aspects of the working conditions of mobile workers engaged in interoperable cross-border services


La présente directive fait suite, en s’en inspirant très largement, à l’accord paritaire historique conclu entre la Fédération européenne des travailleurs des transports (ETF) et la Communauté européenne du rail (CER) sur certains aspects des conditions d’utilisation des travailleurs mobiles effectuant des services d’interopérabilité transfrontalière (6).

This Directive follows and is largely based on the historic joint Agreement concluded by the European Transport Workers’ Federation (ETF) and the Community of European Railways (CER) on certain aspects of the working conditions of mobile workers engaged in interoperable cross-border services (6).


(7) La présente directive fait suite, en s'en inspirant très largement, aux accords paritaires historiques conclus le 27 janvier 2004 entre la Communauté européenne du rail (CER), d'une part, et la Fédération européenne des travailleurs des transports (ETF), d'autre part, sur "la licence européenne pour conducteurs effectuant un service d'interopérabilité transfrontalière", et sur "certains aspects des conditions d'utilisation des travailleurs mobiles effectuant des services d'interopérabilité transfrontalière" .

(7) This Directive follows and is largely based on the historic joint agreements reached on 27 January 2004 between the Community of European Railways (CER) and the European Transport Workers" Federation (ETF) on the European licence for drivers carrying out a cross-border interoperability service and on certain aspects of the working conditions of mobile workers engaged in interoperable cross-border services .


(7) La présente directive fait suite, en s'en inspirant très largement, aux accords paritaires historiques conclus le 27 janvier 2004 entre la Communauté européenne du rail (CER), d'une part, et la Fédération européenne des travailleurs des transports (ETF), d'autre part, sur "la licence européenne pour conducteurs effectuant un service d'interopérabilité transfrontalière", et sur "certains aspects des conditions d'utilisation des travailleurs mobiles effectuant des services d'interopérabilité transfrontalière" .

(7) This Directive follows and is largely based on the historic joint agreements reached on 27 January 2004 between the Community of European Railways (CER) and the European Transport Workers" Federation (ETF) on the European licence for drivers carrying out a cross-border interoperability service and on certain aspects of the working conditions of mobile workers engaged in interoperable cross-border services .


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(6 bis) La présente directive fait suite, en s'en inspirant très largement, aux accords paritaires "historiques" conclus le 27 janvier 2004 entre la Communauté européenne du rail (CER), d'une part, et la Fédération européenne des travailleurs des transports (ETF), d'autre part, sur "la licence européenne pour conducteurs effectuant un service d'interopérabilité transfrontalière", et sur "certains aspects des conditions d'utilisation des travailleurs mobiles effectuant des services d'interopérabilité transfrontalière".

(6a) This Directive follows and is largely based on the ‘historic’ joint agreements reached on 27 January 2004 between the Community of European Railways (CER) and the European Transport Workers’ Federation (ETF) on the ‘European licence for drivers carrying out a cross-border interoperability service’ and on ‘certain aspects of the working conditions of mobile workers assigned to interoperable cross-border services’.


(6 bis) La présente directive fait suite, en s'en inspirant très largement, à l'accord paritaire "historique" conclu le 27 janvier 2004 entre la Communauté européenne du rail (CER), d'une part, et la Fédération européenne des transports (FET), d'autre part, sur la "licence européenne pour conducteurs effectuant un service d'interopérabilité transfrontalière", ainsi que de l'accord portant sur les conditions de travail du personnel mobile effectuant des services transfrontaliers.

(6a) This Directive follows and is largely based on the ‘historic’ joint agreement reached on 27 January 2004 between the Community of European Railways (CER) and the European Transport Workers’ Federation (ETF) on the ‘European licence for drivers carrying out a cross-border interoperability service’, and on the agreement on the working conditions of mobile staff engaged in cross-border services.


(7) La présente directive fait suite, en s'en inspirant très largement, aux accords paritaires "historiques" conclus le 27 janvier 2004 entre la Communauté européenne du rail (CER), d'une part, et la Fédération européenne des travailleurs des transports (ETF), d'autre part, sur la "licence européenne pour conducteurs effectuant un service d'interopérabilité transfrontalière", et sur "certains aspects des conditions d'utilisation des travailleurs mobiles effectuant des services d'interopérabilité transfrontalière" .

(7) This Directive follows and is largely based on the "historic" agreements reached on 27 January 2004 between the social partners: the Community of European Railways (CER) and the European Transport Workers" Federation (ETF) on the "European licence for drivers carrying out a cross-border interoperability service" and on 'certain aspects of the working conditions of mobile staff engaged in cross-border services' .




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

l’accord paritaire historique ->

Date index: 2022-09-24
w