Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Traduction de «interne et dans toute chaudière doit provenir » (Français → Anglais) :

(2) L’air de combustion dans tout moteur à combustion interne et dans toute chaudière doit provenir d’une zone non dangereuse.

(2) Combustion air for every internal combustion engine and fired vessel shall be taken from non-hazardous areas.


(3) Les gaz d’échappement de tout moteur à combustion interne et de toute chaudière doivent être évacués vers une zone non dangereuse.

(3) Exhaust gas from every internal combustion engine and fired vessel shall be discharged to non-hazardous areas.


A. considérant que 48 ans après la guerre de 1967 Israël continue d'occuper la Palestine, en violation du droit international et de toutes les résolutions pertinentes de l'Assemblée générale et du Conseil de sécurité des Nations unies, et que l'État de Palestine sur la base des frontières de 1967 et avec Jérusalem-Est pour capitale doit encore devenir un membre à part entière des Nations unies conformément à la résolution de 1948 des Nations unies;

A. whereas 48 years after the 1967 war Israel continues to occupy Palestine, in violation of international law and all relevant UN Security Council and General Assembly resolutions, and whereas the State of Palestine on the 1967 borders and with East Jerusalem as its capital has yet to become a full UN member in accordance with the 1948 UN resolution;


(3) Tout navire de la classe H d’une longueur d’au plus 45,7 m, mû par des moteurs à combustion interne et ayant une chaudière chauffée au mazout située dans le compartiment renfermant ces moteurs, doit satisfaire aux exigences des paragraphes (1) et (2), mais aussi avoir au moins un extincteur à mousse d’au moins 9 L, ou un extincteur équivalent in ...[+++]

(3) Every Class H ship not over 45.7 m in length propelled by internal combustion machinery and having an auxiliary oil-fired boiler situated in the compartment containing that machinery shall, in addition to the requirements of subsections (1) and (2), be provided with at least one foam fire extinguisher of not less than 9 L capacity or one equivalent fire extinguisher as set forth in Schedule IV, suitably stowed in the vicinity of the boiler.


(3) Tout navire de la classe G mû par des moteurs à combustion interne et ayant une chaudière auxiliaire chauffée au mazout située dans le compartiment renfermant ces moteurs, doit satisfaire aux exigences des paragraphes (1) et (2), mais aussi avoir au moins un extincteur à mousse d’une capacité d’au moins 9 L, ou un extincteur équivalent indiqué à ...[+++]

(3) Every Class G ship propelled by internal combustion machinery and having an auxiliary oil-fired boiler situated in the compartment containing that machinery shall, in addition to the requirements of subsections (1) and (2), be provided with at least one foam fire extinguisher of not less than 9 L capacity or one equivalent fire extinguisher as set out in Schedule IV, suitably stowed in the vicinity of the boiler.


(3) Tout navire de la classe B mû par des moteurs à combustion interne et ayant une chaudière auxiliaire chauffée au mazout dans le compartiment renfermant ces moteurs, doit satisfaire aux exigences des paragraphes (1) et (2), mais aussi avoir au moins un extincteur à mousse d’une capacité d’au moins 9 L ou un extincteur équivalent indiqué à l’annex ...[+++]

(3) Every Class B ship propelled by internal combustion machinery and having an auxiliary oil-fired boiler situated in the compartment containing the machinery shall, in addition to the requirements of subsections (1) and (2), be provided with at least one foam fire extinguisher of not less than 9 L capacity or one equivalent fire extinguisher as set out in Schedule IV suitably stowed in the vicinity of the boiler.


146. insiste sur la nécessité de mettre tout particulièrement l'accent sur les barrières non commerciales qui, dans la mesure où les tarifs douaniers sont progressivement réduits ou éliminés, tendent à devenir le principal obstacle au commerce international; juge injustifiées toutes les entraves tenant à la mise en œuvre non conforme des règles commerciales bilatérales et multilatérales; estime justifiés, cependant, tous les obst ...[+++]

146. Insists on the need to focus particularly on non-tariff barriers, which, as tariffs are gradually reduced or eliminated, tend to become the main obstacles to international trade; regards as unjustified all barriers resulting from the inconsistent implementation of bilateral and multilateral trade rules; regards as justified, on the other hand, all barriers resulting from legitimate legislative and administrative activities by public authorities originating in non-trade areas but having unintended consequences on trade, the elim ...[+++]


12. insiste sur la nécessité de mettre tout particulièrement l'accent sur les barrières non commerciales qui, dans la mesure où les tarifs douaniers sont progressivement réduits ou éliminés, tendent à devenir le principal obstacle au commerce international; juge injustifiées toutes les entraves tenant à la mise en œuvre non conforme des règles commerciales bilatérales et multilatérales; estime justifiés, cependant, tous les obsta ...[+++]

12. Insists on the need to focus particularly on non-tariff barriers, which, as tariffs are gradually reduced or eliminated, tend to become the main obstacles to international trade; regards as unjustified all barriers resulting from the inconsistent implementation of bilateral and multilateral trade rules; regards as justified, on the other hand, all barriers resulting from legitimate legislative and administrative activities by public authorities originating in non-trade areas but having unintended consequences on trade, the elimi ...[+++]


146. insiste sur la nécessité de mettre tout particulièrement l'accent sur les barrières non commerciales qui, dans la mesure où les tarifs douaniers sont progressivement réduits ou éliminés, tendent à devenir le principal obstacle au commerce international; juge injustifiées toutes les entraves tenant à la mise en œuvre non conforme des règles commerciales bilatérales et multilatérales; estime justifiés, cependant, tous les obst ...[+++]

146. Insists on the need to focus particularly on non-tariff barriers, which, as tariffs are gradually reduced or eliminated, tend to become the main obstacles to international trade; regards as unjustified all barriers resulting from the inconsistent implementation of bilateral and multilateral trade rules; regards as justified, on the other hand, all barriers resulting from legitimate legislative and administrative activities by public authorities originating in non-trade areas but having unintended consequences on trade, the elim ...[+++]


146. insiste sur la nécessité de mettre tout particulièrement l'accent sur les barrières non commerciales qui, dans la mesure où les tarifs douaniers sont progressivement réduits ou éliminés, tendent à devenir le principal obstacle au commerce international; juge injustifiées toutes les entraves tenant à la mise en œuvre non conforme des règles commerciales bilatérales et multilatérales; estime justifiés, cependant, tous les obst ...[+++]

146. Insists on the need to focus particularly on non-tariff barriers, which, as tariffs are gradually reduced or eliminated, tend to become the main obstacles to international trade; regards as unjustified all barriers resulting from the inconsistent implementation of bilateral and multilateral trade rules; regards as justified, on the other hand, all barriers resulting from legitimate legislative and administrative activities by public authorities originating in non-trade areas but having unintended consequences on trade, the elim ...[+++]




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

interne et dans toute chaudière doit provenir ->

Date index: 2022-01-17
w