Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Anglophonie
Base de données du CDA
Base de données du continuum des demandeurs d'asile
Blog francophone
Bloggosphère francophone
Blogosphère francophone
Blogue francophone
Carnet Web francophone
Carnet francophone
Carnétosphère francophone
Centre francophone de Toronto
Centre francophone du Toronto Métropolitain
Continuum de Tannenbaum et Schmidt
Continuum de soins
Continuum des demandeurs d'asile
Continuum des soins
Continuum des soins et services
Continuum du leadership
Cybercarnet francophone
FDF
Francobloggosphère
Francoblogosphère
Francocarnétosphère
Francophonie
Front démocratique des francophones
Groupe linguistique
Groupement linguistique
Lusophonie
Minorité linguistique
PS
Parti socialiste
Pays anglophones
Pays francophones
Pays germanophones
Zone linguistique

Traduction de «francophone un continuum » (Français → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
continuum de soins | continuum des soins | continuum des soins et services

continuum of care


blogue francophone | carnet Web francophone | cybercarnet francophone | carnet francophone | blog francophone

frogblog | froglog | frog weblog | Francophone blog | Francophone weblog | French-speaking blog | French-speaking weblog


base de données du continuum des demandeurs d'asile [ continuum des demandeurs d'asile | base de données du CDA ]

refugee claimant continuum database [ refugee claimant continuum | RCC database ]


continuum du leadership [ continuum de Tannenbaum et Schmidt ]

leadership continuum [ Tannenbaum-Schmidt continuum ]


Centre francophone de Toronto [ Centre francophone du Toronto Métropolitain | Conseil des organismes francophones du Toronto métropolitain ]

Centre francophone de Toronto [ CFT | Centre francophone du Toronto métropolitain | Conseil des organismes francophones du Toronto métropolitain ]


blogosphère francophone | francoblogosphère | carnétosphère francophone | francocarnétosphère | bloggosphère francophone | francobloggosphère

francophone blogosphere | francophone bloggosphere | francoblogosphere | francobloggosphere | French-speaking blogosphere | French-speaking bloggosphere


Parti socialiste (francophone) | PS [Abbr.]

(Francophone) Socialist Party | PS [Abbr.]


Parti réformateur libéral/Front démocratique des francophones | PRL/FDF [Abbr.]

Liberal Reform Party/French-speaking Democratic Front | PRL/FDF [Abbr.]


Front démocratique des francophones | FDF [Abbr.]

French-speaking front for the defence of Brussels


groupe linguistique [ anglophonie | francophonie | groupement linguistique | lusophonie | minorité linguistique | pays anglophones | pays francophones | pays germanophones | zone linguistique ]

linguistic group [ English-speaking areas | English-speaking countries | French-speaking areas | French-speaking countries | German-speaking countries | language minority | linguistic area | linguistic minority | Portuguese-speaking areas | Spanish-speaking areas ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
À ce sujet, permettez-moi de souligner le travail formidable que vous avez accompli dans le cadre de l'étude portant sur les communautés francophones et acadiennes de la Nouvelle-Écosse et du rapport intitulé : L'éducation en milieu minoritaire francophone : un continuum de la petite enfance au postsecondaire.

On this subject, allow me to point to the tremendous work that you have accomplished in connection with the study dealing with the Francophone and Acadian communities of Nova Scotia and the report entitled: French-language Education in a Minority Setting: A Continuum from Early Childhood to the Postsecondary Level.


L'éducation en milieu minoritaire francophone : un continuum de la petite enfance au postsecondaire (juin 2005)

French Language Education in a Minority Setting: A Continuum From Early Childhood to the Postsecondary Level (June 2005)


François Allard, président, Réseau des cégeps et des collèges francophones du Canada : Madame la présidente, merci de nous donner l'occasion de vous exprimer les commentaires des membres du Réseau des cégeps et des collèges francophones du Canada à la réponse du gouvernement au sixième rapport du Comité sénatorial permanent des langues officielles intitulé L'éducation en milieu minoritaire francophone : un continuum de la petite enfance au postsecondaire.

François Allard, President, Réseau des cégeps et des collèges francophones du Canada: Madam Chair, thank you for giving us an opportunity to express the views of the members of the Réseau des cégeps et des collèges francophones du Canada concerning the government's response to the sixth report of the Standing Senate Committee on Official Languages entitled: French-Language Education in a Minority Setting: A continuum from early childhood to the post- secondary level.


Que le comité adopte le projet de rapport sur l'éducation en milieu minoritaire francophone, intitulé « L'éducation en milieu minoritaire francophone : un continuum de la petite enfance au postsecondaire »;

That the committee adopt the interim report on French-language education in a minority setting, entitled " French-Language Education in a Minority Setting: A Continuum from Early Childhood to the Post-Secondary Level" ;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Que, conformément à l'article 131(2) du Règlement, le Sénat demande au gouvernement de répondre de manière complète et détaillée au sixième rapport du Comité sénatorial permanent des langues officielles intitulé L'éducation en milieu minoritaire francophone : un continuum de la petite enfance au postsecondaire, rapport déposé au Sénat le 14 juin 2005, et adopté le 18 juillet 2005, au cours de la première session de la trente-huitième législature; et que le ministre du Patrimoine canadien, le ministre du Développement social et le min ...[+++]

That, pursuant to rule 131(2), the Senate request a complete and detailed response from the government to the sixth report of the Standing Senate Committee on Official Languages, entitled French-Language Education in a Minority Setting: A Continuum from Early Childhood to the Postsecondary Level, report tabled in the Senate on June 14, 2005, and adopted on July 18, 2005, during the First Session of the Thirty-Eighth Parliament; and that the Minister of Canadian Heritage, the Minister of Social Development and the Minister of Official ...[+++]


w