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Appareil photographique numérique
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Scrap digital
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Scrapbooking digital
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Single Malt
Single malt
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Whisky de malt simple
Whisky de single malt
Whisky pur malt non mélangé
Whisky single malt

Vertaling van "digital single " (Frans → Engels) :

TERMINOLOGIE
appareil photo numérique | APN | appareil-photo numérique | appareil photographique numérique | appareil photo digital | appareil-photo digital | appareil photographique digital

digital camera | digicam


fracture numérique (1) | fossé numérique (2) | fossé digital (3) | division digitale (4) | faille digitale (5) | digital divide (6) | digital gap (7)

digital divide | digital gap


whisky de single malt [ Single Malt | single malt ]

single malt whisky [ single malt whiskey ]


collimage numérique | créacollage numérique | collimage assisté par ordinateur | créacollage assisté par ordinateur | scrapbooking digital | scrapbooking numérique | scrapbooking assisté par ordinateur | scrap digital | digiscrap | scrap numérique | scrap assisté par ordinateur | SAO

digital scrapbooking | computer assisted scrapbooking | computer scrapbooking | electronic scrapbooking


carte mémoire Secure Digital [ carte mémoire SD | carte Secure Digital | carte SD | carte de mémoire flash SD ]

Secure Digital memory card [ SD memory card | Secure Digital card | SD card | Secure Digital flash memory card | SD flash memory card ]


ordre de gestion Digital [ Langage de commande Digital ]

Digital Command Language


système Dolby Digital (1) | Dolby Digital (2)

Dolby Digital


codeur digital | convertisseur A/N | convertisseur analogique numérique | convertisseur analogique/digital | convertisseur analogique/numérique | CAN [Abbr.]

Analog Digital Converter | Analog to Digital Converter | analogue-to-digital converter | digitiser | ADC [Abbr.]


whisky single malt | single malt | whisky pur malt non mélangé | whisky de malt simple

single malt | single malt whisky | straight malt | straight whisky


modèle numérique de terrain | modèle digital de terrain [ MNT ]

Digital Terrain Model | digital elevation model [ DTM ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Les références des informations factuelles fournies dans le présent document figurent dans le document des services de travail qui l'accompagne, intitulé «A Digital Single Market Strategy for Europe – Analysis and Evidence» [SWD(2015)100].

The references for the factual information presented in this document are provided in the accompanying Commission Staff Working Document "A Digital Single Market Strategy for Europe – Analysis and Evidence" [SWD(2015) 100].


Renforcement des règles de respect de la vie privée dans les communications électroniques – Questions et réponses Règlement sur la vie privée et les communications électroniques Règlement sur les règles de protection des données applicables aux institutions de l'Union européenne Communication sur l'échange et la protection de données à caractère personnel dans un environnement mondialisé Plus d'informations sur a vie privée et les communications électroniques. Digital Single Market - Communication on Exchanging and Protecting Persona Dat in a Globalised World QA #Vie privée et communications électroniques #EUDataP

Stronger privacy rules for electronic communications – Questions and Answers Communication on Exchanging and Protecting Personal Data in a Globalised World - Questions and Answers Regulation on Privacy and Electronic Communications Regulation on data protection rules applicable to EU Institutions Communication on Exchanging and Protecting personal data in a globalised world More information on ePrivacy #ePrivacy #EUDataP


Nous avons conclu un premier accord aujourd'hui, nous devrions en conclure beaucoup d'autres dès que possible» (billet publié récemment sur le blog Connectivity, radio spectrum and the Digital Single Market: preparing for the future).

We struck a first agreement today, we should reach many more as soon as possible" (recent blog post on Connectivity, radio spectrum and the Digital Single Market: preparing for the future).


L'indice relatif à l'économie et à la société numériques de 2016 est présenté aujourd'hui, à Bruxelles, par le commissaire Oettinger lors du forum Digital4EU (9h45 CET) Un débat sur le sujet aura ensuite lieu au cours de la session intitulée «Delivering the Digital Single Market - from the DESI to action» (10h15 à 11h25 CET).

This year's DESI is presented today by Commissioner Oettinger at the Digital4EU forum in Brussels (9.45 CET). It will then be discussed during the session "Delivering the Digital Single Market - from the DESI to action" (10.15 to 11.25 CET).


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Eurobaromètre Flash n° 396 «Retailers’ attitudes towards cross-border trade and consumer protection» (2015). Eurobaromètre Flash nº 413 «Companies engaged in online activities» (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Eurobaromètre Flash nº 397 «Consumer attitudes towards cross-border trade and consumer protection» (2014). « Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most », GfK, 2015 «Economic Study on Consumer Digital Content Products», ICF International, 2015 Eurobaromètre Flash n° 411 «Cross-Border access to digital content» (Accès t ...[+++]

Flash Eurobarometer 396 "Retailers' attitudes towards cross-border trade and consumer protection" (2015) Flash Eurobarometer 413 "Companies engaged in online activities" (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Flash Eurobarometer 397, “Consumer attitudes towards cross-border trade and consumer protection” (2014) "Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most", GfK, 2015 "Economic Study on Consumer Digital Content Products", ICF International, 2015 (to be published shortly) Flash Eurobarometer 411, "Cross-border access to online conte ...[+++]


Stratégie pour le marché unique numérique: Communication – Stratégie pour un marché unique numérique en Europe Document de travail des services de la Commission «A Digital Single Market Strategy for Europe – Analysis and Evidence»

Digital Single Market Strategy: Communication – A Digital Single Market Strategy for Europe Staff Working Document – A Digital Single Market Strategy – Analysis and Evidence


Communiqué de presse: Un marché unique numérique pour l’Europe: la Commission définit 16 initiatives pour en faire une réalité (6 mai 2015) Communication – Stratégie pour un marché unique numérique en Europe Document de travail des services de la Commission «A Digital Single Market Strategy for Europe – Analysis and Evidence»

Press release: A Digital Single Market for Europe: Commission sets out 16 initiatives to make it happen(6 May 2015) Communication – A Digital Single Market Strategy for Europe Staff Working Document – A Digital Single Market Strategy – Analysis and Evidence Factsheets:


Document de travail des services de la Commission «A Digital Single Market Strategy for Europe – Analysis and Evidence»

Staff Working Document – A Digital Single Market Strategy – Analysis and Evidence


44. estime que le marché unique numérique doit rester au cœur des efforts de l'Union visant à obtenir des résultats en matière de création d'emplois, de croissance et d'investissement; reconnaît le rôle de la politique de concurrence dans l'achèvement d'un marché unique numérique; est convaincu que le cadre législatif européen doit s'adapter rapidement aux évolutions du marché; invite la Commission à vérifier si les instruments dont dispose le droit de la concurrence sont adaptés à l'ère du numérique; est convaincu que les priorités exposées dans le rapport intitulé Priorities towards a Digital Single Market in the Baltic Sea Region ...[+++]

44. Believes that the Digital Single Market must be kept at the heart of the EU’s efforts to achieve results in the objectives of job creation, growth and investment; recognises the role of competition policy in the pursuit of a Digital Single Market; believes that the EU's legislative framework needs to adjust rapidly to market developments; calls on the Commission to review existing competition law instruments in order to determine whether they meet the demands of the digital age; believes that the priorities set out in the report ‘Priorities towards a Digital Single Market in the Baltic Sea Region’ could become ambitions for the e ...[+++]


44. estime que le marché unique numérique doit rester au cœur des efforts de l'Union visant à obtenir des résultats en matière de création d'emplois, de croissance et d'investissement; reconnaît le rôle de la politique de concurrence dans l'achèvement d'un marché unique numérique; est convaincu que le cadre législatif européen doit s'adapter rapidement aux évolutions du marché; invite la Commission à vérifier si les instruments dont dispose le droit de la concurrence sont adaptés à l'ère du numérique; est convaincu que les priorités exposées dans le rapport intitulé Priorities towards a Digital Single Market in the Baltic Sea Region ...[+++]

44. Believes that the Digital Single Market must be kept at the heart of the EU’s efforts to achieve results in the objectives of job creation, growth and investment; recognises the role of competition policy in the pursuit of a Digital Single Market; believes that the EU's legislative framework needs to adjust rapidly to market developments; calls on the Commission to review existing competition law instruments in order to determine whether they meet the demands of the digital age; believes that the priorities set out in the report ‘Priorities towards a Digital Single Market in the Baltic Sea Region’ could become ambitions for the e ...[+++]


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