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Vertaling van "chefs des délégations nouvellement recrutés soient également " (Frans → Engels) :

25. s'inquiète du nombre élevé de postes à des grades élevés, ce qui est très coûteux; se félicite des informations transmises sur les nouveaux recrutements; demande toutefois que les grades des cadres et des chefs des délégations nouvellement recrutés soient également indiqués;

25. Expresses concern at the high number of posts at high grades, which is very cost-intensive; welcomes the information provided on new recruitments; requests, however, that the grades of newly recruited management and Head of delegations posts to be also indicated;


La CFP élabore également de nouvelles politiques de nomination et de recrutement pour l'ensemble de la fonction publique et elle examine celles qui existent, afin qu'elles ne soient pas biaisées et qu'elles ne créent pas d'obstacles.

The PSC is also responsible for developing new, and examining existing, public service- wide recruitment and appointment policies to ensure they are barrier- and bias-free.


53. note que la décision établissant le SEAE exige que le recrutement se fonde sur le mérite et l'équilibre entre les hommes et les femmes à tous les niveaux; se félicite des efforts déployés pour atteindre la parité entre les hommes et les femmes au niveau des postes de chef de délégation; invite le SEAE à œuvrer activement pour la représentation égale des femmes et des hommes dans les insti ...[+++]

53. Notes that the decision establishing the EEAS requires recruitment based on merit, and gender balance at all levels; welcomes efforts to ensure that a 50/50 distribution between men and women at the level of Head of Delegation be reached; calls on the EEAS actively to promote equal representation of women and men in post-conflict state institutions;


recommande qu'un rôle accru soit dévolu aux chefs des délégations extérieures de la Commission dans les pays tiers; demande que des "documents stratégiques pluriannuels par pays" soient élaborés sous la responsabilité des chefs de délégation, et que les documents de stratégie par pays prêtent une plus grande attention à la situation des droits de l'homme, qu'ils identifient les priorités ...[+++]

recommends an enhanced role for the heads of the Commission's external delegations in third countries; calls for "country-by-country multiannual strategy documents" to be drawn up under the responsibility of delegation heads, and for the Country Strategy Papers to pay greater attention to the human rights situation, identify the priorities and spell out the means and instruments deployed by the EU to ensure respect for the human rights and democracy clause and raise the level of respect for basic rights; also calls for the wording of such strategies to be reviewed on a regular basis, particularly with the European Parliament, and to be ...[+++]


recommande qu'un rôle accru soit dévolu aux chefs des délégations extérieures de la Commission dans les pays tiers; demande que des "documents stratégiques pluriannuels par pays" soient élaborés sous la responsabilité des chefs de délégation, et que les documents de stratégie par pays prêtent une plus grande attention à la situation des droits de l'homme, qu'ils identifient les priorités ...[+++]

recommends an enhanced role for the heads of the Commission's external delegations in third countries; calls for "country-by-country multiannual strategy documents" to be drawn up under the responsibility of delegation heads, and for the Country Strategy Papers to pay greater attention to the human rights situation, identify the priorities and spell out the means and instruments deployed by the EU to ensure respect for the human rights and democracy clause and raise the level of respect for basic rights; also calls for the wording of such strategies to be reviewed on a regular basis, particularly with the European Parliament, and to be ...[+++]


b) recommande qu'un rôle accru soit dévolu aux responsables des délégations extérieures de la Commission dans les pays tiers; demande que des "documents stratégiques pluriannuels par pays" soient élaborés sous la responsabilité des chefs de délégation, et que les documents de stratégie par pays prêtent une plus grande attention à la situation des droits de l'homme, qu'ils identi ...[+++]

(b) recommends an enhanced role for the heads of the Commission’s external delegations in third countries; calls for ‘country-by-country multiannual strategy documents’ to be drawn up under the responsibility of delegation heads, and for the Country Strategy Papers to pay greater attention to the human rights situation, identify the priorities and spell out the means and instruments deployed by the EU to ensure respect for the democracy clause and raise the level of respect for basic rights; also calls for the wording of such strategies to be reviewed on a regular basis, particularly with the European Parliament, and to be the subject ...[+++]


Lors de son témoignage, en décembre 2004, le vice chef d’état-major de la Défense a affirmé qu’il faudrait compter cinq ans pour recruter et former complètement les 5 000 réguliers et 3 000 réservistes additionnels promis par le nouveau gouvernement au cours de la campagne électorale de 2004[132]. En juin 2005, le chef d’état-major de la Défense a signalé que le gros des nouvelles recrues arriverait au cours de la troisième, de la ...[+++]

The Vice Chief of the Defence Staff told us in late December 2004 that it would take about five years to fully recruit and train the additional 5,000 regulars and 3,000 reserves that the new government had promised during the 2004 election campaign.[133] In June 2005, the Chief of the Defence Staff testified that the bulk of new recruits would come on board in the third, fourth and fifth year of the program.[134] He said that it would be the beginning of 2009 before the full 8,000 would be in uniform.


Deuxièmement, je conviens avec le savant juge en chef de la Cour d'appel de la Nouvelle-Écosse que d'une manière générale, quand il s'agit de la détermination de la peine, le common law—et je suppose que c'est le cas également du droit législatif—veut que des peines consécutives soient imposées pour des infractions de nature différente, pour des actes différents.

Secondly, I agree with the learned chief justice of the Nova Scotia court of appeal that as a general sentencing principle it is the common law—and I expect it is also the statutory law—that consecutive sentences be imposed for offences that are different in nature or are different transactions.


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