Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "automobile européenne devrait " (Frans → Engels) :

TERMINOLOGIE
Communication multilingue relative à la construction automobile européenne

Multilingual Communication in European Car Manufacturing


Association européenne pour les transports exceptionnels et les grues automobiles

European Association for Special Transport and Rigging
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
La fixation, à un stade précoce, de valeurs limites pour les émissions de NOx devrait assurer aux constructeurs automobiles une sécurité dans la programmation à long terme et à l’échelle de l’Union européenne.

Setting limit values for NOx emissions at an early stage should provide long-term, European Union-wide planning certainty for vehicle manufacturers.


En outre, à la demande de la Commission européenne, l'ETSI, avec le soutien des secteurs des télécommunications et de l'automobile, a progressé dans la définition d'un protocole standard pour la transmission de l'ensemble minimal de données relatif à eCall qui devrait être terminée d'ici avril 2007.

In addition, at the request of the European Commission, ETSI, with the support of telecommunication and automotive industry, has progressed towards the definition of a standard protocol for the transmission of the eCall Minimum Set of Data, which is expected to be completed by April 2007.


62. regrette que le plan d'action CARS 2020 se concentre essentiellement sur les producteurs automobiles européens, oubliant l'importance de l'ensemble du marché secondaire, de ses acteurs et de ses besoins; la politique automobile européenne doit être plus large et basée sur une approche holistique; affirme que l'objectif principal devrait être de garantir des règles du jeu identiques pour tous les maillons de la chaîne; est d' ...[+++]

62. Expresses its regret that the CARS 2020 action plan focuses primarily on European car manufacturers while ignoring the significance of the entire aftermarket sector, its actors and needs; feels that European automotive policy must be more expansive and be based on a holistic approach; asserts that the main objective should be to ensure a level playing field for all participants along the chain; takes the view, therefore, that European automotive industry policy ought also to incorporate provisions adapted for all of the actors ...[+++]


62. regrette que le plan d'action CARS 2020 se concentre essentiellement sur les producteurs automobiles européens, oubliant l'importance de l'ensemble du marché secondaire, de ses acteurs et de ses besoins; la politique automobile européenne doit être plus large et basée sur une approche holistique; affirme que l'objectif principal devrait être de garantir des règles du jeu identiques pour tous les maillons de la chaîne; est d' ...[+++]

62. Expresses its regret that the CARS 2020 action plan focuses primarily on European car manufacturers while ignoring the significance of the entire aftermarket sector, its actors and needs; feels that European automotive policy must be more expansive and be based on a holistic approach; asserts that the main objective should be to ensure a level playing field for all participants along the chain; takes the view, therefore, that European automotive industry policy ought also to incorporate provisions adapted for all of the actors ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
62. regrette que le plan d'action CARS 2020 se concentre essentiellement sur les producteurs automobiles européens, oubliant l'importance de l'ensemble du marché secondaire, de ses acteurs et de ses besoins; la politique automobile européenne doit être plus large et basée sur une approche holistique; affirme que l'objectif principal devrait être de garantir des règles du jeu identiques pour tous les maillons de la chaîne; est d' ...[+++]

62. Expresses its regret that the CARS 2020 action plan focuses primarily on European car manufacturers while ignoring the significance of the entire aftermarket sector, its actors and needs; feels that European automotive policy must be more expansive and be based on a holistic approach; asserts that the main objective should be to ensure a level playing field for all participants along the chain; takes the view, therefore, that European automotive industry policy ought also to incorporate provisions adapted for all of the actors ...[+++]


P. considérant que l'Union européenne est actuellement confrontée à une crise financière et économique sans précédent et à des taux de chômage élevés; que l'Union devrait promouvoir une économie sociale de marché compétitive et s'efforcer de réduire la pauvreté; que l'industrie automobile européenne est un secteur clé de l'économie européenne, qui favorise l'emploi, l'innovation et la compétitivité de toute son économie; que l' ...[+++]

P. whereas the EU is currently facing an exceptional financial and economic crisis and high rates of unemployment; whereas the EU should promote a competitive social market economy and aim at reducing poverty; whereas the European automotive industry is a key sector of the European economy, contributing to employment, innovation and the competitiveness of the whole economy; whereas this industry has been particularly hit by the current crisis and supported by State interventions in several Member States,


Une évolution similaire peut être observée dans les secteurs qui ont des liens étroits avec l’industrie automobile, comme celui de l’acier, où la consommation devrait baisser de 30 % au premier trimestre de cette année et de 16 % au trimestre suivant. Les difficultés que rencontre l’industrie automobile européenne s’expliquent principalement par trois raisons:

Similar trends are to be observed for sectors with close links to the automotive industry like steel where consumption is expected to decline by 30% in the first quarter of this year and 16% in the second quarter.The difficult situation of the European automotive industry has three major reasons:


61. se félicite de l'initiative "CARS 21" et estime qu'une approche intégrée des transports est nécessaire; considère toutefois que cette approche ne devrait entraîner aucune réduction des obligations des acteurs concernés; souligne l'importance et la nécessité d'une directive-cadre sur l'efficacité énergétique dans les transports; demande à la Commission et aux États membres de présenter des initiatives nationales pour le transport durable, qui portent sur la mobilité urbaine, l'infrastructure ferroviaire, les voitures énergétiquement efficaces et le transfert modal; considère que l'Union européenne ...[+++]

61. Welcomes the Commission's CARS 21 initiative and believes that an integrated approach to transport is necessary; considers however, that this approach should not imply a reduction in the obligations on any stakeholder; stresses the importance and necessity of a framework directive for energy efficiency in transport; calls on the Commission and Member States to bring forward national sustainable transport initiatives, which focus on city mobility, train infrastructure, energy-efficient cars and modal shift; considers that the EU should evaluate current, and — if appropriate — propose new, efficiency standards for cars after assessing the voluntary agreements with the automobile ...[+++]


L’industrie automobile européenne devrait y trouver des avantages qui se traduiront notamment par la réduction des coûts de production, un meilleur accès au marché européen et une expansion de celui-ci.

This may bring benefits for the European automobile industry, such as reduced production costs, greater ease of access and expansion in the European market.


L'accord volontaire récemment conclu avec l'industrie automobile européenne devrait contribuer à réduire les émissions de CO2 produites par les voitures au cours de la prochaine décennie.

The recent voluntary agreement reached with the European car industry should contribute to curbing CO2 emissions from individual cars over the next decade.




Anderen hebben gezocht naar : automobile européenne devrait     


datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

automobile européenne devrait ->

Date index: 2025-04-01
w