Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Animateur en arts visuels
Antiquité
Arts décoratifs
Arts graphiques
Arts plastiques
Beaux-arts
Comme je suis le petit dernier
Commerce de l'art
Exportation d'objets d'art
Ferronnier d'art
Forgeronne d'art
Intervenante en arts visuels
Je m'empresse
Je suis conscient que
Je suis consciente que
Je suis fort aisé
Je suis heureux
Métallier d'art
Objet d'art
Oeuvre d'art
Trafic d'antiquités
Trafic illicite de biens culturels
Vente de biens culturels
Vu que je suis le petit dernier
œuvre d'art

Vertaling van "arts—que je suis " (Frans → Engels) :

TERMINOLOGIE
je suis fort aisé [ je suis heureux | je m'empresse ]

I am glad


comme je suis le petit dernier [ vu que je suis le petit dernier ]

new kid on the block


je suis conscient que [ je suis consciente que ]

I appreciate that


je suis d'avis, j'interprète, je comprends

construe (I - this to be...)


animateur en arts visuels | animateur en arts visuels/animatrice en arts visuels | intervenant en arts visuels/intervenante en arts visuels | intervenante en arts visuels

arts and crafts teacher | specialist teacher in visual arts | educator in visual arts | visual arts teacher


beaux-arts [ arts décoratifs | arts graphiques | arts plastiques ]

fine arts [ decorative arts | graphic arts | plastic arts ]


ferronnier d'art | métallier d'art | ferronnier d’art/ferronnière d’art | forgeronne d'art

Structural and ornamental metalwork copper fabricator | structural and ornamental metalwork metal fabricator | ornamental metal worker | precision structural metal fitter


enseignante d’arts appliqués de la voie professionnelle | enseignant d’arts appliqués de la voie professionnelle | enseignant d’arts appliqués de la voie professionnelle/enseignante d’arts appliqués de la voie professionnelle

design and applied arts instructor | vocational instructor in design and applied arts | design and applied arts vocational teacher | vocational design and applied arts educator


œuvre d'art [ antiquité | objet d'art | oeuvre d'art ]

work of art [ antique | art object | objet d'art ]


commerce de l'art [ exportation d'objets d'art | trafic d'antiquités | trafic illicite de biens culturels | vente de biens culturels ]

art trade [ exportation of works of art | sale of objects belonging to the national heritage | trafficking in works of art ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
M. Art Hanger (Calgary-Nord-Est, Réf.): Je m'appelle Art Hanger, je suis porte-parole du Parti réformiste en matière de Défense et je représente la circonscription de Calgary Northeast.

Mr. Art Hanger (Calgary Northeast, Ref.): I'm Art Hanger, the defence critic for the Reform Party, and my riding is Calgary Northeast.


Je m'appelle Art Eggleton, je suis un sénateur de Toronto et je préside le comité.

I am Art Eggleton, a senator from Toronto and chair of this committee.


M. Art Hanger (Calgary-Nord-Est, Réf.): Je m'appelle Art Hanger, je suis critique du Parti réformiste pour les questions de défense, et ma circonscription est Calgary Nord-Est.

Mr. Art Hanger (Calgary Northeast, Ref.): I'm Art Hanger, Reform Party defence critic, and my riding is Calgary Northeast.


Pour revenir un peu sur les propos de M. Simms concernant un programme flexible, je suis prêt à parier que les fonds que le Conseil des Arts du Canada a investis dans le Secrétariat des arts autochtones.Je suis sûr de connaître quelques-uns des groupes qui ont reçu une partie de cet argent, particulièrement les sculpteurs de Cap Dorset.

To follow up a bit on what Mr. Simms was saying, in terms of a nimble program, I'll bet the money the Canada Council invested for the Aboriginal Arts Secretariat.I'm sure I know a number of the groups that have taken some of that money, especially the carvers in Cape Dorset.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
As regards point (c)xxx Currently, the text of Art. 115(c) provides that only Chapter II of Title V (i.e. IACS) would apply from 1 January 2015, but other provisions, such as Art. 60-67 on general principles on checks, would apply already in 2014.As regards point (d), to make it possible to compare data and results, the monitoring and evaluation of the CAP (Art. 110) should apply from 16 October 2015 (i.e. after the CAP reform).As regards the transparency provisions (Art. 110a - 110d), Art. 110c of HZ Regulation states that the farmers have to be informed about the publication of their names, municipalities, support amounts etc.

As regards point (c), in order to avoid misinterpretations and unnecessary administrative costs and burden, the whole of Title V should apply from 1 January 2015 except as regards the application of the sCMO Regulation. Currently, the text of Art. 115(c) provides that only Chapter II of Title V (i.e. IACS) would apply from 1 January 2015, but other provisions, such as Art. 60-67 on general principles on checks, would apply already in 2014.As regards point (d), to make it possible to compare data and results, the monitoring and evaluation of the CAP (Art. 110) should apply from 16 October 2015 (i.e. after the CAP reform).As regards the tr ...[+++]


Je suis très heureuse de pouvoir représenter ici la Conférence canadienne des arts, dont je suis la directrice nationale.

I'm very pleased to be here representing the Canadian Conference of the Arts.


art. 300, par. 3, 2 alinéa, art. 57, par. 2, art. 71, art. 80, par. 2, art. 133, par. 1 et 5, art. 181 et art. 300, par. 2, 1alinéa, 1 et 2 phrases, CE

Articles 300(3), second subparagraph, 57(2), 71, 80(2), 133(1), 133(5), 181 and 300(2), first subparagraph, first and second sentence of the EC Treaty


5. déplore toutefois les limites qui persistent pour la pleine adoption de la procédure de codécision et du vote à la majorité qualifiée pour toutes les mesures concernant l'espace de liberté, de sécurité et de justice; déplore en particulier le maintien du vote à l'unanimité – de fait, paralysant dans une Union de 25 États – pour l'institution du Procureur européen (art. III-175), pour la coopération judiciaire en matière de droit de la famille (art. III-170), pour la détermination des nouveaux secteurs de coopération judiciaire en matière pénale (art. III-172) et pour l'adoption des instruments de coopération judiciaire en matière pénale (art. III-171) et de coopération policière (art. III-176, III-178);

5. Regrets, nevertheless, the persisting restrictions on the full adoption of the codecision procedure and qualified majority voting for all measures concerning the area of freedom, security and justice; regrets, in particular, the retention of unanimous voting - a requirement with a paralysing effect in a union of 25 States - for the establishment of the European Public Prosecutor’s Office (Article III-175), for judicial cooperation in the field of family law (Article III-170), for the identification of new areas of judicial cooperation in criminal matters (Article III-172) and for the adoption of other instruments of judicial cooperation in criminal matters (Article III-171) and police cooperation (Articles III-176, III-178);


A. considérant que le terme arts du spectacle recouvre le théâtre, la danse, l'opéra, la musique, le cirque, les arts de la rue et de la piste, les marionnettes et toutes les créations interdisciplinaires; que le théâtre, né en Europe, est emblématique de l'espace européen des arts du spectacle,

A. whereas the term "performing arts" covers theatre, dance, opera, music, circus, street performers, puppetry and all interdisciplinary works, and whereas the theatre, which originated in Europe, is emblematic of the European area of the performing arts,


Enfin une question d’ordre général doit être soulevée, concernant le rôle de la Présidence (le texte mentionne à plusieurs reprises « la Présidence » et lui attribue des compétences : art 2, art 3, art 4, art 5 et art 8): Est-il acceptable, du point de vue institutionnel, que « la Présidence » qui n’est pas une institution, se voit conférer dans une décision de nature législative de telles attributions qui dépassent largement les tâches qui peuvent lui être attribuées par le règlement interne: proposition en exclusivité du thème de l’évaluation, choix des experts des EM, établissement du projet de questionnaire.?

Lastly, a more general question needs to be raised concerning the role of the Presidency (the text repeatedly refers to 'the Presidency' and assigns it a number of tasks: Articles 2, 3, 4, 5 and 8). Is it acceptable, from an institutional point of view, that 'the Presidency', which is not an institution, should, under a legislative decision, be given such competences, which far exceed the tasks which may be assigned to it under the Rules of Procedure: sole right to propose the subject of the evaluation, choice of Member States' experts, drafting of the questionnaire, etc.?


w