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AEAP
Association Européenne des Agences de Publicité
Association des agences de publicité du Québec
Association européenne des agences de publicité
Association nordique des agences de publicité
EAAA

Traduction de «Association nordique des agences de publicité » (Français → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Association nordique des agences de publicité

Nordic Association of Advertising Agencies


Association européenne des agences de publicité | EAAA [Abbr.]

European Association of Advertising Agencies | EAAA [Abbr.]


Association Européenne des Agences de Publicité | AEAP [Abbr.]

European Association of Advertising Agencies | EAAA [Abbr.]


Association européenne des agences de publicité

European Association of Advertising Agencies


Association des agences de publicité du Québec

Association of Quebec Advertising Agencies
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Notre organisme regroupe les associations et médias suivants: l'Association canadienne de l'affichage extérieur; la Canadian Magazine Publishers Association; CTV; Maclean Hunter; le Toronto Sun; de même que l'Institut de publicité canadienne et l'Association québécoise des agences de publicité.

Our organization currently comprises the following advertising associations and media: The Outdoor Advertising Association of Canada; Canadian Magazine Publishers Association; CTV; Maclean Hunter; the Toronto Sun; and both the Institute of Canadian Advertising and the Association of Quebec Advertising Agencies, to which I referred.


Nous représentons, avec notre pendant, l'Association québécoise des agences de publicité, 90 p. 100 de toutes les recettes publicitaires au Canada.

Together with our sister organization, known as the Association of Quebec Advertising Agencies, our combined membership of advertizing agencies collectively account for 90 per cent of all advertising revenue in Canada.


La Commission: – soutiendra la comparabilité des diplômes, crédits et systèmes d'enregistrement en coopérant et en dialoguant à l’échelle internationale; – améliorera la qualité de la mobilité par le renforcement de la charte Erasmus d'ici à la fin de 2013, y compris au moyen de l’adoption de lignes directrices pour l’auto‑évaluation et le suivi destinées aux EES; – promouvra la mise en œuvre de U‑Multirank, le nouvel instrument pluridimensionnel et international de classement des EES, aux fins d’améliorer la transparence entre les EES ainsi que leur comparabilité et leur référenciation; – soutiendra la coopération avec les agences nationales ...[+++]

The Commission will: – Foster the comparability of qualifications, credits and registration systems through international cooperation and dialogue; – Enhance the quality of mobility through a reinforced Erasmus Charter by the end of 2013 including through guidelines for HEIs for self-assessment and monitoring; – Promote the implementation of U-Multirank, the new multi-dimensional and international ranking tool for HEIs to enhance the transparency, comparability and benchmarking between HEIs; – Support cooperation with national promotion agencies and alumni associations by sharing information a ...[+++]


(Le document est déposé) Question n 931 M. Todd Russell: En ce qui concerne la publicité télévisée diffusée par le gouvernement en janvier et février 2011, pour chacune des campagnes publicitaires qui suivent, à savoir la publicité sur le Plan d'action économique du Canada, celle de l’Agence du revenu du Canada et celle de la Société d'assurance-dépôts du Canada: a) combien chaque campagne a-t-elle coûté en tout, en comptant (i) son coût de production, (ii) l’achat de temp ...[+++]

(Return tabled) Question No. 931 Mr. Todd Russell: With regard to government television advertising during January and February 2011, for each of the following advertising campaigns, namely advertising of Canada’s Economic Action Plan, advertising by the Canada Revenue Agency and advertising by the Canada Deposit Insurance Corporation: (a) what are the total costs associated with each campaign, including (i) production costs, (ii) advertising air-time purchases, (iii) other costs, specifying what those costs are; (b) what are the tot ...[+++]


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23. est préoccupé par la multiplication des publicités associant les sports et l'alcool qui s'adressent aux jeunes et recommande que, même si elles sont libres de faire appel à des agences de publicité et à des bailleurs de fonds de tous les secteurs économiques, les organisations sportives accordent une attention spéciale aux publicités sportives qui ciblent les jeunes;

23. Expresses concern at the growth of advertising linking sports and alcohol that is directed at young people and recommends that, while sporting organisations are free to use advertisers and sponsors from all sections of the industry, special consideration should be given to sports advertising aimed at young people.


La Commission vient également de recevoir une plainte pour concurrence déloyale émanant de l’Association belge des agences de publicité.

The Commission has also just received a complaint regarding unfair competition from the Association belge des agences de publicite [Belgian association of advertising agencies].


La Commission vient également de recevoir une plainte pour concurrence déloyale émanant de l’Association belge des agences de publicité.

The Commission has also just received a complaint regarding unfair competition from the Association belge des agences de publicite [Belgian association of advertising agencies].


Ces auditions publiques, qui avaient réuni plus de 300 représentants du secteur de l'audiovisuel (radiodiffuseurs, producteurs, agences de publicité, agences de presse, associations sportives, ayant-droits, régulateurs etc.) avec la participation de représentants des pays candidats, avaient porté sur la protection des intérêts généraux dans les différentes formes de publicité télévisée ...[+++]

These hearings, which gathered together more than 300 representatives from the audiovisual sector (broadcasters, producers, advertising agencies, press agencies, sport associations, right-holders, regulators, etc.) and included representatives from the candidate countries, dealt with the protection of general interests in the various forms of televised advertising, the access to events of major importance, and a new subject short extracts of events subject to exclusive rights.


Ces propos sont de Claude Boulay, président de l'association québécoise des agences de publicité (1420) Le chef de l'opposition doit savoir qu'il est important pour un gouvernement, tant provincial que fédéral, de pouvoir informer les Canadiens d'un bout à l'autre du pays sur la variété de programmes et d'activités qu'il met à leur disposition.

That comes from Claude Boulay, president of the Association of Quebec Advertising Agencies (1420 ) I say to the Leader of the Opposition that it is important for governments, whether they be provincial or federal, to have the benefit of providing information to Canadians across this country on the variety of programs and the various things they are doing on behalf of their constituents.




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Date index: 2023-09-03
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