Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
COMETT
UETP
UETPs
UITP
University-enterprise training partnership
University-enterprise training partnerships
University-industry training partnership

Traduction de «university-industry training partnership » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
university-enterprise training partnership | university-industry training partnership | UETP [Abbr.] | UITP [Abbr.]

samenwerkingsverband inzake opleiding tussen universiteit en onderneming | AUEF [Abbr.]


University-enterprise training partnerships | UETPs [Abbr.]

Europees netwerk voor samenwerkingsverbanden op opleidingsgebied tussen universitait en industrie | SOUI [Abbr.]


Action Programme of the Community in Education and Training for Technology | European programme for cooperation between university and industry in training for technology | COMETT [Abbr.]

Europees samenwerkingsprogramma tussen universiteiten en ondernemingen voor opleiding in technologie | Programma betreffende samenwerking tussen universiteit en onderneming inzake opleiding op het gebied van de technologie | COMETT [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
This will help create a level playing field for cross-border university-industry research partnerships, and thus contribute to the European research and innovation area.

Zij zouden een hulp zijn om gelijke voorwaarden te bieden voor grensoverschrijdende partnerschappen op onderzoeksgebied tussen universiteiten en bedrijven en zo een bijdrage leveren tot de Europese onderzoeks- en innovatieruimte.


The “Industry-academia partnerships and pathways” mobility scheme under FP7 will increase knowledge sharing through joint research partnerships, supported by the recruitment of experienced researchers, staff secondments, etc. In the context of the new Framework for State aid for RD, the Commission will clarify the issue of university-industry partnerships as regards State aid rules.

De mobiliteitsregeling “Trajecten en partnerschappen tussen de industrie en de academische wereld” in het kader van KP7 zal de kennisdeling uitbreiden via gezamenlijke onderzoekspartnerschappen, ondersteund door rekrutering van ervaren onderzoekers, detachering van personeel enz. In het nieuwe kader voor staatssteun aan OO zal de Commissie duidelijkheid verschaffen over de gevolgen van de regels inzake staatssteun voor partnerschappen tussen universiteiten en bedrijven.


Besides cohesion policy support to infrastructure and basic education and training, the Union contribution takes two main forms: supporting individual mobility (such as students, teachers, academics or trainers): and promoting partnerships/networks between schools, universities and training providers in different countries.

Afgezien van de steun die in het kader van het cohesiebeleid voor infrastructuur en basisonderwijs en -opleiding wordt verleend, levert de EU vooral op twee manieren een bijdrage, namelijk door de individuele mobiliteit (bv. van studenten, leraren, academici, opleiders) te bevorderen en door partnerschappen/netwerken tussen scholen, universiteiten en cursusorganisatoren in verschillende landen te stimuleren.


14. Emphasises the relevance of the regional level in addressing research and innovation, owing to the proximity of actors such as universities, public research organisations, SMEs and industries, promoting partnership in knowledge transfer and the exchange of good practices between regions; in this regard, calls on the Commission to invest in innovation clusters and networks, including small and medium-sized ones, through the full involvement of stakeholders and enhanced cooperation with the European Investment Bank and within the f ...[+++]

14. benadrukt dat het regionaal niveau het meest aangewezen is om onderzoek en innovatie te stimuleren, vanwege de nabijheid van actoren als universiteiten, openbare onderzoeksinstellingen, kmo's en bedrijfssectoren, door partnerschappen op het gebied van kennisoverdracht en de uitwisseling van goede praktijken tussen regio's te bevorderen; verzoekt de Commissie in dit verband te investeren in onder meer kleine en middelgrote innovatieclusters en -netwerken, met volledige betrokkenheid van de belanghebbenden en via nauwere samenwerki ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
However, the rules need to be revised in at least five areas: we need more simplification and more monitoring of results and not just of procedures; we need to really make the most of experience such as that gained in the Italian regions over the last two years, to offer integrated packages of guidance, training, retraining and support to help integrate workers who have been made redundant or who are unemployed into SMEs; we need to promote training partnerships between educational training institutions, ...[+++]

De verordening moet in ten minste vijf opzichten worden herzien: meer vereenvoudiging en meer controle op de resultaten en niet alleen op de procedures; ervaringen moeten maximaal worden benut, bijvoorbeeld de ervaringen die de afgelopen twee jaar in de Italiaanse regio’s zijn opgedaan met geïntegreerde pakketten voor begeleiding, opleiding, bijscholing en steun om werkzoekenden of werklozen bij kleine en middelgrote ondernemingen geplaatst te krijgen; het bevorderen van opleidingspartnerschappen tussen onderwijsinstellingen, universiteiten en ondernemingen om plaatsen te creëren voor permanente educatie die ...[+++]


17. Considers that pre-commercial procurement has very great potential as a further step towards embedding innovative procurement, but recognises the need for specialist procurement skills and for Member States, in partnership with business, universities, and training centres, to sponsor training activities for the development of management tools;

17. is van mening dat precommerciële inkoop vele mogelijkheden biedt als volgende stap naar de opname van innovatieve inkoopprocessen, maar erkent de behoefte aan specialistische inkoopvaardigheden en de noodzaak dat de lidstaten, in partnerschap met bedrijven, universiteiten en opleidingscentra, trainingsactiviteiten steunen ter ontwikkeling van beheersinstrumenten;


17. Considers that pre-commercial procurement has very great potential as a further step towards embedding innovative procurement, but recognises the need for specialist procurement skills and for Member States, in partnership with business, universities, and training centres, to sponsor training activities for the development of management tools;

17. is van mening dat precommerciële inkoop vele mogelijkheden biedt als volgende stap naar de opname van innovatieve inkoopprocessen, maar erkent de behoefte aan specialistische inkoopvaardigheden en de noodzaak dat de lidstaten, in partnerschap met bedrijven, universiteiten en opleidingscentra, trainingsactiviteiten steunen ter ontwikkeling van beheersinstrumenten;


developing partnerships with research centres, universities, industry, public authorities, regulatory bodies in the Member States and with third countries and international bodies.

partnerschappen te ontwikkelen met onderzoekscentra, universiteiten, het bedrijfsleven, overheden en regelgevende instanties in de lidstaten en met derde landen en internationale organisaties.


– the diplomas awarded by the University College for artistic and industrial training in Linz, in architectural studies

– De diploma's uitgereikt door de Universität für künstlerische und industrielle Gestaltung in Linz, afdeling architectuur


The conclusions of the most advanced pilot experiments stress that technology prompts a rethink of the structure and contents of education and training programmes, making it essential to launch experimentation in order to derive pointers on what the school, university and training of tomorrow should be, associating closely teachers, trainers, learners, parents and their representative organisations, industry and the social partners.

De conclusies van de meest geavanceerde proefprojecten onderstrepen dat de technologie tot een herdefinitie van de structuur en de inhoud van de onderwijs- en opleidingsprogramma's leidt. Het is dus fundamenteel projecten uit te voeren om de gegevens te verkrijgen die het ons mogelijk maken de school, de universiteit en de opleiding van morgen uit te denken dankzij een nauwe samenwerking tussen leerkrachten, opleiders, leerlingen, ouders alsook de organisaties waarin zij vertegenwoordigd zijn, het bedrijfsleven en de sociale partners.




D'autres ont cherché : comett     university-industry training partnership     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'university-industry training partnership' ->

Date index: 2022-11-13
w