Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assembly operation oversight
Complete pre-assembly quality checks
Guard pre assembly operations
Manage assembly operations
Operate pre-assembly quality checks
Oversee assembly operations
Oversee pre manufacturing preparations
Oversee pre-assembly operations
Perform a pre-assembly quality check
Perform pre-assembly quality checks
Supervise assembly operations
Supervise pre assembly operations

Vertaling van "supervise pre assembly operations " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
guard pre assembly operations | oversee pre manufacturing preparations | oversee pre-assembly operations | supervise pre assembly operations

toezicht houden op voormontagewerkzaamheden


manage assembly operations | supervise assembly operations | assembly operation oversight | oversee assembly operations

toezicht houden op montagewerkzaamheden


complete pre-assembly quality checks | perform a pre-assembly quality check | operate pre-assembly quality checks | perform pre-assembly quality checks

kwaliteitscontroles vóór montage uitvoeren
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In order to ensure the utility and reliability of official attestations, the power to adopt acts in accordance with Article 290 TFEU should be delegated to the Commission in respect of rules setting out the contents of official attestations, the authorisation and supervision of professional operators issuing those attestations, as well as the elements of the export, re-export and pre-export certificate.

Met het oog op de bruikbaarheid en de betrouwbaarheid van officiële verklaringen moet aan de Commissie de bevoegdheid worden overgedragen om overeenkomstig artikel 290 VWEU handelingen vast te stellen met betrekking tot regels tot vaststelling van de inhoud van officiële verklaringen, de machtiging van en het toezicht op de professionele marktdeelnemers die deze verklaringen afgeven, en de onderdelen van het uitvoer-, het wederuitvoer- en het pre-uitvoercertificaat.


(68) In order to ensure the utility and reliability of official attestations and pre-export certificates, the power to adopt acts in accordance with Article 290 TFEU should be delegated to the Commission in respect of rules setting out the contents of official attestations, the authorisation and supervision of professional operators issuing those attestations, and the contents of the pre-export certificate.

(68) Met het oog op de bruikbaarheid en de betrouwbaarheid van officiële verklaringen en pre-exportcertificaten moet overeenkomstig artikel 290 VWEU aan de Commissie de bevoegdheid worden overgedragen handelingen vast te stellen met betrekking tot voorschriften tot vaststelling van de inhoud van officiële verklaringen, inzake de machtiging van en het toezicht op de professionele exploitanten die die verklaringen afgeven, en inzake de inhoud van het pre-exportcertificaat.


the procedural rules on the disposal of goods; the procedural rules on the provision of information establishing that the conditions for relief from import duty for returned goods are fulfilled and on the provision of evidence that the conditions for relief from import duty for products of sea-fishing and other products taken from the sea are fulfilled; the procedural rules on the examination of the economic conditions in the context of special procedures; the procedural rules on the discharge of a special procedure; the procedural rules on the transfer of rights and obligations and the movement of goods in the context of special procedures; the procedural rules on the use of equivalent goods in the context of special procedures; the ...[+++]

de procedureregels voor het aanbrengen van de goederen bij de douane, nader te bepalen; de procedureregels voor de indiening, wijziging en ongeldigmaking van de aangifte tot tijdelijke opslag en het overbrengen van goederen in tijdelijke opslag, nader te bepalen; de procedureregels voor het leveren en het verifiëren van het bewijs van de douanestatus van Uniegoederen, nader te bepalen; de procedureregels om de bevoegde douanekantoren te bepalen, en om de regels voor het indienen van de douaneaangifte met andere middelen dan elektronische gegevensverwerkingstechnieken, nader te bepalen; de procedureregels voor het indienen van de normale douaneaangifte en het beschikbaar maken van de bewijsstukken, nader te bepalen; de procedureregels v ...[+++]


6. Endorses the need for a qualitative shift from the current ad hoc coordination to a predictable and pre-planned system within the EU Civil Protection Mechanism based on pre-identified assets available for immediate deployment in EU disaster relief operations and on any other means and resources which Member States may consider appropriate for deployment; stresses the need to introduce a system for monitoring, supervising and developing EU a ...[+++]

6. onderschrijft de noodzaak van een kwalitatieve verschuiving van het bestaande ad hoc coördinatiestelsel naar een voorspelbaar en vooraf gepland systeem binnen het mechanisme voor civiele bescherming van de EU op basis van de vooraf bepaalde middelen die beschikbaar zijn voor onmiddellijke inzet bij noodhulpoperaties van de EU, en van eventuele andere middelen en hulpbronnen die de lidstaten wellicht geschikt achten om te worden ingezet; onderstreept dat er een systeem moet worden ingevoerd voor monitoring, toezicht en ontwikkeling van EU-maatregelen bij hulpoperaties na rampen;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
6. Endorses the need for a qualitative shift from the current ad hoc coordination to a predictable and pre-planned system within the EU Civil Protection Mechanism based on pre-identified assets available for immediate deployment in EU disaster relief operations and on any other means and resources which Member States may consider appropriate for deployment; stresses the need to introduce a system for monitoring, supervising and developing EU a ...[+++]

6. onderschrijft de noodzaak van een kwalitatieve verschuiving van het bestaande ad hoc coördinatiestelsel naar een voorspelbaar en vooraf gepland systeem binnen het mechanisme voor civiele bescherming van de EU op basis van de vooraf bepaalde middelen die beschikbaar zijn voor onmiddellijke inzet bij noodhulpoperaties van de EU, en van eventuele andere middelen en hulpbronnen die de lidstaten wellicht geschikt achten om te worden ingezet; onderstreept dat er een systeem moet worden ingevoerd voor monitoring, toezicht en ontwikkeling van EU-maatregelen bij hulpoperaties na rampen;


6. Endorses the need for a qualitative shift from the current ad hoc coordination to a predictable and pre-planned system within the EU Civil Protection Mechanism based on pre-identified assets available for immediate deployment in EU disaster relief operations and on any other means and resources which Member States may consider appropriate for deployment; stresses the need to introduce a system for monitoring, supervising and developing EU a ...[+++]

6. onderschrijft de noodzaak van een kwalitatieve verschuiving van het bestaande ad hoc coördinatiestelsel naar een voorspelbaar en vooraf gepland systeem binnen het mechanisme voor civiele bescherming van de EU op basis van de vooraf bepaalde middelen die beschikbaar zijn voor onmiddellijke inzet bij noodhulpoperaties van de EU, en van eventuele andere middelen en hulpbronnen die de lidstaten wellicht geschikt achten om te worden ingezet; onderstreept dat er een systeem moet worden ingevoerd voor monitoring, toezicht en ontwikkeling van EU-maatregelen bij hulpoperaties na rampen;


91. Recommends in consequence that the European Parliament and the national parliaments, bearing in mind the options available under the Lisbon Treaty, make full use of Protocol No 1 to that treaty to step up their cooperation in relation to the CFSP and the CSDP by developing closer, more structured working relationships between their respective competent committees vis-à-vis security and defence matters; emphasises that this closer cooperation between the European Parliament and national parliaments will replace the prerogatives misappropriated b ...[+++]

91. moedigt het Europees Parlement en de nationale parlementen dan ook aan, gezien de mogelijkheden die het Verdrag van Lissabon biedt, volledig gebruik te maken van protocol nr. 1 van dit verdrag om hun samenwerking op het gebied van het GBVB en het GVDB te versterken door nauwere en beter gestructureerde betrekkingen op het gebied van veiligheids- en defensievraagstukken te ontwikkelen tussen hun respectievelijke bevoegde commissies; benadrukt dat deze versterkte samenwerking tussen het Europees Parlement en de nationale parlementen in de plaats zal komen van de bevoegdheden die de Assemblee van de WEU zich onrechtmatig heeft toegeëig ...[+++]


92. Recommends in consequence that the European Parliament and the national parliaments, bearing in mind the options available under the Lisbon Treaty, make full use of Protocol No 1 to that treaty to step up their cooperation in relation to the CFSP and the CSDP by developing closer, more structured working relationships between their respective competent committees vis-à-vis security and defence matters; emphasises that this closer cooperation between the European Parliament and national parliaments will replace the prerogatives misappropriated b ...[+++]

92. moedigt het Europees Parlement en de nationale parlementen dan ook aan, gezien de mogelijkheden die het Verdrag van Lissabon biedt, volledig gebruik te maken van protocol nr. 1 van dit verdrag om hun samenwerking op het gebied van het GBVB en het GVDB te versterken door nauwere en beter gestructureerde betrekkingen op het gebied van veiligheids- en defensievraagstukken te ontwikkelen tussen hun respectievelijke bevoegde commissies; benadrukt dat deze versterkte samenwerking tussen het Europees Parlement en de nationale parlementen in de plaats zal komen van de bevoegdheden die de Assemblee van de WEU zich onrechtmatig heeft toegeëig ...[+++]


The EU urges the countries in the region, acting in close co-operation with relevant international financial institutions, to maintain and expand the hard-won gains in macroeconomic stability, which is a pre-condition for lasting economic growth, through prudent fiscal and monetary policies; to accelerate the momentum of structural reforms, especially in the areas of tax policy and administration, mainly by promoting the principles of transparency and accountability and supporting sound management in the public sector; the financial sector should b ...[+++]

De EU roept de landen in de regio op om, in nauwe samenwerking met de relevante internationale financiële instellingen, via een voorzichtig fiscaal en monetair beleid, de met moeite bevochten resultaten op het gebied van de macro-economische stabiliteit te handhaven en te vergroten; dit is een voorwaarde voor blijvende economische groei. De EU roept de landen in de regio tevens op de beginselen van transparantie en verantwoordingsplicht beter in acht te nemen, en behoorlijk beheer van de openbare sector te steunen, om zo het ritme van de structurele hervormingen op te voeren, vooral op het gebied van belastingbeleid en -administratie; ...[+++]


4.3.6. Scaffolding may be assembled, dismantled or significantly altered only under the supervision of a competent person and by workers who must have received appropriate and specific training in the operations envisaged, addressing specific risks in accordance with Article 7, and more particularly in:

4.3.6. Steigers mogen alleen opgebouwd, afgebroken of ingrijpend veranderd worden onder leiding van een bevoegd persoon en door werknemers die, overeenkomstig de bepalingen van artikel 7, voor de beoogde werkzaamheden een toereikende en specifieke opleiding hebben ontvangen met betrekking tot specifieke risico's, die met name gericht is op:


w