Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Calculate tunnel boring machine speed
Configure operation speed of manufacturing machinery
Configure operation speed of manufacturing machines
Determine tunnel boring machine speed
Determining tunnel boring machine speed
Driving speed
Halt speeding vehicles
High speed
High-speed train
High-speed transport
Input-output analysis
Input-output table
Low-speed assistive automobile
Maximum speed
Minimum speed
Output speed
Output speed sensor
Rapid-transit railway
Rate of output
Rate of work
Sectoral analysis
Set the operation speed of manufacturing machinery
Set the operation speed of manufacturing machines
Speed control
Speed limit
Speed limitation
Speed of output
Stop speeding vehicle
Stop speeding vehicles
Stop vehicles which are speeding
T.b.m speed determination
Tachograph

Traduction de «speed output » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
rate of output | rate of work | speed of output

arbeidstempo | werktempo


output speed sensor

sensor uitgangstoerental | voeler voor het toerental aan de uitgaande as




speed control [ maximum speed | minimum speed | speed limit | tachograph | Driving speed(STW) | speed limitation(UNBIS) ]

snelheidsvoorschriften [ maximumsnelheid | minimumsnelheid | snelheidsbeperking | tachograaf ]


halt speeding vehicles | stop vehicles which are speeding | stop speeding vehicle | stop speeding vehicles

voertuigen tegenhouden die te snel rijden


determining tunnel boring machine speed | t.b.m speed determination | calculate tunnel boring machine speed | determine tunnel boring machine speed

toerental tunnelboormachine bepalen | toerental tunnelboormachine instellen | snelheid tunnelboormachine bepalen | snelheid tunnelboormachine instellen


configure operation speed of manufacturing machinery | configure operation speed of manufacturing machines | set the operation speed of manufacturing machinery | set the operation speed of manufacturing machines

werksnelheid van productiemachines instellen


high-speed transport [ high speed | high-speed train | rapid-transit railway | high-speed train(GEMET) ]

snelvervoer [ hoge snelheid | supersnelle trein ]


input-output analysis [ input-output table | sectoral analysis ]

input-output-analyse [ input-outputtabellen | sectoriële analyse ]


Low-speed assistive automobile

aangepaste auto voor lage snelheid
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
However, to prevent erroneous fault indication when a sensor is not generating a speed output, due to non-rotation of a wheel, verification may be delayed but detected not later than when the vehicle speed exceeds 15 km/h.

Om onjuiste storingsmeldingen te voorkomen wanneer een sensor geen snelheidsinformatie afgeeft omdat het wiel niet draait, kan de controle vertraagd zijn, mits signalering uiterlijk plaatsvindt als het voertuig een snelheid van 15 km/h bereikt.


In 2009, the EURODAC Central Unit continued to provide very satisfactory results in terms of speed, output, security and cost-effectiveness.

In 2009 is de centrale eenheid zeer bevredigende resultaten blijven afleveren wat snelheid, output, beveiliging en kosteneffectiviteit betreft.


“recording equipment tachograph ” means the equipment intended for installation in road vehicles to display, record, print, store and output automatically or semiautomatically details of the movement, speed and weight of such vehicles and of certain work periods of their drivers in relation to the different periods of time being part of the driver's daily working period, and of data referred to in Article 30 of this Regulation ; [Ams 13+147+148]

„controleapparaat tachograaf ”: het in wegvoertuigen in te bouwen apparaat om gegevens betreffende het rijden, de snelheid en het gewicht van deze voertuigen en bepaalde werktijden van hun bestuurder automatisch of semiautomatisch weer te geven, te registreren, af te drukken, op te slaan en door te geven, met betrekking tot de verschillende tijdsperioden die onderdeel uitmaken van de dagelijkse werktijd van de bestuurder, en gegevens als bedoeld in artikel 30 van deze verordening ; [Am. 13, 147 en 148]


In 2008, the EURODAC Central Unit continued to provide very satisfactory results in terms of speed, output, security and cost-effectiveness.

In 2008 is de centrale eenheid zeer bevredigende resultaten blijven afleveren wat snelheid, output, beveiliging en kosteneffectiviteit betreft.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In 2007, the EURODAC Central Unit continued to provide very satisfactory results in terms of speed, output, security and cost-effectiveness.

In 2007 is de centrale eenheid zeer bevredigende resultaten blijven afleveren wat snelheid, output, beveiliging en kosteneffectiviteit betreft.


motor-powered tricycles with a power output not exceeding 15 kW and motor-powered quadricycles which are not among the light motor-powered quadricycles referred to in the second indent of Category AM, with an unladen mass not exceeding 400 kg (550 kg in the case of vehicles for the transport of goods), disregarding the mass of the batteries in the case of electric vehicles, with a maximum net power output not exceeding 15 kW and a maximum design speed not exceeding 80 km/h ; Category B:

gemotoriseerde driewielers met een vermogen van ten hoogste 15 kW en gemotoriseerde vierwielers die niet onder de lichte gemotoriseerde vierwielers van categorie AM, tweede streepje vallen, met een lege massa van ten hoogste 400 kg (550 kg bij voertuigen voor het vervoer van goederen), hieronder niet begrepen de massa van de accu's in elektrische voertuigen, met een nuttig vermogen van ten hoogste 15 kW en een door de constructie bepaalde maximumsnelheid van 80 kilometer per uur; categorie B:


- motor-powered tricycles with a power output not exceeding 15 kW and motor-powered quadricycles which are not among the light motor-powered quadricycles of the second indent of Category AM, with an unladen mass not exceeding 400 kg (550 kg in the case of vehicles for the transport of goods), disregarding the mass of the batteries in the case of electric vehicles, with a maximum net power output not exceeding 15 kW and a maximum design speed not exceeding 80 km/h;

- gemotoriseerde driewielers met een vermogen van ten hoogste 15 kW en gemotoriseerde vierwielers die niet onder de lichte gemotoriseerde vierwielers van categorie AM, tweede streepje vallen, met een lege massa van ten hoogste 400 kg (550 kg bij voertuigen voor het vervoer van goederen), hieronder niet begrepen de massa van de accu's in elektrische voertuigen, met een nuttig vermogen van ten hoogste 15 kW en een door de constructie bepaalde maximumsnelheid van 80 kilometer per uur;


The following paragraphs shall be inserted after paragraph 3:" 3a. TYPE-APPROVAL OF STAGE IIIA ENGINES (ENGINE CATEGORIES H, I, J and K) Member States shall refuse to grant type-approval for the following engine types or families and to issue the document as described in AnnexVII, and shall refuse to grant any other type-approval for non-road mobile machinery in which an engine, not already placed on the market, is installed: – H: after 30 June 2005 for engines – other than constant speed engines – of a power output: 130 kW ≤ P ≤ 560 kW, – I: after 31 December 2005 for engines – other than ...[+++]

na lid 3 worden de volgende leden ingevoegd:" 3 bis. TYPEGOEDKEURING VAN MOTOREN VAN FASE III A (MOTORCATEGORIEËN H, I, J en K) De lidstaten weigeren voor de volgende motortypes of motorfamilies de typegoedkeuring en de afgifte van het in bijlage VII bedoelde document, alsook enige andere typegoedkeuring voor niet voor de weg bestemde mobiele machines waarin een nog niet in de handel gebrachte motor is gemonteerd: – H: vanaf 30 juni 2005 voor motoren – anders dan motoren met constant toerental – met een geleverd vermogen van 130 kW ≤ P ≤ 560 kW, – I: vanaf 31 december 2005 voor motoren – anders dan motoren met constant toerental - met ee ...[+++]


– L: after 31 December 2009 for engines – other than constant speed engines – of a power output: 130 kW ≤ P ≤ 560 kW, – M: after 31 December 2010 for engines – other than constant speed engines – of a power output: 75 kW ≤ P

- L vanaf 31 december 2009 voor andere motoren dan motoren met een constant toerental met een geleverd vermogen van 130 kW ≤ P ≤ 560 kW - M vanaf 31 december 2010 voor andere motoren dan motoren met een constant toerental met een geleverd vermogen van 75 kW ≤ P


In general, the speed, output, security and cost-effectiveness of the central unit were perceived as satisfactory, but the persisting delays in the transmission of data remain a concern.

Over het algemeen worden de snelheid, de output, de beveiliging en de kosteneffectiviteit van de centrale eenheid bevredigend geacht.


w