Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Running brake test
Safety control application
Speed brake control safety

Vertaling van "speed brake control safety " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
speed brake control safety

bedieningsveiligheid van de remkleppen


running brake test | safety control application

rembeproeving tijdens de rit
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
After the warning signal has been activated, it shall be possible to apply the service braking control device and obtain at least the performances prescribed for residual and secondary braking in the case of tractor with maximum design speed exceeding 60 km/h or the performance prescribed for secondary braking in the case of tractor with maximum design speed not exceeding 60 km/h.

Nadat dit waarschuwingssignaal is gegeven, moet het mogelijk zijn het bedieningsorgaan van de bedrijfsrem te bedienen en ten minste de prestaties te verkrijgen die zijn voorgeschreven voor de rest- en hulpremwerking in het geval van trekkers met een door de constructie bepaalde maximumsnelheid van meer dan 60 km/h of de remwerking die is voorgeschreven voor het hulpremsysteem in geval van trekkers met een door de constructie bepaalde maximumsnelheid van ten hoogste 60 km/h.


In the case of category Tb tractors with a maximum design speed exceeding 60 km/h, the service braking system shall, whether or not it is combined with the secondary braking system, be such that in the event of failure in a part of its transmission a sufficient number of wheels are still braked by actuation of the service brake control device; these wheels shall be so selected that the residual performance of the service braking system satisfies the requirements laid down ...[+++]

Het bedrijfsremsysteem van trekkers van categorie Tb met een door de constructie bepaalde maximumsnelheid van meer dan 60 km/h moet, ongeacht of het is gecombineerd met het hulpremsysteem, waarborgen dat bij een storing in een onderdeel van de overbrenging ervan, nog een voldoende aantal wielen kan worden geremd met het bedieningsorgaan van het bedrijfsremsysteem; deze wielen moeten zodanig zijn gekozen dat de restremwerking van het bedrijfsremsysteem voldoet aan de voorschriften van punt 3.1.4 van bijlage II.


When caused by a break in the wiring within the electric control transmission of the parking braking system, this yellow warning signal shall be signalled as soon as the break occurs or in the case of tractors with a maximum design speed not exceeding 60 km/h not later than on actuation of the relevant braking control.

Als de oorzaak van de waarschuwing draadbreuk in de overbrenging van de elektrische bediening van het parkeerremsysteem is, moet het gele waarschuwingssignaal worden gegeven zodra de breuk ontstaat of, in het geval van trekkers met een door de constructie bepaalde maximumsnelheid van niet meer dan 60 km/h, op of voor het moment van bediening van het desbetreffende remsysteem.


3.2. With no brake control device (including parking brake) applied on the tractor, at any engine revolutions per minute (RPM) between low idle and rated speed, pressure at coupling head shall be between 1 000 and 1 500 kPa.

3.2. Zonder bediening van een rembedieningsorgaan (met inbegrip van de parkeerrem) op de trekker, moet bij elk toerental (RPM) van de motor tussen een laag stationair toerental en het nominale toerental, de druk aan de koppelingskop tussen 1 000 en 1 500 kPa zijn.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3.6.4. With regard to the measuring of the response time according to points 3.3 and 3.4, the brake control force shall be such to obtain at least a pressure of 11 500 kPa on the coupling head of the control line with the engine running at 25 % above idling speed.

3.6.4. Met betrekking tot het meten van de responsietijd volgens de punten 3.3 en 3.4 moet de rembedieningskracht zodanig zijn dat bij een toerental dat 25 % boven het stationair toerental ligt, ten minste een druk van 11 500 kPa aan de koppelingskop van de bedieningsleiding wordt bereikt.


to introduce a number of functional vehicle safety measures like e.g. mandatory fitting of Advanced Brake Systems, Automatic Headlamp On and updated anti-tampering measures (so speed contols cannot be removed) for certain categories of PTWs

de introductie van functionele veiligheidsmaatregelen, zoals verplicht gebruik van geavanceerde remsystemen en automatische lichten; actualiseren van de maatregelen tegen het opvoeren van motorrijtuigen (zodat snelheidsbegrenzers niet kunnen worden verwijderd) voor bepaalde categorieën gemotoriseerde tweewielers;


ESC acts on the braking or power systems of a vehicle to assist the driver in maintaining control of the vehicle in a critical situation (caused, for example, by poor road conditions or excessive speed during cornering).

Vanaf 2014 moeten alle nieuwe auto’s hierover beschikken. ESC beïnvloedt het rem- of aandrijvingssysteem van een voertuig om de bestuurder te helpen in moeilijke situaties de controle over het voertuig te behouden (bijvoorbeeld bij slechte wegcondities of te hoge snelheid in bochten).


The line will be equipped with the new European standard for train control – a signalling and speed control system called the European Train Control System (ETCS) - to ensure safety. The ETCS represents part of the larger European Rail Traffic Management System (ERTMS).

Om de veiligheid te waarborgen wordt de lijn uitgerust met het nieuwe Europese systeem voor treinbesturing. Dit signalerings- en snelheidsbegrenzingssysteem, ETCS (European Train Control System), maakt deel uit van het ruimere European Rail Traffic Management System (ERTMS).


Three research areas have been identified: - "Production technologies for future industries"; the activities in question will relate to the integration of new technologies into production systems, the development of clean technologies, rational management of raw materials and waste, safety of production processes and sites, and improved business organization models and working conditions (safety, ergonomics, cultural factors, etc.); - "Technologies for product innovation"; research into traditional and advanced materials and associated technologies (molecular engineering, atomic scale technologies, recycling, etc.) will be designed to ...[+++]

In dit verband zijn drie onderzoekgebieden aangeduid: ". produktietechnieken voor de industrie van de toekomst", met activiteiten die betrekking hebben op de integratie van nieuwe technologieën in produktiesystemen, de ontwikkeling van "schone" technologieën, het rationeel beheer van grond- en afvalstoffen, de veiligheid van produktieprocédés en -installaties en de verbetering van de bedrijfsorganisatorische modellen en werkomstandigheden (veiligheid, ergonomie, culturele factoren, enz.); ". technologieën voor produktinnovatie", waarbij onderzoek naar traditionele en geavanceerde materialen en de daarmee gepaard gaande technologieën (moleculaire techniek, technologieën op atoomniveau, recycling, enz.) de ontwikkeling van nieuwe produkten b ...[+++]


5) New initiatives on vehicle safety, as set out in the Report "CARS21", such as Electronic Stability Control, Seatbelt Reminders, Brake Assistant Systems, Heavy Duty Vehicles´ rear view vision and conspicuity and Daytime Running Lights should be subject to special attention.

5) Bijzondere aandacht moet worden besteed aan nieuwe initiatieven voor de veiligheid van voertuigen zoals aangegeven in het verslag CARS 21, bijv. elektronische stabiliteitscontrole, waarschuwingen wanneer de veiligheidsgordel niet vastgemaakt is, hulpsystemen bij een noodstop, achteruitkijkinrichtingen en de zichtbaarheid van zware bedrijfsvoertuigen, en het voeren van licht overdag.




Anderen hebben gezocht naar : running brake test     safety control application     speed brake control safety     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'speed brake control safety' ->

Date index: 2023-03-28
w