Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administer social media marketing
Apply social media marketing
Employ social media marketing
Social media marketing application
Social media marketing techniques

Traduction de «social media marketing application » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
employ social media marketing | social media marketing application | administer social media marketing | apply social media marketing

socialemediamarketing toepassen


social media marketing techniques

klanten aantrekken via sociale media | sociale-mediastrategie | marketingtechnieken voor sociale media | sociale-mediamarketingtechnieken
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
detailed studies on specific consumer issues, (e.g. a study of the impact of marketing through social media, online games and mobile applications on children’s behaviour).

gedetailleerde onderzoeken naar specifieke consumentenzaken (bijv. een onderzoek naar het effect van marketing via sociale media, online-spelletjes en mobiele toepassingen op het gedrag van kinderen).


scams involving payments taken from consumers; subscription traps where consumers are offered to register for a free trial but are not given clear and sufficient information; marketing of counterfeited products; fake promotions like "win a smart phone for 1 €" have proliferated over social media which were in fact a true contest but entailing a hidden long term subscriptions for several hundred euros per year.

oplichting waarbij men de consument betalingen laat verrichten; misleidende aanbiedingen waarbij consumenten zich voor een gratis proefabonnement kunnen aanmelden, maar zij onduidelijke en onvoldoende informatie ontvangen; het in de handel brengen van namaakproducten; nepaanbiedingen ("Win een smartphone voor 1 euro") die bijzonder populair zijn op de sociale media en waarbij inderdaad iets kan worden gewonnen, maar waaraan consumenten ongemerkt ook een langdurig abonnement van honderden euro's per jaar overhouden.


The issuer or emission allowance market participant shall use such media as may reasonably be relied upon for the effective dissemination of information to the public throughout the Union, and, where applicable, it shall use the officially appointed mechanism referred to in Article 21 of Directive 2004/109/EC.

De uitgevende instelling of een deelnemer aan een emissierechtenmarkt gebruikt de media waarvan redelijkerwijs kan worden verwacht dat zij zorgen voor een doeltreffende verspreiding van informatie aan het publiek in de hele Unie en, waar van toepassing, het officieel aangewezen mechanisme zoals bedoeld in artikel 21 van Richtlijn 2004/109/EG.


(23a) Given the rise in the use of websites, blogs and social media types by both issuers and investors, it is important to clarify that disseminating false or misleading information via the internet, including social media sites or unattributable blogs, should be considered market abuse in the same way as doing so via more traditional communication channels.

(23 bis) Gezien het toegenomen gebruik van websites, blogs en sociale media door zowel uitgevende instellingen als investeerders, moet duidelijk worden gemaakt dat verspreiding van onjuiste of misleidende informatie via internet, met inbegrip van de sociale media of anonieme blogs, evenzeer als marktmisbruik aan te merken is als wanneer dit via traditionelere communicatiekanalen gebeurt.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
For housing as a public social good, market laws can only have a very limited application within the scope of public services.

Op het wonen als sociaal goed zijn, met het algemeen belang voor ogen, de marktwetten slechts in zeer beperkte mate van toepassing.


22. Stresses the need for the EU and Member State authorities to ensure journalistic and editorial independence by appropriate and specific legal and social guarantees, and points out the importance of the creation and uniform application of editorial charters in Member States, and all markets where EU-based media companies operate, to prevent owners, shareholders, or outside bodies such as governments, from interfering with news c ...[+++]

22. beklemtoont dat de autoriteiten van de EU en de lidstaten aan de hand van passende en gerichte wettelijke en maatschappelijke garanties moeten zorgen voor journalistieke en redactionele onafhankelijkheid, en wijst derhalve op het belang van de opstelling en uniforme toepassing in de lidstaten en alle markten waar in de EU gevestigde mediabedrijven opereren van gedragscodes voor uitgevers om te voorkomen dat eigenaars, aandeelhouders of externe instanties zoals regeringen zich met de inhoud van nieuwsberichten bemoeien;


22. Stresses the need for the EU and Member State authorities to ensure journalistic and editorial independence by appropriate and specific legal and social guarantees, and points out the importance of the creation and uniform application of editorial charters in Member States, and all markets where EU-based media companies operate, to prevent owners, shareholders, or outside bodies such as governments, from interfering with news c ...[+++]

22. beklemtoont dat de autoriteiten van de EU en de lidstaten aan de hand van passende en gerichte wettelijke en maatschappelijke garanties moeten zorgen voor journalistieke en redactionele onafhankelijkheid, en wijst derhalve op het belang van de opstelling en uniforme toepassing in de lidstaten en alle markten waar in de EU gevestigde mediabedrijven opereren van gedragscodes voor uitgevers om te voorkomen dat eigenaars, aandeelhouders of externe instanties zoals regeringen zich met de inhoud van nieuwsberichten bemoeien;


21. Stresses the need for the EU and Member State authorities to ensure journalistic and editorial independence by appropriate and specific legal and social guarantees, and points out the importance of creation and of uniform application in Member States, and all markets where EU-based media companies operate, of editorial charters to prevent owners, shareholders, or outside bodies such as governments, from interfering with news co ...[+++]

21. beklemtoont dat de autoriteiten van de EU en de lidstaten aan de hand van passende en gerichte wettelijke en maatschappelijke garanties moeten zorgen voor journalistieke en redactionele onafhankelijkheid, en wijst derhalve op het belang van de opstelling en uniforme toepassing in de lidstaten en alle markten waar in de EU gevestigde mediabedrijven opereren van gedragscodes voor uitgevers om te voorkomen dat eigenaars, aandeelhouders of externe instanties zoals regeringen zich met de inhoud van nieuwsberichten bemoeien;


For all substantial professional markets (i.e. where the applicant's annual sales in any one country in the professional market exceed 30 000 m), the applicant shall fully inform the user about available options for the removal and processing of growing media after use.

Voor alle omvangrijke professionele markten (d.w.z. wanneer de jaaromzet van de aanvrager in een land op de professionele markt hoger is dan 30 000 m) moet de aanvrager de gebruiker volledig informeren over beschikbare mogelijkheden om de groeimedia na gebruik te verwijderen en te verwerken.


It enabled these organisations to explore and discuss together the key themes of the European venture: setting in place a cooperation strategy on economic policy, completion of the internal market, application of the Social Charter of the Fundamental Rights of Workers and preparation of economic and monetary union.

Deze organisaties kregen aldus de mogelijkheid om gezamenlijk centrale thema's in verband met de opbouw van Europa te bestuderen en te bespreken: het ontwikkelen van een samenwerkingsstrategie inzake economisch beleid, de verwezenlijking van de interne markt, de tenuitvoerlegging van het Sociaal Handvest van de grondrechten van de werknemers, en de voorbereiding van de economische en monetaire Unie.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'social media marketing application' ->

Date index: 2021-04-15
w